stess

Εργασιακό stress: Πώς να ηρεμήσετε τη δουλειά

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να παρατήσετε τη δουλειά σας και να απομονωθείτε για να βρείτε την ηρεμία που χρειάζεστε από το stress.

Μπορείτε να συνεχίσετε να χτίζετε την επαγγελματική σας σταδιοδρομία με τους ίδιους ρυθμούς, αλλά να εντάξετε στη ζωή σας κάποιες μικρές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να ανακουφίζεστε από το συσσωρευμένο stress και να βρίσκετε ξανά την ψυχραιμία σας.

1 Αποχωρήστε.

Εάν κάποιος συνάδελφος σας φέρνει σε δύσκολη θέση, ζητήστε συγνώμη και αποχωρήστε από τη συζήτηση. Όταν νιώθετε ότι έχετε νευριάσει αρκετά και χάνετε τον έλεγχο, καλό είναι να απομακρύνεστε για λίγο ώστε να ηρεμήσετε και να μη δημιουργηθεί σκηνή.

2 Διαλογιστείτε.

Βρείτε ένα μέρος στο γραφείο – ένα δωμάτιο, ένα διάδρομο ή και το αυτοκίνητο σας – όπου θα μπορείτε να κάνετε ένα μινι-διαλογισμό. Πάρτε μια βαθιά ανάσα από τη μύτη και εκπνεύστε από το στόμα, απελευθερώνοντας όλη την πίεση.

3 Αλλάξτε περιβάλλον.

Μην κάθεστε στο γραφείο σας για άπειρες ώρες. Ανακουφιστείτε από το stress και κάντε μία βόλτα έξω για λίγα λεπτά, πεταχτείτε για να πάρετε ένα καφέ ή κινηθείτε για λίγο και μέσα στο ίδιο το γραφείο για να ενεργοποιηθεί το σώμα σας ξανά.

4 Βάλτε τον εαυτό σας προτεραιότητα.

Όταν τελειώνει το ωράριο κατά το οποίο εργάζεστε, αφήστε τα πάντα πίσω σας και απολαύστε ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Αυτό το διάλειμμα είναι απαραίτητο για να μαζέψετε ξανά τις δυνάμεις σας και να πάτε ανανεωμένη στη δουλειά την επόμενη μέρα.

5 Κάντε το γραφείο σας έναν ευχάριστο χώρο για σας.

Μπορείτε να προσθέσετε φυτά εσωτερικού χώρου τα οποία δημιουργούν μια αίσθηση υγείας και ηρεμίας και σας απαλλάσουν από το stress, λουλούδια που με τα χρώματα και τη μυρωδιά τους θα σας φτιάχνουν τη διάθεση και ακόμα να φέρετε κάποια προσωπικά σας αντικείμενα που σας θυμίζουν κάτι δικό σας, κάτι όμορφο, όπως για παράδειγμα φωτογραφίες ή κάποιο δώρο ενός αγαπημένου προσώπου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ