food

Καλό και κακό λίπος: Οι τροφές που βοηθούν στην καύση του!

Θέλετε να εξαφανίσετε το κακό λίπος; Αυτές οι τροφές βοηθούν στην καύση λίπους και κάνουν τη διατροφή σας πιο υγιεινή!

Καλό και κακό λίπος
Υπάρχουν δύο κατηγορίες λίπους: το καλό κι το κακό. Όπου κακό λίπος βάλτε λευκό και όπου καλό βάλτε καφέ.

Το καλό λίπος αποθηκεύεται σε μικρές ποσότητες κυρίως στους μυς, τα όργανα, τον μυελό των οστών και το κεντρικό νευρικό σύστημα. Οι άνδρες έχουν 3% των απαραίτητων λιπαρών στον οργανισμό τους, ενώ οι γυναίκες έχουν ένα υψηλότερο ποσοστό που φτάνει το 12%.
Οι γυναίκες έχουν περισσότερα όργανα που χρειάζονται καλά λιπαρά, όπως οι μαστοί, η πυελική χώρα, τα όργανα αναπαραγωγής, οι γοφοί και οι μηροί, όπου οι άνδρες συνήθως δεν έχουν καλό λίπος, ή έχουν μικρή ποσότητα.

Το κακό λίπος είναι εκείνο που συσσωρεύεται σε ειδικές αποθήκες κάτω από το δέρμα και σε διάφορα μέρη άλλα μέρη του σώματός μας. Τα εσωτερικά όργανα του σώματος προστατεύονται, επίσης, από αυτό το είδος λίπους, που επιστρώνεται σε αυτά τα όργανα για να τα προστατεύσει από κάθε είδους τραυματισμούς. Γι’ αυτό, ακόμα και το κακό λίπος είναι απαραίτητο σε κάποια μικρή ποσότητα.

Η συστηματική γυμναστική, η καλή διατροφή, η κατανάλωση νερού και η αποφυγή των junk food είναι οι καλύτεροι τρόποι για να απαλλαγεί κανείς από το περιττό κακό λίπος και κατά συνέπεια να αδυνατίσει. Ωστόσο υπάρχουν και κάποιες τροφές που θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε, ενώ πολλές από αυτές περιέχουν καλά λιπαρά για καλύτερη γενική υγεία:

Τροφές που βοηθούν στην καύση του λίπους στο κανάλι Vicky’s Vita

Βάλτε και αυτές τις τροφές στη λίστα σας

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Κινόα

Κανέλα

Καυτερές πιπεριές

Πράσινο τσάι

Γκρέιπφρουτ

Μούρα

Ωμά λαχανικά

Γλυκοπατάτες

Καφές

Βρώμη

Σούπες

Σαλάτες

Ξύδι (όπως μηλόξυδο)

Γάλα αποβουτυρωμένο

Καθαρό κρέας (λευκό κρέας και χωρίς λίπη)

Ψάρια (όπως ο σολομός)

Όσπρια

Ηλιόσπορος

Σπαράγγια

Μπρόκολο

Σπανάκι

Πράσινα μήλα (ξινόμηλα)

Αγγούρια

Ψωμί ολικής άλεσης

Φακές

Τομάτες

Μανιτάρια

Ανανάς

Ασπράδια αυγών

Κουκουνάρια

Κρεμμύδια

Μπανάνες

Πορτοκάλια

Μήλα

Το μυστικό

Η φυσιολογική ποσότητα λίπους για τους άνδρες είναι 8-19%, ενώ για τις γυναίκες είναι 21-35%.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ