6 μυστικά για επιστροφή στη δουλειά μετά τις διακοπές χωρίς άγχος

Επιστρέψατε στη δουλειά; Αυτά τα μυστικά θα σας βοηθήσουν να έχετε χαμόγελο και χαλαρή διάθεση κατά την επιστροφή σας στη δουλειά μετά τις διακοπές.

1. Κάντε μια λίστα των εκκρεμοτήτων σας προτού φύγετε
Η απομάκρυνση από το γραφείο για μέρες, μπορεί να σας αποσυντονίσει και γι’ αυτό θα ήταν χρήσιμο να έχετε ένα σημείωμα με τις δουλειές σας όταν επιστρέψετε. Είναι καλύτερο να κάνετε δύο λίστες. Καταρχάς, κάντε μια λίστα με το κάθε project στο οποίο εργάζεστε με την αντίστοιχη κατάστασή του. Είτε περιμένετε ανατροφοδότηση σχετικά με ένα σχέδιο πρότασης, είτε μια απάντηση από έναν πελάτη ή μια προθεσμία για να είναι διαθέσιμη μια αναφορά, κρατήστε τα όλα σε χαρτί.
Δεύτερον, κάντε μια σύντομη λίστα προτεραιότητας για τα πρώτα πράγματα που σκοπεύετε να διαχειριστείτε κατά την επιστροφή σας. Οι προτεραιότητες στην εργασία μπορούν να αλλάξουν γρήγορα, αλλά ξεκινώντας από μια λίστα σας δίνει ένα καλύτερο σημείο εκκίνησης.

 

 

2. Δώστε στον εαυτό σας μια ημέρα ησυχίας στο σπίτι
Εάν μπορείτε, προσπαθήστε να δώσετε στον εαυτό σας μια ακόμα μέρας άδεια μεταξύ της επιστροφής στο σπίτι σας και της επιστροφής στη δουλειά μετά τις διακοπές. Μπορεί να φαίνεται παράλογο να χρησιμοποιήσετε μια ημέρα διακοπών για να είστε απλώς στο σπίτι, αλλά στρατηγικά, σας δίνει το χώρο να επιστρέψετε πίσω στη ρουτίνα σας με την ελάχιστη πίεση. Η επιπλέον ημέρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πλύνετε τα ρούχα σας, να ψωνίσετε, αλλά και για να κοιμηθείτε προκειμένου να ξεπεράσετε το jet lag. Κανένα από αυτά δεν είναι διασκεδαστικό, αλλά η τακτοποίηση αυτών των θεμάτων μπορεί να κάνει την επανένταξή σας πολύ πιο ομαλή.

3. Ελέγξτε τις συναντήσεις σας για την πρώτη μέρα
Κοιτάξτε το ημερολόγιό σας την ημέρα πριν επιστρέψετε στη δουλειά, ώστε να μην εκπλαγείτε από τις συναντήσεις που έχετε προγραμματισμένες. Εξετάστε τις μία προς μία για να διαπιστώσετε εάν μπορείτε να τις παρακολουθήσετε με την ελάχιστη δυνατή προετοιμασία. Εναλλακτικά, εξετάστε αν μπορούν να αναβληθούν ώστε να μπορέσετε να συμβάλλετε κατά τρόπο ουσιαστικό.

4. Καθαρίστε το γραφείο σας κατά την επιστροφή
Ακόμα κι αν αφήσατε ένα τακτοποιημένο γραφείο πριν την απογείωση σας, πιθανότατα θα επιστρέψετε σε μια μπερδεμένη κατάσταση, με αδιάβαστη αλληλογραφία και πολλή χαρτούρα. Αφιερώστε λίγα λεπτά για να ταξινομήσετε τα πάντα, να λάβετε σημαντικά έγγραφα που έχουν προτεραιότητα και να πετάξετε ότι δεν είναι πια επίκαιρο και σχετικό. Αυτό θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε οργανωμένοι και έτοιμοι να λειτουργήσετε πιο αποτελεσματικά.

5. Μην κάνετε αισθητή την παρουσία σας με την επιστροφή σας
Σίγουρα, το αφεντικό σας ξέρει ότι είστε πίσω. Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο τμήμα σας για μια ή δύο μέρες. Αυτή η επιλεκτική μυστικότητα θα σας δώσει την ευκαιρία να προλάβετε να επανέλθετε στον κανονικό σας ρυθμό χωρίς την πρόσθετη πίεση.

6. Εξετάστε την αναβολή έντονων δραστηριοτήτων τις πρώτες ημέρες
Με το ταξίδι του αεροπλάνου, τις αλλαγές της ζώνης ώρας, τις διαφορετικές κουζίνες και τα διαφορετικά είδη δραστηριότητας, το σώμα και το μυαλό σας ήδη υφίστανται σημαντικό άγχος. Μην το χειροτερεύετε προσθέτοντας προκλητικές ρουτίνες άσκησης ή δραματικές αλλαγές διατροφής και δίαιτας. Χαλαρώστε με δύο μαθήματα γιόγκα, μια βουτιά, ή μια ελαφριά άσκηση.

Το μυστικό

Το μυστικό της διατήρησης της ηρεμίας σας όταν επιστρέφετε από διακοπές είναι ένας συνδυασμός έξυπνης προετοιμασίας και στρατηγικής ταξινόμησης. Ανεξάρτητα από το πόσο επείγοντα είναι τα καθήκοντα και η πίεση, προσπαθήστε να εγκαταλείψετε το γραφείο στην ώρα σας. Άλλωστε, το να λείψετε λίγες μέρες για διακοπές δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα πρέπει να δουλέψετε υπερωρίες ως τιμωρία!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ