Vitamn-C

Ενισχύστε το ανοσοποιητικό σας σύστημα με Βιταμίνη C

Φθινόπωρο και χειμώνας χωρίς Βιταμίνη C δεν γίνεται. Αποτελεί την ιδανική επιλογή για την τόνωση του ανοσοποιητικού, την ενίσχυση της άμυνας και τη θωράκιση του οργανισμού ενάντια στο κοινό κρυολόγημα.

Η Βιταμίνη C είναι ιδιαίτερα σημαντική για την υγεία και την ευεξία και συμμετέχει σχεδόν σε όλες τις λειτουργίες και διεργασίες του οργανισμού!

Η βιταμίνη C είναι μια απαραίτητη θρεπτική ουσία για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο, τις διατροφικές συνήθειες και τις παθήσεις που έχουν!

Είναι απαραίτητη για την υγεία της επιδερμίδας, των οστών, των ούλων, των δοντιών, των αρθρώσεων και για την θεραπεία των πληγών καθώς συντελεί στην διαμόρφωση του κολλαγόνου. Επιπλέον είναι σημαντική η συμμετοχή της στην παραγωγή ενέργειας και στον μεταβολισμό των υδατανθράκων.
Η Βιταμίνη C βελτιώνει την ψυχολογική ισορροπία καθώς βοηθάει στη σύνθεση νευροδιαβιβαστών όπως η ντοπαμίνη και νοραδρεναλίνη στον εγκέφαλο!

Η Βιταμίνη C είναι σημαντική γιατί:
• Προστατεύει τα κύτταρα από οξειδωτικές βλάβες
• Συντελεί στον σχηματισμό κολλαγόνου και στην φυσιολογική λειτουργία της επιδερμίδας, των οστών, των αρθρώσεων, των ούλων, των δοντιών και των αιμοφόρων αγγείων
• Επουλώνει τις πληγές
• Ενισχύει το νευρικό σύστημα
• Βοηθάει στην μεγαλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από φυτικά τρόφιμα
• Ενισχύει την φυσιολογική λειτουργία του ανοσιακού συστήματος

Fushi Organic – Whole Food Βιταμίνη C / Whole Food Vitamin C

vit-c_1Σύμφωνα με τις συστάσεις των ειδικών, οι άντρες άνω των 19 ετών πρέπει να λαμβάνουν περίπου 90mg την ημέρα και αντίστοιχα οι γυναίκες 75mg βιταμίνης.

Εκτός από τα πορτοκάλια, τους χυμούς και τα συμπληρώματα βιταμίνης C, δείτε από ποιες άλλες πηγές μπορείτε να λάβετε την απαραίτητη αυτή βιταμίνη, εμπλουτίζοντας τη διατροφή και τον οργανισμό σας.

– Παπάγια: Και εξωτική και βιταμινούχα. Μία μικρή παπάγια των 160 γραμμαρίων περιέχει περίπου 95mg βιταμίνης κι ένα φλιτζάνι πολτού παπάγιας φτάνει τα 140mg.
– Γκουάβα: Ένα τροπικό φρούτο που πρέπει να γνωρίσετε. Ένα τροπικό φρούτο, όχι πολύ διαδεδομένο, αλλά ιδιαίτερα ωφέλιμο. Μισό φλιτζάνι φρούτου αποδίδει 125mg, ενώ οι θερμίδες του είναι χαμηλές και φτάνουν μόλις στις 56. Δοκιμάστε τη με διάφορους τρόπους, είτε βρασμένη για την παρασκευή γλυκών, είτε ωμή, που είναι και η καλύτερη επιλογή ή απλώς πιείτε το χυμό της, όπως συνηθίζεται στο Μεξικό, στην Αίγυπτο και τη Νότια Αφρική.
– Κόκκινες πιπεριές: Βιταμίνη C στο φαγητό. Ένα φλιτζάνι ωμής και ψιλοκομμένης κόκκινης πιπεριάς περιέχει την εντυπωσιακή ποσότητα των 190mg βιταμίνης C, την ίδια στιγμή που η πράσινη πιπεριά περιέχει σχεδόν 120mg.
– Θυμάρι και μαϊντανός: Εναλλακτικές πηγές βιταμίνης C
– Μπρόκολο: Για γερό ανοσοποιητικό, μια μερίδα μπρόκολο (148 γραμμάρια) μπορεί να προσθέσει 132mg βιταμίνης C στη διατροφή σας.
– Κατσαρό λάχανο: εμπλουτίζει τη σαλάτα. Δύο φλιτζάνια αυτού του λαχανικού αποδίδουν περίπου 160mg βιταμίνης C, ενώ ταυτόχρονα είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, C και Κ, όπως επίσης και σε φυτοχημικά και φυτικές ίνες, που σημαίνει ότι προκαλεί αίσθημα κορεσμού, κάνοντας την πείνα να καθυστερεί να μας επισκεφτεί, βοηθώντας κατ’ επέκταση και στη διατήρηση της σιλουέτας μας.
– Φράουλες: τόσο γλυκές, όσο και υγιεινές, μια μερίδα τους (περίπου 150 γραμμάρια) να περιέχει 86,5mg βιταμίνης C
– Ακτινίδιο: το πλουσιότερο φρούτο σε βιταμίνη C
– Κουνουπίδι: το λαχανικό με τις… ιαματικές ιδιότητες

Για τηλεφωνικές παραγγελίες στο www.organicbrands.gr καλέστε στο 2310-220722

ΔΩΡΕΑΝ Έξοδα Αποστολής και Αντικαταβολής για Όλη την Ελλάδα!!!

Organicbrands on Facebook
Organicbrands on Instagram

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ