sleeping

Το μυστικό για να κοιμηθείτε σαν πουλάκι, απόψε!

Βαρεθήκατε να στριφογυρίζετε στο κρεβάτι τα βράδια; Αυτό είναι το μυστικό για να κοιμηθείτε σαν πουλάκι απόψε!

Οι ερευνητές του Νοσοκομείου Νορθγουέστερν Μεμόριαλ του Σικάγου βρήκαν ότι όσοι υπέφεραν από αϋπνίες και έκαναν διαλογισμό για 15 με 20 λεπτά δύο φορές την ημέρα για 2 μήνες ανέφεραν ότι είχαν πιο ξεκούραστο ύπνο και ξύπνησαν λιγότερες φορές μέσα στη νύχτα, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους που απείχαν από αυτή τη διαδικασία.

«Το στρες επιβαρύνει το νευρικό μας σύστημα κι αυτό έχει αντίκτυπο στην ποιότητα του ύπνου μας» όπως εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης Ραμαντεβί Γκουρινένι, M.D., διευθυντής του προγράμματος αϋπνίας του νοσοκομείου και βοηθός καθηγητή νευρολογίας. «Οι βαθιές αναπνοές και η χαλάρωση μας ανακουφίζουν από το άγχος, ρίχνουν την αρτηριακή πίεση και τους παλμούς μας και οδηγούν σε έναν καλύτερο ύπνο».

Τι να κάνετε

Καθίστε σε ένα ήσυχο δωμάτιο, κλείστε τα μάτια και πάρτε αργές αναπνοές.

Καθαρίστε το μυαλό σας και παρατήρησε κάθε σημείο του σώματός σας ξεκινώντας από τα πόδια και συνεχίζοντας προς τα πάνω. Αρχικά, κάντε το για 5 λεπτά και αυξήστε τα σταδιακά μέχρι να φτάσετε τα 20.

Το μυστικό

Αν σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε περισσότερο, μπορείτε να μάθετε τεχνικές χαλάρωσης μέσα από τη χάθα γιόγκα ή το τάι τσι.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ