exercise

3 ασκήσεις που καίνε θερμίδες σε 3 λεπτά!

Κάψτε θερμίδες εύκολα και αφιερώνοντας μόλις 3 λεπτά από τον χρόνο σας. Ξεκινώντας κάντε προθέρμανση και τελειώνοντας αποθεραπεία με διατάσεις.

1 Jumping jacks

Κάψτε 200 θερμίδες εύκολα εκτελώντας την για 3 λεπτά συνεχόμενα σε υψηλή ένταση. Ναι, θέλει κόπο και προσπάθεια για να την κάνετε, ωστόσο τι είναι 3 λεπτά την ημέρα;

Πώς να τα κάνετε

Φορέστε ένα καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και άνετα ρούχα. Σε λείο έδαφος, στέκεστε όρθια. Ανοίγετε ταυτόχρονα τα πόδια και τα χέρια σας χοροπηδώντας. Τα πόδια ανοίγουν λίγο περισσότερο από το νοητό άνοιγμα των ώμων. Τα χέρια είναι καλό να προσπαθούν να ενωθούν πάνω από το κεφάλι, σα να κάνετε παλαμάκια. Φανταστείτε ότι παίρνετε σχεδόν το σχήμα ενός αστεριού ή αστερία. Αμέσως ξαναπηδάτε, κλείνετε χέρια και πόδια και έρχεστε σε μία ευθεία, κάθετη με το έδαφος. Επαναλαμβάνετε για 3 λεπτά συνεχόμενα τις κινήσεις αυτές.

2 Ορειβασίες

Μία εξίσου καλή κι αποτελεσματική άσκηση. Γυμνάζει όλο το σώμα, με περισσότερη έμφαση στα πόδια, τον κορμό και τους κοιλιακούς. Κι εδώ χρειάζεστε 3 λεπτά άσκησης σε υψηλή ένταση.

Πώς να τις κάνετε

Φορέστε ένα καλό ζευγάρι αθλητικά παπούτσια και ξεκινήστε σε λείο έδαφος ή σε χαλάκι γυμναστικής. Στέκεστε ξαπλωμένη παράλληλα με το έδαφος, με τα χέρια τεντωμένα, όπως όταν κάνετε κάμψεις (push ups). Η κίνηση ξεκινάει από τους κοιλιακούς, όμως στην πράξη εσείς μετακινείτε τα πόδια σας. Εναλλάξ, μία το δεξί μία το αριστερό, τα φέρνετε χοροπηδητά και λυγισμένα προς τα μέσα. Έχουν κατεύθυνση προς το πάνω μέρος του σώματός σας, φτάνοντας νοητά το στομάχι σας.

3 Σχοινάκι

Από τους καλύτερους τρόπους να κάψετε πολλές θερμίδες σε μικρό χρονικό διάστημα είναι το σχοινάκι. Σύμφωνα με τις τρέχουσες έρευνες, 10 λεπτά σκοινάκι είναι εξίσου αποτελεσματικά με 30 λεπτά τρέξιμο. Κι αυτό από την άποψη της καρδιαγγειακής βελτίωσης και το κάψιμο θερμίδων.

Το σχοινάκι δεν χρειάζεται ιδιαίτερο χώρο για να εξασκηθείτε, απλώς να μην έχετε γύρω σας πράγματα. Μπορείτε να το κάνετε θεωρητικά παντού και οποιαδήποτε στιγμή. Το μεγάλο πλεονέκτημά του είναι ότι γυμνάζει ταυτόχρονα πολλές ομάδες μυών. Ενδυναμώνει τα χέρια, τα πόδια, την πλάτη, όλο τον κορμό, τους κοιλιακούς, τους γλουτούς και τους ώμους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ