healthy

7 ανορθόδοξες συμβουλές υγείας που κάνουν… δουλειά!

Εκτός από τις κλασικές συμβουλές υγείας και ευεξίας : να τρώτε υγιεινά, να πίνετε πολλά νερά, να κοιμάστε αρκετά, να προσέχετε τη διατροφή σας και να ασκείστε συστηματικά, υπάρχουν και μερικές όχι και τόσο συμβατικές συμβουλές υγείας, που όλως περιέργως… κάνουν δουλειά!

1. Καφές για να… κοιμηθείτε καλύτερα!
Ιαπωνική έρευνα, αποκάλυψε πως αν πιείτε 2 κούπες καφέ και αμέσως μετά πάρετε ένα 20λεπτο υπνάκο, όχι μόνο θα καταφέρετε να κοιμηθείτε, αλλά ξυπνώντας θα νιώθετε γεμάτη ενέργεια.
Πώς είναι δυνατόν; Ακριβώς τη στιγμή που θα ξυπνήσετε θα αρχίσει να δρα η καφεΐνη στον οργανισμό σας, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν ένα… αχτύπητο combo ενέργειας!

2.Για γερά δόντια… μην τα πλένετε μετά το φαγητό
Αν θέλετε να διατηρήσετε τα δόντια σας γερά αποφύγετε να τα πλένετε μετά το φαγητό, ειδικά αν αυτό περιείχε όξινες τροφές όπως ντομάτες ή εσπεριδοειδή ή ανθρακούχα ροφήματα.
Πώς είναι δυνατόν; Το όξινο αυτών των τροφών μαλακώνει για κάποια ώρα το σμάλτο των δοντιών και το βούρτσισμα μονάχα θα ενισχύσει τη δράση του. Περιμένετε 30-60 λεπτά.

3.Έξτρα κιλά… για αδυνάτισμα
Αυξάνοντας τη μυϊκή σας μάζα θα σας βοηθήσει να δείτε τα νούμερα της ζυγαριάς να πέφτουν.
Πώς είναι δυνατόν; Μπορεί θεωρητικά 1 κιλό λίπος να είναι ίσο με 1 κιλό μυ, όμως οι μύες εκτός του ότι πιάνουν λιγότερο χώρο (άρα λεπταίνουν συνολικά τη σιλουέτα) είναι εκείνοι που κάνουν τις κάψεις θερμίδων. Όσο περισσότερους μυς έχετε, τόσες περισσότερες θερμίδες καίτε.

4. Παραπάνω νερό… για το φούσκωμα
Όταν νιώθειτε φουσκωμένη νομίζετε πως το να πιείτε νερό θα κάνει τη κατάσταση χειρότερη, όμως στη πραγματικότητα θα σας βοηθήσει.
Πώς είναι δυνατόν; Εκτός του ότι το νερό θα βοηθήσει το σώμα σας να λειτουργήσει πιο αποτελεσμάτικα, πολύ συχνά η αιτία του φουσκώματος προέρχεται από αφυδάτωση.

5. Ζεσταίνεστε; Κάντε ένα ζεστό μπάνιο
Αν ζεσταίνεστε το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να βρείτε όπου μπορείτε κρύο νερό για να ανακουφιστείτε, ενώ αυτό που χρειάζεστε είναι ένα ζεστό ντουζ.
Πώς είναι δυνατόν; Ένα ζεστό μπάνιο θα αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματός σας σε σχέση με το περιβάλλον, με αποτέλεσμα να το αντιλαμβάνεστε μετά ως πιο δροσερό. Αντίθετα με το κρύο ντουζ, ρίχνετε τη θερμοκρασία του σώματός σας με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνεστε πολύ πιο έντονα την εξωτερική ζέστη.

6. Ασκηθείτε όταν είστε κουρασμένη
Μετά από μια εξουθενωτική μέρα το τελευταίο που σκέφτεστε είναι η γυμναστική, όμως μια 30λεπτη άσκηση θα σας γεμίσει ενέργεια και θα σας φτιάξει τη διάθεση.
Πώς είναι δυνατόν; Η άσκηση θα σας κάνει να «ξανανιώσετε» αφού θα οξυγονώσει καλύτερα το μυαλό και το σώμα.

7. Για να μην αρρωστήσετε… αποφύγετε τα αντιβακτηριδιακά προϊόντα
Νομίζετε πως τα αντιβακτηριδιακά σαπούνια, μαντηλάκια και οι λοσιόν θα μειώσουν τον κίνδυνο να «κολλήσετε» κάποια αρρώστια ενώ στην ουσία την αυξάνουν.
Πώς είναι δυνατόν; Αν ζείτε σε ένα σχεδόν αποστειρωμένο περιβάλλον μειώνετε την αποδοτικότητα του ανοσοποιητικού σας συστήματος, ενώ συστατικά όπως η τρικλοζάνη, είναι σε πολλές περιπτώσεις επιζήμια για την υγεία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ