PostAd38

Ενδώστε στις απαγορευμένες τροφές!

Με τη νέα σεζόν υποσχεθήκατε στον εαυτό σας να κόψετε όλα… τα απαγορευμένα όπως πίτσα, σοκολάτα και τηγανητές πατάτες. Μπορείτε ωστόσο να τα φάτε αρκεί να κάνετε έξυπνες επιλογές χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο τη σιλουέτα σας.

Σοκολάτα

Γιατί τη λιγουρεύεστε: Επειδή περιέχει τις ευφραντικές ουσίες θεοβρωμίνη, φαινυλαιθυλαμίνη και ανανδαμίδη σε συνδυασμό με τη καφείνη και θεωρείται εθιστική (επιδρούν στα σημεία του εγκεφάλου όπως και τα οπιοειδή σκευάσματα).

Έξυπνη επιλογή: Όταν σας πιάνουν κρίσεις λαιμαργίας καταναλώστε 2 κομματάκια των 30 γραμμ. μαύρης σοκολάτας με 70 – 75% κακάο. Εναλλακτικά φτιάξτε ένα ζεστό ρόφημα σοκολάτας με σκέτο κακάο το οποίο θα αρωματίσετε με ένα ξυλάκι κανέλας ή λίγη σκόνη βανίλιας. Αν το ρόφημα σας φαίνεται πικρό προσθέστε γλυκαντική ουσία χωρίς ζάχαρη ή μέλι. Μπορεί να έχει τις ίδιες θερμίδες με τη ζάχαρη αλλά έχει πιο γλυκιά γεύση και επιπλέον καίγεται πιο εύκολα από τον οργανισμό.
Πίτσα

Γιατί τη λιγουρεύσετε: Η έτοιμη πίτσα περιέχει μεγάλη ποσότητα τυριών με μεγάλη περιεκτικότητα σε λίπος και αλάτι, γι αυτό την καθιστά το «φαγητό της παρηγοριάς». Μια ολόκληρη πίτσα αποδίδει πάνω από 1000 θερμίδες

Έξυπνη επιλογή: Φτιάξτε μία σπιτική πίτσα με λεπτή ζύμη ή ακόμη καλύτερη με αραβική πίτα και προσθέστε λαχανικά και light τυριά της επιλογής σας με βάση τη σάλτσα ντομάτα. Μην ξεχνάτε πως η σάλτσα ντομάτα αποτελεί καλή πηγή του αντιοξειδωτικού συστατικού λυκοπένιο, το οποίο εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύει τον οργανισμό από το οξειδωτικό στρες. Αν πρέπει να παραγγείλετε έτοιμη πίτσα τουλάχιστον προτιμήστε μια απλή «Μαργαρίτα» (με τυρί και ντομάτα), μία πίτσα vegeterian ή με θαλασσινά και αποφύγετε τη «σπέσιαλ».
Πατάτες τηγανητές

Γιατί τις λιγουρεύεστε: Έχουν υπέροχη γεύση ειδικά όταν είναι ροδοψημένες, μπορείτε να τις βουτήξετε σε κέτσαπ ή μουστάρδα, συνοδεύονται με όλα. Αλλά θεωρείται ένα από τα πιο ανθυγιεινά φαγητά λόγω του τρόπου μαγειρέματος.

Έξυπνη επιλογή: Για να φτιάξετε πιο υγιεινές πατάτες κόψτε τις σε ροδέλες, ραντίστε τες με λίγο ελαιόλαδο και ψήστε τες σε φούρνο πάνω σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί για 45 λεπτά, στους 200 βαθμούς κελσίου. Για να αποκτήσουν πιο πικάντικη γεύση ρίξτε λίγο κάρι, μπούκοβο (κόκκινες καυτερές τριμμένες πιπεριές) ή ρίγανη.

Το μυστικό

Καταπολεμήστε τις κρίσεις λαιμαργίας δοκιμάζοντας να ξεγελάσετε τη συναισθηματική σας πείνα κάνοντας μια βόλτα, διαβάζοντας ένα βιβλίο, τηλεφωνώντας σε μία φίλη.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

  • μαρια

    χρήσιμες οι συμβουλες… αλλά θα συμφωνήσω περισσότερο με τη συναισθηματική πείνα που την εκτονώνουμε με τις λιχουδιές αντί για τις προτάσεις που αναφέρετε.

  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    Στό μυστικό είναι κρυμένο το μυστικό .Πολύ σοφό Βικυ ΜΑΣ

  • Μελίνα

    Βίκυ μου όταν θα κάνουμε την παρασπονδία μας δεν είναι πιο σωστό να μην την κάνουμε όλη μαζί?Δηλαδή το δικό μου τρικ αν θα φάω πίτσα,θα φάω 1 ή 2 κομμάτια μικρά αλλά το τριγωνικό κομμάτι που περιέχει τα υλικά και όχι το ζυμάρι στο τέλος και εννοείται όχι σπέσιαλ και όχι κέτσαπ. Πάλι τρως πίτσα αλλά με πιο λίγες θερμίδες και την μεταβολίζει πιο εύκολα ο οργανισμός αν δεν κάνω λάθος και δεν αποθηκεύεται σαν λίπος? Γιατί διαφορετικά μεταβολίζεται το ένα και διαφορετικά τα 4. Ή μία σοκολάτα την τρώω σε 3 φάσεις της ημέρας έτσι δεν βάζω κιλά όυτε λίπος. Αλλά αυτό το κάνω μια φορά τον μήνα ή και πιο σπάνια. Είναι σωστό αυτό το μικρό τρικ?

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Είναι, αν τρώτε με μέτρο καμία τροφή δεν παχαίνει!

  • Μαρία

    Εδώ και δύο χρόνια αντί για τηγανιτές, φτιάχνω τις πατάτες σε αντικολλητικό χαρτί ψησίματος και μπορώ να πω οτι είναι μακράν νοστιμότερες των τηγανιτών, γιατί δεν έχουν τη λαδίλα και, επιπλέον, δε μυρίζει μετά το σπίτι τηγανητό. Εγω συνηθως τις πασπαλίζω με γλυκιά πάπρικα.

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Μμμμ, ωραία!

  • ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    βικυ λατρευω τα γλυκα..εκοψα τις παστες και προσπαθω να τρωω του κουταλιου και σοκολατα υγειας..30 γραμμαρια την ημερα εννοεις ? η διαιτολογος μου ειπε να τρωω 1 φορα την εβδομαδα γλυκο λογω ακμης ..εχω κοψει πολλα πραγματα αλλα τα γλυκα δε μπορω τα ζηταει ο οργανισμος μου..

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Για υγιή άτομα η σύσταση είναι 25 – 30 γραμμ. σοκολάτα υγείας καθημερινά. Αν η διαιτολόγος σου σου πρότεινε μία φορά την εβδομάδα ακολούθησε τη δική της συμβουλή.

  • Pingback: Ενδώστε στις απαγορευμένες τροφές | ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ()

  • evi_m

    Βίκυ έχεις τόσο δίκιο για τη σοκολάτα! Η μαύρη σοκολάτα (με τουλάχιστον 70% κακάο) όταν καταναλώνεται με μέτρο (το πολύ 60 γρμ. τη μέρα) όχι μόνο δε βλάπτει, αλλά ξυπνάει το μεταβολισμό και βοηθά στην καύση λίπους. Το ξέρω από τον δρ. Mark Hayman…

  • Μαρια

    Τις πατάτες στο φούρνο μπορείτε επίσης να τις πασπαλίσετε με ελαιόλαδο και δενδρολίβανο! Και Βίκυ, την ζεστή σοκολάτα κακάο άν προσθέσεις παγάκια, τότε έχεις ένα δροσερό ρόφημα :-)

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Σε ευχαριστούμε Μαρία!

  • katerina

    ΒΙΚΥ ΜΟΥ 1)ΤΗΝ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΤΗΝ ΤΡΩΩ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?
    2) ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΠΛΗΡΕΣ ΜΕ 3,5% ΛΙΠΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΒΑΡΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ?
    3) ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΦΡΟΥΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ (για ποιον λογο δεν ξερω) ΙΣΧΥΕΙ?
    σε ευχαριστω πολυ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Δεν πειράζει αν τρως τη σοκολάτα σου μετά το φαγητό αρκεί να είναι 25 γραμμ μαύρη και να μην τρως στα σνακ πάλι κάτι γλυκό. Για το γιαούρτι εξααρτάται από την υπόλοιπη διατροφή που κάνεις. Μπορείς να φας φρουτοσαλάτα το βράδυ.

  • tina

    Νόστιμες είναι επίσης οι πατάτες (ροδέλες) ψημένες με χυμό ντομάτας, λίγο ελαιόλαδο, λίγο νερό και ρίγανη.

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Ωραία!

  • βουλα

    βικυ το μυστικο σου ειναι ακριβως αυτο το μυστικο που πρεπει να ακολουθουμε ολοι.

  • ΙΩΑΝΝΑ

    Ένα άλλο ώραιο κόλπο που δοκίμασα ήταν να κόψω τις πατάτες ροδέλες όχι με το χέρι που βγαίνουν πιο χοντρές αλλά με το εξάρτημα του τρίφτη που κόβει πολύ λεπτές φέτες..Γίνονται σαν πατατάκια αν ψηθούν την ίδια ώρα στον αέρα του φούρνου και φαίνονται περισσότερα!!! Νιώθεις πως τρώς περισσότερα και δεν παίρνεις τόσες θερμίδες! Δεν χρειάζονται καν αλάτι και είναι ιδανικό σνακ για την στιγμή που θέλεις να κάνεις παρασπονδία

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Ιωάννα μπράβο!

  • Valeria

    Τα 25γρ. σοκολάτας ημερησίως μπορούμε να τα καταναλώνουμε ακόμα και αν θέλουμε να χάσουμε βάρος?

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      βεβαίως!

  • MARIA

    ηθελα να ρωτησω για το λιναροσπορο ημερησιως ποση ειναι η ποσοτητα που μπορουμε να καταναλωνουμε?

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      25 γραμμ.

  • ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    βικυ προσπαθησα εκοψα τις παστες τρωω κουταλιου γλυκα και σοκολατα υγειας,τρωω μπανανα παραδειγμα αλλα θελω να φαω και γλυκο γιατι μου συμβαινει αυτο? σε καθημερινη βαση ειναι σωστο για τον οργανισμο?αν αντικαταστησω τη λευκα ζαχαρη με την ακατεργαστη καστανη ζαχαρη απο ζαχαροκαλαμο ειναι καλυτερα?

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Η αντικατάσταση θα είναι πιο υγιεινή αλλά θερμίδες ουσιαστικά δεν κόβεις.

  • δημητρα

    τι διαφορά έχει η λευκή ζάχαρη από την καστανή; έχω ακούσει ότι είναι πιο υγιεινη, αλλά για ποιους λόγους; είναι προτιμότερη η καστανή ζάχαρη ή η φρουκτόζη (από άποψη υγείας και μεταβολισμού;);

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Η καστανή περιέχει ιχνοστοιχεία (όπως ψευδάργυρο, μαγγάνιο, χαλκό και φώσφορο) και βιταμίνες, κυρίως του συμπλέγματος Β.Η άσπρη ζάχαρη δίνει μόνο κενές θερμίδες. Οι θερμίδες που δίνουν η λευκή και η καστανή ζάχαρη είναι παρεμφερείς.

  • who knows

    rr koritsiaokme ts dietes kiauta dnlew alla ok 1 fora tn ebdomada xriazete mia paraspondia dn 8 ginei ke tpt…edw alloi dn exun na fane kiemeis p taxume dn t ektimame..

    p.s dn ime enntias ts dietas k.l.p

  • λενα

    ποσο συχνα μπορω να ενδιδω σε αμαρτιες τυπου πιτσα,γυρος (ευτυχως πατατες σπανια τρωω) βικυ χωρις να παχυνω ή να βαραινω τον οργανισμο μου με παραπανισιο λιπος? και οταν το αποφασιζω οτι θα το κανω το βραδυ ας πουμε, τι θα ηταν καλο να εχω φαει ολη την υπολοιπη μερα?σαλατες και τετοια?
    δυστυχως μου αρεσουν αυτα τα δυο jank…

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Μπορείς να τρως μία φορά την εβδομάδα αλλά τρώγε τα με πολλή σαλάτα ώστε να φουσκώνεις και να μην τρως πολλά κομμάτια και χωρίς αναψυκτικό. Επίσης μην παραγγελνεις τηνσπέσιαλ έκδοση αλλά κάτι πιο λάιτ όπως μαργαρίτα για παράδειγμα.

  • ΡΟΥΛΑ

    γεια σου Βικυ.να ρωτησω τα γλυκα που ειναι για διαβητικους με λιγοτερες θερμιδες κ καθολου ζαχαρη (υπαρχουν στα σουπερ μαρκετ)μπορουμε να τα τρωμε σε περιοδο διαιτας (χωρις να εχουμε προβλημα διαβητη)2 με 3 φορες την εβδομαδα????

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Μπορείτε αλλά το ότι έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη δε σημαίνει ότι δεν έχουν και κάποιες θερμίδες.

  • ΡΟΥΛΑ

    καλησπερα…μπορω να ρωτησω αν τα γλυκα με χαμηλο γλυκαιμικο δεικτη με ελαχιστες θερμιδες κ ελαχιστη ζαχαρη που ειναι για διαβητικους κ βρισκουμε σε σουπερ μαρκετ μπορουμα να τα τρωμε σε περιοδο διαιτας 2 με 3 φορες την εβδομαδα??????(χωρις να υπαρχει προβλημα διαβητη)

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Γιατί να το κάνεις αυτό; Δεν μειώνεις και πολύ τις θερμίδες.

  • Vasw21

    Βικη,γνωριζεις αν τα κριτσινια που εχουν επικαληψη σοκολατας κανουν για διαιτα?????ευχαριστω

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      ¨Ενα μία φορά στο τόσο δεν δημιουργεί πρόβλημα. Αλλά για κάθε μέρα και στη δίαιτα…. δε νομίζω.

  • Τούλα

    Γεια σας Θα ήθελα να ρωτήσω για τη μαύρη σοκολάτα. Οι περισσότερες έχουν ζάχαρη. Είναι πάλι καλύτερες από τη γάλακτος; Όσες δεν έχουν ζάχαρη είναι πικρές και δεν μου αρέσουν

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Είναι καλύτερες από τις γάλακτος αλλά προσθέτουν θερμίδες.

  • Τούλα

    Η μαύρη δεν έχει θερμίδες;

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Έχει.

  • Eugenia22

    Καλησπέρα σας! Έχω αρχίσει μια διατροφή εδώ και ένα μήνα περίπου και κάτι μέρες. Σήμερα μόνο έκανα μια παρασπονδία και έφαγα τέσσερα μπισκότα γεμίστα με σοκολάτα. Για να συνεχίσω χρειάζεται να κάνω πάλι αποτοξίνωση ή συνεχίζω κανονικά το πρόγραμμα;

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Δεν πειράζει που έφαγες τα μπισκότα. Συνέχισε κανονικά και χωρίς ενοχές τη διατροφή σου.