vivify

Μπείτε στο ονειρεμένο φόρεμα του ρεβεγιόν με αυτά τα βήματα

Όσο ο καιρός γίνεται όλο και πιο παγωμένος έξω, συνειδητοποιούμε ότι δεν απέχει και πολύς καιρός μέχρι τα Χριστούγεννα-όλα τα πάρτυ και τα “events” στα οποία θέλουμε να παραβρεθούμε και να είμαστε στα καλύτερά μας!

Ακριβώς τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσετε να χάνετε βάρος ακολουθώντας μερικά διατροφικά “tips” της διαιτολόγου Λέκκα Μαρίας από τα Vivify.

  1. Για αρχή, προσπαθήστε για μια βδομάδα, να καταγράφετε ανελλιπώς όσα τρόφιμα καταναλώνετε, καθώς και τα αναψυκτικά και τους χυμούς που πίνετε. Φροντίστε να σημειώνετε και την ώρα της ημέρας που τρώτε. Έτσι θα καταλάβετε γιατί “παχαίνετε χωρίς να τρώτε” καθώς και ποιές είναι οι ώρες της ημέρας που πεινάτε.
  2. Μειώστε σταδιακά την ποσότητα του φαγητού. Δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσετε με δραστική μείωση του φαγητού που τρώτε, διότι κάτι τέτοιο θα σας κάνει να πεινάσετε και τελικά να τα παρατήσετε. Σε πρώτη φάση δώστε έμφαση στην ποιότητα και σιγά σιγά μικρύνετε το μέγεθος της μερίδας σας.
  3. Μην υποβάλλετε τον οργανισμό σας σε συνεχή στέρηση. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ακόμα και οι τηγανητές πατάτες και ένα γλυκό με σιρόπι, συμπεριλαμβάνονται σε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής. Ένα γλυκό μια φορά την εβδομάδα δε θα σας παχύνει.
  4. Η φυσική δραστηριότητα είναι απαραίτητη. Κάθε καλό διατροφικό πλάνο, περιλαμβάνει και την άσκηση. Το πρώτο βήμα είναι να βρείτε τι βρίσκεται κοντά στην περιοχή σας. Ίσως υπάρχει ένα κολυμβητήριο, ή ένα γυμναστήριο. Αλλιώς πηγαίνετε για περπάτημα η τζόκινγκ.
  5. Μην υπερβάλετε με τη ζυγαριά. Μέτρηση αρκεί να γίνεται μια φορά την εβδομάδα.
  6. Αντί για ζάχαρη, χρησιμοποιήστε σιρόπι αγαύης ή μέλι. Σύμφωνα με τον Mike Mclnnes, παίρνοντας μια κουταλιά μέλι διαλυμένη σε ένα ποτήρι ζεστό νερό το βράδυ πριν κοιμηθούμε, οι μηχανισμοί του εγκεφάλου που μας δημιουργούν την ανεξέλεγκτη λαχτάρα για φαγητό απενεργοποιούνται.
  7. Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό! Το πρωινό σας χαρίζει ενέργεια, ξυπνά το μεταβολισμό σας και σας βοηθάει να ελέγχετε την όρεξή σας μέσα στην ημέρα.
  8. Βραδινό. Οι περισσότερες από μας το αποφεύγουμε το βραδινό γεύμα γιατί θεωρούμε ότι μας παχαίνει. ΛΑΘΟΣ!! Η στέρηση δε θα σας βοηθήσει να πετύχετε το στόχο σας, οπότε βάλτε φρούτα, λαχανικά και το γιαούρτι στο βραδινό σας.
  9. Επιλέξτε ξηρούς καρπούς. Έρευνα του Harvard Univercity, έδειξε ότι όσοι έκαναν δίαιτα και κατανάλωναν μια χούφτα φυστίκια ή ανάμεικτους ξηρούς καρπούς καθημερινά, είχαν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν βάρος σε σχέση με ομάδα που δεν κατανάλωναν ξηρούς καρπούς.
  10. Προσθέστε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, καθώς έχει αποδειχθεί πως οι τροφές αυτές απαιτούν περισσότερο μάσημα.
  11. Μη ξεχνάτε την ενυδάτωση! Το νερό είναι σημαντικό και αποτελεί το 60% του σωματικού μας βάρους. Ενισχύει τις καύσεις και συμμετέχει στην αποβολή τοξινών μέσω της διούρησης.
  12. Πηγαίνετε σουπερμάρκετ μόνο όταν είστε χορτάτοι. Η πείνα δεν είναι καλός σύμβουλος

Το μυστικό

είναι να μάθουμε να τρώμε σωστά! Η τήρηση των κανόνων υγιεινής διατροφής μόνο όσο διαρκεί το πρόγραμμα απώλειας βάρους δεν προσφέρει ουσιαστικά τίποτα. Αμέσως μετά τη διακοπή της δίαιτας, τα κιλά θα επανέλθουν και μάλιστα ίσως και περισσότερα από όσα χάσαμε με τόσο κόπο και στέρηση.

ΛΕΚΚΑ ΜΑΡΙΑ
           ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ VIVIFY ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ