eatout

Αδυνατίστε ακόμη κι αν τρώτε έξω συχνά! Υπάρχουν τρόποι!

Οι Food Sherlocks Ειρήνη και Νάσια Πασχαλέρη μας δείχνουν τους τρόπους πώς να τρώμε σωστά εκτός σπιτιού και σύμφωνα με τις ανάγκες μας.

food sherlocks

Αρνηθείτε ευγενικά το καλάθι με το ψωμί και τα κριτσίνια. Αν είστε από αυτούς που δεν μπορούν να αντισταθούν στο καλάθι με το ψωμί, τα κριτσίνια και τα λοιπά παχυντικά που περιλαμβάνει το κουβέρ στα εστιατόρια αρνηθείτε το ευγενικά γιατί αν το έχετε στο τραπέζι είναι πειρασμός και θα τσιμπολογήσετε σίγουρα καθώς περιμένετε!

Mην ξεκινάτε με το αλκοόλ πριν έρθει το φαγητό σας γιατί έτσι θα πιείτε παραπάνω περιμένοντας και με άδειο στομάχι θα αυξηθεί η όρεξη σας για φαγητό! Απολαύστε το κρασί ή το κοκτέιλ σας συνδυασμένο με το φαγητό.

Ενώ περιμένετε το φαγητό σας φροντίστε να πιείτε τουλάχιστον 2 ποτήρια νερό .

Όταν παραγγέλνετε ορεκτικά φροντίστε η παραγγελία σας να περιέχει πολλά πιάτα με λαχανικά που έχουν λίγες θερμίδες και χορταίνουν με τις φυτικές ίνες που περιέχουν ώστε να μην φάτε υπερβολικά στο κυρίως πιάτο. Ψητά λαχανικά , σαλάτες ωμές ή βραστές, μανιτάρια είναι μερικές healthy επιλογές.

Ζητήστε το dressing ή τη sauce στη σαλάτα ή το φαγητό σας χωριστά για να μπορείτε να βάλετε όσο εσείς επιθυμείται. Τα καλύτερα Dressing σαλάτας είναι αυτά που είναι φτιαγμένα από γιαούρτι και διάφορα μυρωδικά, ελαιόλαδο, ξύδι Balsamiko, λεμόνι

Πολλές φόρες οι συνδυασμοί τροφών που γίνονται στα εστιατόρια είναι πολύ επιβαρυντικοί . Μη διστάσετε να ζητήσετε το συνδυασμό που ταιριάζει στο δικό σας μεταβολισμό και να είστε σίγουροι ότι θα είναι πρόθυμοι να κάνουν τις αλλαγές που θα τους ζητήσετε πχ δίπλα στο κρέας ψητά λαχανικά αντί για μακαρόνια ή πατάτα

Θυμηθείτε ότι οι μερίδες στα εστιατόρια δεν είναι ιδανικές. Αντίθετα συνήθως είναι διπλάσιες ή τριπλάσιες του κανονικού!
Φάτε όσο έχετε ανάγκη και όχι όσο σας σερβίρουν και αν θέλετε πάρτε το υπόλοιπο σε πακέτο για να το απολαύσετε αργότερα.

Μην προσθέτετε επιπλέον αλάτι στο φαγητό του εστιατορίου. Το φαγητό στο εστιατόριο έχει το διπλάσιο ή τριπλάσιο αλάτι γι΄αυτό φροντίστε να μην προσθέσετε επιπλέον στο φαγητό σας

Όταν πλέον έρθει η μερίδα σας φροντίστε να τρώτε αργά και να περιορίζεστε στο πιάτο που είναι μπροστά σας άσχετα με το τι υπάρχει στο τραπέζι.

Για να γίνει πιο νόστιμο το κυρίως γεύμα προτιμήστε μουστάρδα αντί για κέτσαπ και μαγιονέζα

Όταν έρθει η ώρα για γλυκό μην το στερηθείτε. Τηρήστε τον κανόνα των 3 κουταλιών! Στην πρώτη δοκιμάζετε, στη δεύτερη απολαμβάνετε, στην τρίτη σταματάτε για να μην προλάβει ο οργανισμός να το κάνει λίπος.

Τελειώστε το γεύμα σας με ένα χωνευτικό τσάι βοτάνων, π.χ. τσάι μέντας που βοηθάει την πέψη

Κατεβάστε το application Foodsherlocks δωρεαν από το το google play και το app store ή μπείτε στο site www.foodsherlocks.com για να δείτε τι να παραγγέλνετε σε επιλεγμένα εστιατόρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εάν είστε σε διαιτα, εάν νηστευετε, εάν ειστε χορτοφάγος, εάν είστε έγκυος, εάν ψαχνετε υγιεινές επιλογές για το παιδί σας και πολλά άλλα..

Το άρθρο επιμελήθηκαν οι: Ειρηνη Πασχαλέρη (Βιολογος – Ειδικευμένη στη Διατροφή ( BSc, MSc), Αρθρογράφος Υγείας) & Νάσια Πασχαλέρη (Διαιτολόγος – MSc Γεροντολογίας)

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ