diet

Τέρμα οι δίαιτες yo yo! 10 τρόποι για να αδυνατίσετε

Δεν υπάρχει κάποια δίαιτα αστραπή ή μαγικά χάπια που θα αλλάξουν το σώμα σας εν μία νυκτί. Αντιθέτως, ίσως χρειαστεί λίγο παραπάνω χρόνος από όσο φαντάζεστε για να αδυνατίσετε και να χάσετε αυτά τα περιττά κιλά που σας βασανίζουν.

Ξεκινήστε με μικρές αλλαγές

Αν έχετε προσπαθήσει στο παρελθόν, να κάνετε μεγάλες αλλαγές, το πιο πιθανό είναι να κόλλησατε στην πρώτη δυσκολία. Το μυστικό για να μείνετε πιστή στην προσπάθειά σας είναι να ξεκινήσετε με μικρές αλλαγές. Κάντε μία θετική αλλαγή κάθε εβδομάδα, αντί να επιβάλλετε στον οργανισμό σας να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε μέχρι πρότινος.

Βρείτε το κίνητρό σας

Αναζητήστε τον λόγο για τον οποίο θέλετε να χάσετε κιλά, και μείνετε πιστή σε αυτόν. Θέλετε να ανανεώσετε την ντουλάπα σας; Θέλετε να νιώθετε πιο ‘ελαφριά’ και πιο υγιής; Βρείτε το κίνητρό σας.

Μην στερείστε

Σύμφωνα με την celebrity trainer Heidi Powell, όσο περισσότερο σκέφτεστε ότι δεν μπορείτε να έχετε ένα φαγητό τόσο πιο πολύ το θέλετε. Προσπαθήστε να εστιάσετε στους υγιεινούς σας στόχους και όχι σε όσα πρέπει να στερηθείτε.

Μάθετε να είσαι συνεπείς

Όταν έχετε ένα τακτικό πρόγραμμα γευμάτων και το ψυγείο σας είναι γεμάτο με φρέσκα και θρεπτικά φαγητά, δεν θα νιώθετε ότι βρίσκεστε σε μία διαρκή μάχη για να κάνετε υγιεινές επιλογές. Θυμηθείτε όμως ότι δεν πρόκειται να συμβεί από τη μία στιγμή στην άλλη, αφού πρόκειται για έναν τελείως διαφορετικό τρόπο ζωής.

Βρείτε υγιεινά φαγητά που να σας αρέσουν

Ποιος είπε ότι τα υγιεινά φαγητά δεν μπορούν να είναι νόστιμα; Ίσως αργήσετε λίγο να βρείτε τα αγαπημένα σας, αλλά μόλις το κάνετε θα απολαμβάνετε λαχταριστές και θρεπτικές συνταγές.

Αναζητήστε το είδος άσκησης που σας ευχαριστεί

Η διαδρομή προς το γυμναστήριο δεν θα πρέπει να μοιάζει με καταναγκαστικά έργα. Δοκιμάστε νέα προγράμματα, καινούρια μηχανήματα και διαφορετικά στιλ ασκήσεων. Όταν βρείτε τη δραστηριότητα που σας κάνει να νιώθετε χαρούμενες, θα ξέρετε ότι κάνατε τη σωστή επιλογή.

Προγραμματίστε τις διατροφικές ατασθαλίες

Οι παρασπονδίες είναι μέρος του προγράμματος, αν θέλουμε να μιλάμε για υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Το καλύτερο όμως που έχετε να κάνετε είναι να σχεδιάζετε από πριν τις διατροφικές σας ατασθαλίες. Για παράδειγμα, αν έχετε όρεξη για burger στο BBQ που θα οργανώσετε την Κυριακή ή για παγωτό στην παραλία, προσπαθήστε να μείνετε πιστή στη δίαιτά σας όλη την εβδομάδα.

Να είστε επιεικής με τον εαυτό σας

Με τόσους πειρασμούς γύρω σας είναι φυσικό να κάνετε κάποια παρασπονδία χωρίς να την έχετε προγραμματίσει. Αν λοιπόν, πιάσετε τον εαυτό σας να απολαμβάνει μία λιχουδιά, δεν χρειάζεται να είστε αυστηρές μαζί του.

Ανανεώστε τους στόχους σας

Όσο προοδεύετε και εξελίσσεστε, οι στόχοι σας θα πρέπει να ανανεώνονται συνεχώς. Η πτώση της ζυγαριάς δεν είναι ο μοναδικός λόγος για να χαίρεστε. Οι μικρότεροι στόχοι, όπως να φορέσετε και πάλι το παλιό σας τζιν ή να προπονηθείτε για έναν αγώνα, θα σας βοηθήσουν να μείνετε πιστές στην προσπάθειά σας.

Φανταστείτε τον νέο σας εαυτό

Αν παλεύετε εδώ και καιρό με τα περιττά κιλά θα σας είναι δύσκολο να φανταστείτε πώς θα είστε μόλις τα χάσετε. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ‘κάνετε εικόνα’ τον νέο σας εαυτό και να προσπαθήσετε να φανταστείτε την ικανοποίηση που θα νιώσετε με το αποτέλεσμα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ