diet

Η δίαιτα του γκρέιπφρουτ: να την κάνετε ή όχι;

Στην προσπάθειά σας να αδυνατίσετε αναζητάτε εναλλακτικές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος ευκολότερα. Μπορεί η δίαιτα του γκρέιπφρουτ να σας βοηθήσει;

Τι είναι η δίαιτα του γκρέιπφρουτ;
Στη δίαιτα του γκρέιπφρουτ σύμφωνα με τους υποστηρικτές της, μπορεί να καταναλωθεί απεριόριστη ποσότητα τροφής, αρκεί αυτή να προέρχεται από πρωτεϊνούχες ή λιπαρές τροφές και όχι από υδατάνθρακες. Έτσι μπορεί να καταναλώνονται άφοβα και μέχρι υπερβολής μπέικον, αυγά, κρέας, βούτυρο κ.ά., αλλά όχι μακαρόνια, πατάτες, ψωμί και άλλα συναφή αμυλώδη. Ωστόσο το «κρυφό χαρτί» της δίαιτας αυτής είναι ότι πρέπει μετά από κάθε γεύμα να καταναλώνεται γκρέιπφρουτ ή χυμός γκρέιπφρουτ γιατί έχει το χαρακτηριστικό να «διαλύει τα λίπη». Μάλιστα, οι εφευρέτες της διατείνονται ότι όσο περισσότερο τρως, τόσο περισσότερο χάνεις. Και συνεχίζουν ότι αν δεν χάσετε στην αρχή μην απογοητευτείτε, αφού έτσι πρέπει, μετά την 5η μέρα θα χάνετε… 3 κιλά την εβδομάδα.

Τα υπέρ της δίαιτας του γκρέιπφρουτ

  • Διαφορές μελέτες έχουν δείξει ότι η συχνή κατανάλωση χυμού γκρέιπφρουτ είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ενίσχυσης της καύσης του σωματικού λίπους και της ευκολότερης απώλειας βάρους. Ωστόσο, για να έχετε αποτελέσματα, είναι πολύ σημαντικό να συμπληρώνετε την κατανάλωση γκρέιπφρουτ με υγιεινή διατροφή και άσκηση.
  • Το γκρέιπφρουτ συμβάλλει στην καταπολέμηση προβλημάτων που συνδέονται με τη δυσκοιλιότητα και τις ασθένειες του ουροποιητικού συστήματος.
  • Το δυνατό του άρωμα χρησιμοποιείται για την παρασκευή αιθέριων ελαίων για την αρωματοθεραπεία.
  • Το γκρέιπφρουτ περιέχει πηκτίνη, που βοηθάει στη μείωση των επιπέδων της κακής χοληστερίνης στο σώμα.
  • Περιέχει λυκοπένιο, που ενισχύει την αποβολή των τοξινών και κάθε είδους ουσιών που μπορεί να είναι επικίνδυνες για το σώμα.

Τα κατά της δίαιτας του γκρέιπφρουτ

  • Το γκρέιπφρουτ δεν διαλύει τα λίπη. Ο μόνος γνωστός τρόπος για να κάψει ο οργανισμός λίπος είναι όταν η ενέργεια που καταναλώνουμε είναι μικρότερη από αυτή που ξοδεύουμε.
  • Είναι πλούσια σε κορεσμένα λίπη και χοληστερόλη, γεγονός πολύ επικίνδυνο, ακόμα και για βραχύβια χρήση.
  • Ο οργανισμός δεν προσλαμβάνει φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, γεγονός που τον κάνει ευάλωτο σε πολλές παθήσεις.
  • Η στέρηση πολλών τροφών τις κάνει πολύτιμες για τον οργανισμό, ο οποίος μετά το τέλος της δίαιτας θα τις υπερκαταναλώσει.

Η ετυμηγορία

Οι ειδικοί συνιστούν να μην υποκύπτουμε στον πειρασμό του εύκολου και γρήγορου αποτελέσματός. Αυξάνοντας τη σωματική σας δραστηριότητα με το κολύμπι και το παιχνίδι στην παραλία και ακολουθώντας παράλληλα ισορροπημένη διατροφή, μπορείτε να χάσετε με αργό και σταθερό ρυθμό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ