happywoman

Άσχημη μέρα; Άλλαξέ τη σε 5 απλά βήματα

Γιατί η κακή -όπως και η καλή- μέρα από το πρωί φαίνεται, αλλά δεν είναι ανάγκη να παραμείνει «ίδια» μέχρι το βράδυ.

Η φράση «Η καλή μέρα απ’ το πρωί φαίνεται» δε θα μπορούσε να είναι πιο σωστή, αφού άπαξ και συμβεί κάτι στραβό το πρωί, μετά δύσκολα ξαναβρίσκεις το κέφι σου. Μια στιγμή νεύρων γίνεται μια ώρα και η μια ώρα γίνεται ολόκληρη μέρα. Το μυστικό λοιπόν είναι να το προλάβεις όσο είναι νωρίς ώστε να μην επηρεαστείς και σε βρει το βράδυ με τα μούτρα μέχρι το πάτωμα.

Scripta manent
Όχι φωνάζοντας, αλλά γράφοντάς το. Το μυστικό είναι να είσαι συγκεκριμένη. Μη γράψεις «Πόσο απαίσια είναι η μέρα σήμερα!» αλλά «Οκ, μερικά πράγματα πήγαν στραβά». Από το ότι σου φώναξε το αφεντικό σου μέχρι ότι ο καφές ήταν κρύος, ακόμα και τέτοια μικρά γεγονότα σε εκνευρίζουν επειδή σε κάνουν να νιώθεις πως χάνεις τον έλεγχο. Όταν τα σημειώνεις και τα βλέπεις γραμμένα σε βοηθάει να σκεφτείς τι μπορείς να κάνεις ώστε να μη ξανασυμβούν.

Oικιακή οικονομία
Αν στο γραφείο σου υπάρχει ένα βουνό από πράγματα και δε μπορείς να βρεις ούτε την ατζέντα σου, μήπως να αφιέρωνες λίγα δευτερόλεπτα προκειμένου να βάλεις τάξη στο χαμό; Όταν αλλάζεις το περιβάλλον γύρω σου, αλλάζεις και τη διάθεσή σου. Όταν όλα είναι άνω κάτω, αυτό σου προκαλεί σύγχυση. Δε χρειάζεται να κάνεις ολόκληρη φασίνα, μάζεψε μόνο τα “χοντρά” και άδειασε την επιφάνεια που δουλεύεις ώστε να μη σε εμποδίζει τίποτα.

Move it, lady
Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση άγχους, το σώμα σου εκκρίνει ορμόνες που το προετοιμάζουν να αμυνθεί. Με λίγα λόγια δηλαδή αντεπιτίθεται σε ό,τι μπορεί να σε θυμώνει/στεναχωρεί. Για να συμβεί αυτό όμως πρέπει να βάλεις κι εσύ το χεράκι σου. Το να κάθεσαι στο γραφείο ή το κρεβάτι σου χωρίς να κάνεις τίποτα δε βοηθάει να απελευθερώσεις αυτή την ένταση. Αν δεν έχεις όρεξη να ξεδώσεις στο γυμναστήριο, βγες για έναν 10λεπτο περίπατο, ο οποίος θα σε βοηθήσει να διώξεις το στρες, όπως θα έκαναν 45 λεπτά άσκησης. Εύκολο, έτσι;

Το ποτήρι, μισογεμάτο
Ακόμα κι αν είναι κάτι γενικό, τύπου «δεν απολύθηκα ούτε σήμερα» ή «επιτέλους, σταμάτησε να κάνει αφήρητη ζέστη» το να βρίσκεις τα θετικά στοιχεία της καθημερινότητάς σου αποτελεί μεγάλη ένεση ευτυχίας. Είναι μια μέθοδος για να εκπαιδεύσεις το μυαλό σου να σκέφτεται αισιόδοξα. Ακόμη, θα σε κάνει πιο ρεαλίστρια, αφού θα συνειδητοποιήσεις ότι τα πράγματα θα μπορούσαν πάντα να είναι και χειρότερα.

Music will save the world
Όταν ακούς μουσική που σου αρέσει, ο εγκέφαλος απελευθερώνει τη λεγόμενη ντοπαμίνη, την ορμόνη που ευθύνεται για την καλή διάθεση. Μπορείς να αφήσεις την αγαπημένη σου playlist να παίζει όσο ετοιμάζεσαι το πρωί (bonus: κάψιμο θερμίδων αν χορεύεις ταυτόχρονα). Άνοιξε το ηχείο τέρμα και ξέδωσε με την ησυχία σου. Αν πάλι είσαι στο μετρό ή στο αυτοκίνητο, ο αγαπημένος σου ραδιοφωνικός σταθμός θα σε σώσει.

 

Πηγή: www.queen.gr

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ