foam-rolling

Myofascial release: Η άσκηση που κάθε γυναίκα πρέπει να κάνει

Πολλές γυναίκες παραπονιούνται για τo λίπος που σχηματίζεται από το σουτιέν και τα παχάκια στην πλάτη.

Συνήθως είναι χαλαρές επειδή οι μυς που βρίσκονται από κάτω είναι σφιγμένοι, οπότε δεν ασκούνται πλήρως κατά την άσκηση μυϊκής ενδυνάμωσης. Ένας τρόπος να διώξετε τα παχάκια αυτά είναι να πάρετε ένα ρολό αφρού. Χαλαρώνει τους σφιγμένους μυς και αυξάνει τη ροή αίματος στην περιοχή. Η τεχνική βασίζεται στη θεραπευτική τεχνική που ονομάζεται απελευθέρωση της μυϊκής περιτονίας (myofascial release) και χρησιμοποιείται για την αποκατάσταση της κινητικότητας και του πόνου του μυϊκού ιστού με στόχο την ανακούφιση από τα συμπτώματα και την βελτίωση της κίνησης και της λειτουργίας. Η περιτονία είναι ιστός που καλύπτει ολόκληρο το σώμα και το βοηθά να διατηρήσει την μορφή του. Πέρα από τη θεραπευτική πλευρά μπορεί να επιταχύνει το μεταβολισμό και να βοηθήσει τους μυς να συσπώνται καλύτερα, ώστε να τους ασκείτε πιο αποτελεσματικά.

Ξαπλώστε στο πλάι με το ρολό κάτω από την αριστερή μασχάλη (εκεί βρίσκονται οι πλαϊνοί μυς). Ακουμπήστε το κεφάλι στο αριστερό χέρι και χρησιμοποιήστε τα πόδια για να κινηθείτε πάνω στο ρολό.

Κυλίστε μπρος πίσω για 3-5 εκατοστά 10 φορές. Έπειτα, μετακινηθείτε πιο πάνω, ώστε το ρολό να είναι ακριβώς πάνω από τη γραμμή του σουτιέν και κυλίστε μπρος-πίσω 10 φορές. Μετακινηθείτε ξανά πιο πάνω ώστε το ρολό να είναι κάτω από τη γραμμή του σουτιέν [εικόνα] και κυληθείτε 10 φορές. Αλλαξτε πλευρά και επαναλάβετε

Το μυστικό

Στην αρχή θα νιώθετε άβολα με το ρολό –εφόσον εκτελείτε σωστά την άσκηση-, αλλά σιγά σιγά θα νιώθετε πιο άνετα. Αν είστε αρχάρια, χρησιμοποιήστε μπλε ρολό, αν είστε πιο γυμνασμένη χρησιμοποιήστε μαύρο και αν είστε πολύ προχωρημένη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ρολό από PVC.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ