celu

Κυτταρίτιδα: Αλλάξτε αυτά στη διατροφή σας και αποκτήστε λεία επιδερμίδα!

Κυτταρίτιδα: ποια τρόφιμα μπορούν να βελτιώσουν την εικόνα του δέρματός σας και να σας χαρίσουν μια πιο λεία όψη;

Κάντε το… άσπρο μαύρο!

Αντικαταστήστε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες όπως το άσπρο ψωμί, το λευκό αλεύρι τα μπισκότα και τα λευκά ζυμαρικά, με τα ολικής αλέσεως όπως μαύρο ψωμί και μαύρα ζυμαρικά. Συνιστάται η κατανάλωση 35 γραμμάριων φυτικών ινών καθημερινά.

Καλά και όχι κακά λιπαρά

Αλλάξτε τα κακά λίπη στη διατροφή σας – κορεσμένα και trans λιπαρά – με πιο ποιοτικά λιπαρά. Προτείνεται κατανάλωση 200 mg δοκοσαεξανικού οξέος (DHA, ωμέγα-3 λιπαρά) ημερησίως – που είναι ισοδύναμο με δύο μερίδες σολομού την εβδομάδα. Δοκιμάστε επίσης κολιό, σαρδέλες, αντζούγιες και πέρκα.

Φρούτα στα γεύματα

Τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C είναι τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ, το ακτινίδιο, οι φράουλες, οι κόκκινες πιπεριές, το μπρόκολο κ.α. Μην τα τρώτε όμως μόνο ως επιδόρπιο. Μπορείτε να τα συμπεριλάβετε στα πιάτα που ετοιμάζετε, είτε είναι σαλάτες είτε είναι κυρίως πιάτο. Ιδιαίτερα ωφέλιμα φρούτα είναι τα πορτοκάλια, οι φράουλες, τα μήλα, τα βατόμουρα, τα ροδάκινα και τα βερίκοκα.

Πείτε ναι στα αφεψήματα

Όπως το τσάι, το χαμομήλι, το τήλιο, το φασκόμηλο, η λουΐζα κ.α. θεωρούνται ευεργετικά. Επειδή είναι και άκρως διουρητικά, φροντίστε να πίνετε και αρκετό νερό.

Μην πετάτε τις φλούδες!

Το διοξείδιο του πυριτίου (silica) που απαντάται σε φυτικές τροφές μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της ελαστικότητας της επιδερμίδας. Το πυρίτιο βρίσκεται συχνά σε μέρη που συχνά απορρίπτουμε – όπως είναι οι ίνες και οι φλούδες. Έτσι, αν είναι δυνατόν, να καταναλώνετε ολόκληρα τα φρούτα και τα λαχανικά, όπως τη φλούδα από το αγγούρι και τις ίνες από το σέλινο και τα σπαράγγια.

Πίνετε πολύ νερό

Για να διατηρήσετε το δέρμα σας ενυδατωμένο, πρέπει να καταναλώνετε και τις ανάλογες ποσότητες υγρών. Χρειάζεστε τουλάχιστον 6 ποτήρια υγρών κάθε μέρα.

Να θυμάστε ότι όπως όλα τα προβλήματα με το φαγητό – ανεξαρτήτως βάρους – απαιτούν εξατομικευμένη προσέγγιση, έτσι και η προσπάθεια βελτίωσης της (αισθητικής) εικόνας μας χρειάζεται την απαιτούμενη καθοδήγηση και παρακολούθηση.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ