diet

Πώς να μην πάρετε κιλά στις γιορτές

Εγκράτεια και γιορτές δεν πάνε μαζί. Γι’ αυτό μην ξεχνάτε να κάνετε αυτά τα 5 πραγματάκια για να μην πάρετε κιλά στις γιορτές!

Στις γιορτές όλοι μας του δίνουμε και καταλαβαίνει: τα οικογενειακά τραπέζια, τα μελομακάρονα, οι κουραμπιέδες, οι δίπλες, τα πάρτι και τα ξενύχτια. Εάν θέλετε να βγείτε αλώβητοι από την λαίλαπα των γιορτών αυτά τα 5 πραγματάκια θα σας κρατήσουν στον… ίσιο δρόμο!

diet4

1. Πίνετε νερό

Έρευνες δείχνουν ότι αυτό που αντιλαμβανόμαστε σαν πείνα είναι πραγματικά το σώμα μας που μας λέει ότι είμαστε διψασμένοι. Την επόμενη φορά που θα νιώσετε “πεινασμένοι”, πιείτε λίγο νερό και περιμένετε 15 λεπτά. Οι πιθανότητες να υποχωρήσει η αίσθηση της “πείνας”, είναι πραγματικά πολύ αυξημένες!

fit

2. Μην κάθεστε όλη μέρα

Σωστή διατροφή και άσκηση πάνε πακέτο. Αλλάξτε μερικές πολύ απλές αλλά σημαντικές ενέργειες στην καθημερινότητά σας. Ανεβείτε τις σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ, στο διάλειμμά σας κάντε έναν γρήγορο περίπατο στη γειτονιά. Δεν έχει σημασία πόσο ασήμαντη θεωρείτε την κάθε κίνηση, όλες συμβάλλουν στη συνολική σας καύση θερμίδων.

breakfast

3. Τρώτε πρωινό

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων που έχουν χάσει βάρος το κατάφεραν με την ένταξη στη διατροφή τους ενός υγιεινού προγεύματος. Επιπλέον, μελέτες δείχνουν ότι οι θερμίδες που αποφεύγετε με το να μην τρώτε το πρωί καταναλώνονται το βράδυ… και με το παραπάνω!

sleep

4. Κοιμηθείτε περισσότερο

Οι άνθρωποι που στερούνται τον ύπνο αισθάνονται περισσότερο πεινασμένοι, κάνουν χειρότερες επιλογές τροφίμων και τρώνε περισσότερο (περίπου 300 θερμίδες επιπλέον την ημέρα).

diet3

5. Καταναλώνετε περισσότερα φρούτα & λαχανικά

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. Τα γεύματα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες μειώνουν την πρόσληψη θερμίδων στο επόμενο γεύμα. Μπορούν επίσης να αποτρέψουν τις μεγάλες διακυμάνσεις του σακχάρου στο αίμα, που μπορεί να οδηγήσουν σε κόπωση και πείνα. Συνοδεύετε το κυρίως γεύμα σας ΠΑΝΤΑ με σαλάτα. Καταναλώνοντας άφθονη σαλάτα χορταίνετε πολύ πιο γρήγορα και δε χρειάζεστε μεγάλες ποσότητες για να χορτάσετε. Προσέχετε όμως πόσο λάδι προσθέτετε, καθώς και τις sauces που επιλέγετε.


diet2

Το μυστικό

Μη μένετε νηστικοί για πολλές ώρες, καθώς ο οργανισμός σας σύντομα θα ξεσπάσει σε… παχυντικές τροφές. Ενδιάμεσα των βασικών γευμάτων σου καταναλώνετε σνακ χαμηλών λιπαρών όπως: φρούτα, γιαούρτι, ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρες ολικής άλεσης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ