Beautiful young woman sleeping in her bed at home

Πόσες ώρες ύπνου χρειάζεστε για να αδυνατίσετε;

Αν αποφασίσατε να χάσετε τα περιττά κιλά και ξεκινήσατε διατροφή και άσκηση, υπάρχει κάτι ακόμη για να κλείσει η σωστή “εξίσωση” που οδηγεί στην επιτυχία. Αυτό το κάτι δεν είναι άλλο από τον ύπνο.

Η γυμναστική και η διατροφή είναι ένα καλό δίδυμο για να χάσουμε βάρος, αλλά χρειαζόμαστε και τον καλό ύπνο. Υπάρχει μία ιδιαίτερη σχέση μεταξύ του ύπνου της ανάπτυξης των μυών και της καύσης λίπους, μιας και το σώμα μας απελευθερώνει μία σειρά από ορμόνες την ώρα που κοιμόμαστε και κυρίως, την ανθρώπινη αυξητική ορμόνη (hGH).
Τη στιγμή του ύπνου κορυφώνεται η “δουλειά” της hGH, με αποτέλεσμα αυτή η ορμόνη να κάνει αυτό που λέει το όνομά της, να προωθεί την ανάπτυξη.

Αυτό το καταφέρνει, μεταξύ άλλων, επειδή διεγείρει τη μυϊκή πρωτεϊνοσύνθεση και πιο σημαντικά για όσους επιχειρούν να χάσουν βάρος και λίπος, επειδή διεγείρει τη λιπόλυση ή πιο απλά, τη διαδικασία διάλυσης και αποβολής λίπους.

Εάν επιτρέψουμε στον οργανισμό μας να αναπαυθεί επαρκώς, όσο εμείς κοιμόμαστε αυτός μπαίνει σε διαδικασία “επιδιόρθωσης”. Εάν διαταράξουμε τις συνήθειες ύπνου μας, διαταράσσουμε και αυτόν τον βιολογικό κύκλο.

Οι λίγες ώρες ύπνου, όπως oi 4 ή 5 κάθε βράδυ, μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και σε παχυσαρκία. Έρευνες έχουν δείξει ήδη τη σχέση ανεπαρκούς ύπνου με τα περιττά κιλά.

Η ιδανική διάρκεια ύπνου είναι μεταξύ 7 και 9 ώρες. Κάθε οργανισμός είναι φυσικά διαφορετικός. Ωστόσο, επτά έως εννέα ώρες ύπνου φαίνεται να είναι ένα πολύ συνεπές χρονικό πλαίσιο για να επιτυγχάνουμε την καλύτερη επιδιόρθωση και τη λιγότερη σχέση με την παχυσαρκία.

Το μυστικό

Ένας εύκολος τρόπος να εξασφαλίσετε ένα καλόν ύπνο είναι με τη βοήθεια μιας υφασμάτινης μάσκας. Μπλοκάροντας κάθε ακτίνα φωτός σάς βυθίζει σε απόλυτο, βαθύ σκοτάδι διασφαλίζοντας συνθήκες απόλυτης συσκότισης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ