fitness

25 μυστικά για να φτιάξετε φυσική κατάσταση, χωρίς γυμναστήριο!

Ενισχύστε τη φυσική σας δραστηριότητα και αυξήστε τη φυσική σας κατάσταση χωρίς γυμναστήριο! Αυτά τα 25 μυστικά θα σας βοηθήσουν!

1 Γυμναστείτε με ένα μπουκάλι νερό: Αυτό δεν είναι απλά ένα μπουκάλι με νερό, είναι ένα βαράκι!

2 Ο καναπές δεν είναι μόνο για να κάθεστε, είναι και πάγκος για να κάνετε τρικεφάλους.

3 Αντί να τα πείτε με την κολλητή σας πίνοντας καφέ, απολαύστε την κουβέντα σας και μια βόλτα με τα πόδια.

4 Περπατάτε 10 -15 λεπτά μετά τη δουλειά για να αποβαλλετε την ένταση. Το περπάτημα βοηθά στην απομάκρυνση του καρδιαγγειακού κινδύνου, του διαβήτη, της υπέρτασης και τη υψηλής χοληστερίνης.

5 Κάντε ποδήλατο. Το ποδήλατο ενισχύει το μυοσκελετικό σύστημα των κάτω άκρων, την οστική πυκνότητα και βελτιώνει την αντοχή.

6 Κολυμπήστε όσο μπορείτε. Η κολύμβηση δεν καταπονεί καθόλου το σκελετικό σύστημα του οργανισμού. Το μυστικό κρύβεται στην άνωση του νερού, που ωθεί το σώμα προς τα πάνω. Με αυτό το τρόπο, το βάρος μας μειώνεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Αυτό σημαίνει πως η πισίνα είναι το ιδανικό μέρος για να καταπολεμηθεί η δυσκαμψία των μυών αλλά και οι πόνοι στις αρθρώσεις, αφού το νερό από μόνο του μας βοηθά να γυμναστούμε.

7 Αφήστε το ασανσέρ και ανεβείτε από τις σκάλες. Το ανέβασμα της σκάλας είναι εξίσου ευεργετικό για την καρδιά μας σε σύγκριση με το γυμναστήριο, υποστηρίζουν οι ερευνητές.

8 Περπατάτε ενώ μιλάτε στο τηλέφωνο. Ο πιο φυσικός τρόπος άσκησης – απλά να περπατάτε και να κινείστε λίγο περισσότερο.

9 Όταν είστε στο αυτοκίνητο και έχετε κολλήσει στην κίνηση σφίγγετε τους κοιλιακούς σας. Φροντίστε να αναπνέετε σωστά για να πετύχει η άσκηση.

10 Αποκτήστε ένα σκυλάκι. Εάν ο σκύλος σας είναι αρκετά ενεργητικός αυτό σημαίνει ότι είναι η απαραίτητη η βόλτα έξω!

11 Κάντε καθημερινά 5 λεπτά σχοινάκι και θα κάψετε αρκετές θερμίδες. Μάλιστα, τα σχοινάκια με ενσωματωμένα βαρίδια αυξάνουν ακόμα περισσότερο την καύση θερμίδων και σας προσφέρουν ευκαιρία για ενδυνάμωση.

12 Πάρτε μέρος σε ένα ομαδικό άθλημα: Τα ομαδικά αθλήματα βελτιώνουν την ψυχική μας υγεία, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες.

13 Χορέψτε! O χορός -μαζί με το κολύμπι- είναι μια από τις καλύτερες αεροβικές ασκήσεις. Αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού, βοηθάει στις καύσεις του οργανισμού και επομένως συμβάλλει στην απώλεια κιλών.

14 Φτιάξτε τον κήπο ή το μπαλκόνι. Η κηπουρική μπορεί να μειώσει την πιθανότητα των καρδιακών παθήσεων και της οστεοπόρωσης, το άγχος και την αύξηση του σωματικού βάρους.

15 Πλύνετε το αυτοκίνητό σας για μία ώρα.

16 Παίξτε μπόουλινγκ για μια ώρα και θα κάψετε 182 θερμίδες ενώ θα διασκεδάσετε με την καρδιά σας.

17 Πάρτε τα βουνά. Η πεζοπορία στη φύση είναι από τις καλύτερες επιλογές. Το έδαφος που έχει εναλλαγές και η επαφή με τη φύση προσφέρουν πολλά περισσότερα από το κάψιμο θερμίδων.

18 Κάντε δουλειές στο σπίτι. Το σκούπισμα με ηλεκτρική σκούπα, το ξεσκόνισμα, το σφουγγάρισμα, το άπλωμα, το σιδέρωμα των ρούχων, το πλύσιμο πιάτων ή παραθύρων κ.λπ. είναι απλές καθημερινές δραστηριότητες μέσω των οποίων καίτε θερμίδες, χωρίς να το καταλαβαίνετε.

19 Αφήστε το αυτοκίνητο 2-3 τετράγωνα πιο μακριά από το σπίτι ή το γραφείο και περπατήστε. Αυξάνετε σταδιακά την απόσταση. Γενικά το περπάτημα βοηθάει στον έλεγχο του σωματικού βάρους και του σωματικού λίπους.

20 Κατεβείτε από το λεωφορείο 2-3 στάσεις πριν τη δική σας για να περπατήσετε.

21 Βγείτε έξω να παίξτε με τα παιδιά σας. Είκοσι λεπτά κουτσό θα σας βοηθήσουν να κάψετε 113 θερμίδες. Συνεχίστε με 22 λεπτά τραμπολίνο για να κάψετε άλλες 87 θερμίδες.

22 Κάντε διατάσεις όταν ξυπνάτε το πρωί και πριν κοιμηθείτε το βράδυ. Θα φύγει η ένταση που πιθανόν έχει συσσωρευτεί στους μυς της περιοχής κατά τη διάρκεια του ύπνου, θα μειώσετε την πίεση και το στρες από την πλάτη και τη μέση. Οι διατάσεις πρέπει να εκτελούνται αργά, ελεγχόμενα και όχι απότομα με βιασύνη, μέχρι το σημείο του «ανακουφιστικού» πόνου, προς αποφυγή τραυματισμών.

23 Κάντε μονόζυγο σε μία παιδική χαρά ή βυθίσεις στο παγκάκι του πάρκου.

24 Τρέξτε στο πάρκο ή στον πιο κοντινό λόφο. Ενισχύει τη διάθεσή σας, δυναμώνει τις αρθρώσεις, αυξάνει την αντοχή σας, σας βοηθάει να αδυνατίσετε ενώ θεωρείται ο νέος διαλογισμός.

25 Γραφτείτε σε έναν ορειβατικό σύλλογο και κάντε αναρρίχηση. Ακόμη κι αν δεν πάτε στα βουνά υπάρχει και η εσωτερική αναρρίχηση. Η αναρρίχηση γυμνάζει όλους τους μυς του κορμού, βελτιώνει την ισορροπία και τη συνεργασία των μυϊκών ομάδων, σας μαθαίνει τις δυνατότητες που έχει το σώμα σας, προκαλεί αύξηση της έκκρισης ουσιών (π.χ. αδρεναλίνη) που τονώνουν τον οργανισμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ