holiday

Αυξήστε τον μεταβολισμό σας και κάψτε περισσότερες θερμίδες τη νέα χρονιά

Εάν θέλετε να κάψετε περισσότερες θερμίδες τη νέα χρονιά αυτά τα 5 κόλπα από το wefit.gr αυξάνουν τον μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε!

1 Αυξήστε τη μυική σας μάζα
Τα μυϊκά κύτταρα καίνε περισσότερες θερμίδες από τα κύτταρα λίπους, έτσι οι άνθρωποι με μεγαλύτερη αναλογία μυών λίπους τείνουν να έχουν υψηλότερο BMR. Οι μύες κινούνται και για αυτό απαιτούν ενέργεια, ενώ το λίπος είναι απλώς αποθηκευμένο. Για κάθε επιπλέον 1 κιλό μυός, το σώμα καίει κατά μέσο όρο 11 θερμίδες έξτρα την ημέρα. Αυτό σημαίνει για κάθε εξτρα κιλό σε μυς μέχρι και 4000 θερμίδες ετησίως, που ισοδυναμεί με κάψιμο 0,5 κιλό λίπους έξτρα το χρόνο. Κάντε ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης και βάρη, που ενεργοποιούν όλες τις μεγάλες ομάδες μυών, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.

2 Μείνετε όρθιοι 3 ώρες την ημέρα
Στην ιδανική περίπτωση, κοιμάστε οκτώ ώρες κάθε μέρα. Οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν άλλες επτά έως δέκα ώρες καθισμένοι στο γραφείο τους. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότεροι από εμάς τον περισσότερο χρόνο καθόμαστε! Τα σώματά μας δεν σχεδιάστηκαν για αυτό το επίπεδο αδράνειας – το μεγαλύτερο μέρος της εξελικτικής ιστορίας του ανθρώπου περιελάμβανε την ενεργό δράση για αναζήτηση τροφής. Για να κάψετε περισσότερες θερμίδες καθημερινά φροντίστε να είστε όρθιοι περισσότερο και να κάθεστε λιγότερο. Βρετανική μελέτη διαπίστωσε ότι η όρθια στάση στην εργασία καίει 50 περισσότερες θερμίδες ανά ώρα σε σχέση με την καθιστή.

3 Ασκηθείτε για δύο λεπτά
Δεν χρειάζεται να τρέχετε στον διάδρομο για ώρες. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Physiological Reports έδειξε ότι όσοι γυμνάζονταν πολύ σκληρά για δύο λεπτά στο ποδήλατο, ακολουθούμενα από 4 λεπτά ανάπαυσης, έκαψαν 200 επιπλέον θερμίδες εκείνη την ημέρα. Αυτό είναι μόνο 2,5 λεπτά για αύξηση του μεταβολισμού ηρεμίας που θα διαρκέσει 24 έως 48 ώρες!

4 Κάντε HIIT
Η διαλειμματική προπόνηση είναι ο καλύτερος τρόπος να χάσετε βάρος, να αυξήσετε το μεταβολισμό σας, να βελτιώσετε το λιπαιδιμικό σας προφίλ και την ευαισθησία στην ινσουλίνη. Στο γυμναστήριο, γραφτείτε σε ένα μάθημα HIIT ή μετατρέψτε την αγαπημένη σας αερόβια άσκηση (τρέξιμο, ποδηλασία, περπάτημα) σε διαλειμματική προπόνηση προσθέτοντας περιόδους έντονης ταχύτητας (ξεκίνα με 30 έως 60 δευτερόλεπτα) ακολουθούμενες από περιόδους ανάπαυσης με κανονική ταχύτητα για το ίδιο χρονικό διάστημα. Κάντε το αυτό έξι έως δέκα φορές για να ολοκληρώσετε μια άσκηση. Καθώς βελτιώνεστε, αυξάνετε σταδιακά το χρόνο της έντασης.

5 Ασκηθείτε το πρωί
Αν δεν είστε πρωινός τύπος, ήρθε ο καιρός να το ξανασκεφτείτε! Η πρωινή άσκηση οδηγεί αποδεδειγμένα σε μεγαλύτερη κατανάλωση θερμίδων για το υπόλοιπο της ημέρας. Ένας ενισχυμένος μεταβολικός ρυθμός από το πρωί μέχρι το βράδυ θα σας βοηθήσει να χάσετε λίπος πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Το μόνο που έχετε να κάνεετ είναι να ξυπνήσετε πιο πρωί! Φυσικά μην ξεχνάτε το πρωινό σας: βάζει μπρος τον μεταβολισμό σας και μάλιστα είναι τόσο σημαντικό που αν δεν προλαβαίνετε να φάτε το πρωί, είναι προτιμότερο να μην κάνετε την πρωινή σας γυμναστική αλλά να φάτε το πρωινό σας.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ