christmas

Μειώστε το φούσκωμα των ημερών!

Τραπέζια, γλυκά, εδέσματα… Ποιοι είναι οι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να περιορίσετε το φούσκωμα των γιορτών;

1) Ξεκινηστε τη μέρα σας σωστά
Πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα και αφήστε τις ευεργετικές του ιδιότητες να βάλουν τα θεμέλια μιας ημέρας με ευεξία (μπορείτε ακόμα να προσθέσεις λίγη κανέλα για έξτρα αντιφλεγμονώδη δράση). Θα δείτε μεγάλη διαφορά στο πεπτικό σας σύστημα και θα νιώσετε αναζωογόνηση. Ο καφές, οι χυμοί και τα ροφήματα με ζάχαρη ή γλυκαντικά στην αρχή της ημέρας αυξάνουν την ένταση του πρηξίματος.

2) Πίνετε νερό
Αν υπάρχει ένας εχθρός του πρηξίματος, αυτός είναι το νερό. Αποτοξινώνει, ενυδατώνει, καταπραΰνει το στομάχι απομακρύνοντας την δυσφορία και ανακουφίζει από το φούσκωμα. Πιείτε όσο περισσότερο νερό μπορείτε.

3) Φάτε “έξυπνα”
Τζίντζερ, σπαράγγια, αβοκάντο και μπανάνες είναι οι τροφές που βρίσκονται στη λίστα των τροφών που μπορούν να σας ανακουφίσουν σε σημαντικό βαθμό από το πρήξιμο.

4) Αποφύγετε το αλάτι
Ο Νο1 σύμμαχος της κατακράτησης υγρών στο σώμα. Αντί για αλάτι προσθέστε μπαχαρικά στο φαγητό και απολαύστε την πλούσια γεύση και το άρωμά τους περιορίζοντας τις πιθανότητες εμφάνισης φουσκώματος.

5) Προτιμήστε ανανά
O ανανάς αποτελεί φρούτο πλούσιο σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες. Σε τροπικές περιοχές χρησιμοποιείται ως παραδοσιακό φάρµακο για την υποβοήθηση της πέψης, την αποτοξίνωση του οργανισµού από τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου, τη βελτίωση της υφής του δέρµατος και την ταχύτερη επούλωση των πληγών. Ο ανανάς περιέχει ένα φυσικό ένζυμο που ονομάζεται βρομελίνη. Η βρομελίνη δυνατόν να βοηθήσει στη μείωση του τυμπανισμού και της δυσπεψίας.

Το μυστικό

Πιείτε νερό Detox με πορτοκάλι, λεμόνι & lime: Το νερό με πορτοκάλι, λεμόνι και lime, είναι ένα αποτοξινωτικό ρόφημα πολλαπλών στόχων. Οι τρεις διαφορετικοί τύποι εσπεριδοειδών είναι πλούσιοι σε D-λιμονένιο που σας αποτοξινώνει, βοηθά στη ρύθμιση της κίνησης του εντέρου σας και καταπραΰνει τις καούρες.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ