woman

Πώς θα απολαμβάνετε τη ζωή περισσότερο; Ένα είναι το μυστικό!

Ρίξτε τους ρυθμούς και την ταχύτητά σας, προσπαθείστε να απολαμβάνετε τα όσα κάνετε, με στόχο να τα φέρετε σε πέρας όσο καλύτερα και όχι όσο γρηγορότερα μπορείτε. Έτσι θα είσαστε πιο αποτελεσματικοί, θα κάνετε λιγότερα λάθη και θα ευχαριστιόσαστε περισσότερο τη ζωή σας. Πώς θα ρίξετε τους ρυθμούς;

Υιοθετείστε ένα ήρεμο χόμπι: Η κηπουρική, η γιόγκα, το πλέξιμο, το διάβασμα και η ζωγραφική μάς μαθαίνουν να μη βιαζόμαστε, αλλά να παίρνουμε ευχαρίστηση από αργές διαδικασίες. Επιπλέον, συμβάλλουν στην καλλιέργεια και στη διατήρηση της εσωτερικής μας ηρεμίας. Ας μην ξεχνάμε ότι ακολουθώντας τέτοιες δραστηριότητες, φυλάμε την ενέργειά μας και δεν κουραζόμαστε υπερβολικά.

Περπατάτε αργά: Το να κάνουμε μια βόλτα με τον ρυθμό που μας αρέσει, χωρίς να τρέχουμε να προλάβουμε αλλά απολαμβάνοντας τη διαδικασία, μας βοηθάει να χαλαρώσουμε, να έρθουμε σε επαφή με τη φύση και με τον εαυτό μας.

Βγάλτε το ρολόι: Αν καταφέρουμε να γίνουμε λιγότερο ψυχαναγκαστικοί με τον χρόνο, θα δούμε μεγάλη διαφορά. Ας δοκιμάσουμε, για παράδειγμα, να μη βάζουμε ξυπνητήρι το Σαββατοκύ-ριακο ή να μη φοράμε ρολόι στις διακοπές και παράλληλα ας ξεχάσουμε τη φράση «ο χρόνος είναι χρήμα», τουλάχιστον τις ημέρες που δεν δουλεύουμε.

Απολαύστε: Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά πότε ήταν η τελευταία φορά που πραγματικά κάτσαμε και απολαύσαμε κάτι; Ας πάρουμε, για παράδειγμα, τον καφέ μας. Πότε τον απολαύσαμε χωρίς να τον πιούμε μηχανικά και βιαστικά προκειμένου να ξυπνήσουμε και να δουλέψουμε στη συνέχεια;

Το μυστικό

Βρείτε ένα ήσυχο μέρος, κλείστε τα μάτια, πάρτε μια βαθιά αναπνοή και διαλογίστείτε. Έρευνες έχουν δείξει ότι 15΄ διαλογισμού την ημέρα μειώνουν την αρτηριακή πίεση, τους πονοκεφάλους, και αυξάνουν τη σεροτονίνη, τον νευροδιαβιβαστή που σχετίζεται με την καλή διάθεση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ