water

4 σημάδια που δείχνουν ότι δεν πίνετε πολύ νερό

H δίψα δεν είναι πάντα μια σαφής ένδειξη ότι το σώμα σας χρειάζεται νερό. Διαβάστε προσεκτικά τα σημάδια που δείχνουν ότι χρειάζεται να καταναλώνετε περισσότερο νερό απ’ ότι κάνατε ως τώρα.

1 Έχετε συχνά πονοκεφάλους
Γνωρίζατε ότι οι συχνοί πονοκέφαλοι και οι ημικρανίες μπορεί να οφείλονται στο γεγονός ότι δεν καταναλώνετε αρκετό νερό; Σύμφωνα με έρευνες, η αφυδάτωση είναι συνήθως μια κοινή αιτία των πονοκεφάλων και ενώ ο λόγος δεν είναι ακόμη απολύτως σαφής, πιστεύεται ότι ο όγκος του αίματος πέφτει, μόλις κάποιος αφυδατωθεί. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της παροχής οξυγόνου στον εγκέφαλο, επειδή δυσκολεύεται να φτάσει εκεί το αίμα.

2 Είστε συνεχώς πεινασμένοι και έχετε όρεξη για ζάχαρη
Προτού φάτε και το δεύτερο κρουασάν στο πρωινό σας, καλό θα ήταν να σκεφτείτε μήπως στην πραγματικότητα δεν είστε τόσο πεινασμένοι, αλλά διψασμένοι. Όταν είστε αφυδατωμένοι, ο υποθάλαμος στον εγκέφαλο μερικές φορές δεν μπορεί να ξεχωρίσει το αίσθημα της πείνας και της δίψας κι έτσι προκαλείται «σύγχυση». Όσο λαχταριστό κι αν σας φαίνεται λοιπόν αυτό το γλυκό τρόφιμο, περιμένετε μερικά δευτερόλεπτα, αρπάξτε κατευθείαν ένα ποτήρι νερό και δείτε εάν τελικά η πείνα σας υποχωρεί. Αν φυσικά εξακολουθείτε να πεινάτε, τότε απολαύστε κάτι πιο υγιεινό, όπως φρούτα -που επίσης συμβάλλουν στην ενυδάτωση!

3 Δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε εύκολα
Σε αυτό το θέμα ο ύπνος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο -αλλά όχι κυρίαρχο. Σκεφτήκατε ποτέ ότι, μπορεί να μην είστε σε θέση να συγκεντρωθείτε, επειδή δεν πίνετε αρκετό νερό; Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η έλλειψη του νερού μπορεί να μειώσει τη ροή του αίματος στον εγκέφαλο, γεγονός που θα του «στερήσει» τη λήψη επαρκών ποσοτήτων οξυγόνου και θρεπτικών ουσιών που χρειάζεται ώστε να λειτουργήσει σωστά. Αν διαπιστώσετε λοιπόν ότι αντιμετωπίζετε περισσότερες δυσκολίες συγκέντρωσης από ό,τι συνήθως, κάντε ένα διάλειμμα για νερό. Αν το πρόβλημα παραμένει, κάντε ένα διάλειμμα και, εκτός από μερικά έξτρα ποτήρια νερού, βάλτε επιτέλους στη ζωή σας και το σωστό πρόγραμμα ύπνου!

4 Τα ενεργειακά σας επίπεδα είναι χαμηλά
Αισθάνεστε όλη την ώρα κουρασμένοι και προσπαθείτε να βρείτε χρόνο για να κοιμηθείτε μέσα στην ημέρα ενώ δεν το συνηθίζετε; Η κατανάλωση περισσότερου νερού στην καθημερινή σας ρουτίνα ίσως σας βοηθήσει να νιώσετε περισσότερη ενέργεια. Σύμφωνα με το περιοδικό Fitness Magazine η αφυδάτωση μειώνει την κυκλοφορία του αίματος κατά πολύ κι ως αποτέλεσμα πέφτουν πιο εύκολα τα ενεργειακά σας επίπεδα. Εκτός αυτού, όταν οι μυς σας δεν λαμβάνουν αρκετό οξυγονωμένο αίμα, ενδέχεται να τραυματιστούν κατά τη διάρκεια της άσκησης και αυτό είναι που σας κάνει να αισθάνεστε εξουθενωμένοι. Αν νιώθετε ότι αυτό συμβαίνει την ώρα που γυμνάζεστε, μην πιέσετε τον εαυτό σας. Σταματήστε, πιείτε λίγο νερό και μόλις νιώσετε έτοιμοι συνεχίστε.

Το μυστικό

Ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε τις ποσότητες νερού που καταναλώνετε είναι να σημειώνετε πόσες φορές επισκέπτεστε την τουαλέτα. Η έκδοση Medical News Today αναφέρει ότι ο μέσος άνθρωπος θα πρέπει να πηγαίνει στην τουαλέτα από τέσσερις έως δέκα φορές ημερησίως.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ