diet

8 ώρες: Ο νέος κανόνας διατροφής που θα σας αδυνατίσει!

Μια νέα μορφή διαλειμματικής νηστείας έχει προκύψει και πρόκειται για τον κανόνα διατροφής τω 8 ωρών – μια ελαφρώς πιο εύκολη μέθοδος του -πολλές φορές περιοριστικού- σχεδίου διατροφής.

diet2

Οι δημιουργοί της, David Zinzenko, συγγραφέας του βιβλίου «eat this, not that» και Peter Moore, αρχισυντάκτη του περιοδικού Men’s Health, προτείνουν το εξής: Για 8 ώρες μέσα στην ημέρα το άτομο που θα την ακολουθήσει μπορεί να καταναλώνει ό,τι θέλει, αρκεί τις υπόλοιπες 16 ώρες της ημέρας να «κάνει νηστεία», με άλλα λόγια να μην τρώει τίποτα απολύτως. Το πλάνο αυτό συστήνουν να το ακολουθήσει το άτομο για τουλάχιστον 3 μέρες την εβδομάδα, όποιες επιλέξει. Ο David Zinzenko και ο Peter Moore πιστεύουν πως τα ξενύχτια και το «γεμάτο» με φαγητό 24ωρο ευθύνονται για τα περιττά κιλά και θεωρούν πως εισάγωντας μέσα στην ημέρα μας «περιόδους νηστείας» ή όπως τις ονομάζουν «περιόδους καύσεις λίπους», ο μεταβολισμός επαναρυθμίζεται και δουλεύει καλύτερα.

Έτσι για παράδειγμα, το άτομο που θα ακολουθήσει αυτή τη δίαιτα μπορεί να φάει φαγητό (όποιο και αν είναι αυτό) από τις 9 έως τις 5 ή από τις 11 έως τις 7, ή από τις 2 έως τις 10 και πάει λέγοντας. Και τι κάνει τις υπόλοιπες ώρες; Όπως αναφέραμε και παραπάνω, νηστεία! Στην περίοδο της νηστείας το μόνο που επιτρέπεται να «βάλει στο στόμα του» το άτομα έιναι «μη θερμιδογόνα» ποτά, με άλλα λόγια καφές και τσάι χωρίς ζάχαρη. Μάλιστα η κατανάλωσή τους ενθαρύνεται στην δίαιτα καθώς η καφείνη μειώνει την όρεξη.

Περιορίζοντας την καθημερινή κατανάλωση τροφής σε 12 ώρες, όχι μόνο θα είστε σε θέση να χάσετε βάρος, αλλά και να ενισχύσετε την υγεία του εντέρου σας.

Έρευνες έχουν δείξει ότι αλλάζοντας το πότε τρώτε, όπως και το τι τρώτε, μπορεί να ενισχύσει την απώλεια κιλών, το ανοσοποιητικό, την ισορροπία του σακχάρου στο αίμα και την υγεία του εντερικού σας μικροβιώματος. Κάνοντας ένα διάλειμμα από την κατανάλωση τροφής, ενισχύετε την ανάπτυξη άλλων βακτηρίων στο έντερό σας, τα οποία βοηθούν στον καθαρισμό της εντερικής επένδυσης.

Η δίαιτα των 8 ωρών, ουσιαστικά σας μαθαίνει να μην τρώτε αμέσως προτού κοιμηθείτε, καθώς και τη μεγάλη σημασία που έχει το πρωινό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ