Τι να παραγγείλετε όταν κάνετε δίαιτα;

Είστε σε δίαιτα; Προσέξτε τι θα παραγγείλετε για φαγητό!

Τι γίνεται όταν κάνετε δίαιτα αλλά δεν έχετε τον χρόνο να μαγειρεύετε κάθε μέρα; Κάνετε έξυπνες επιλογές, ώστε να χορτάσετε χωρίς να καταναλώσετε περιττές θερμίδες. Ας δούμε, λοιπόν, μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου.

1 Αποφύγετε τα ορεκτικά, τα οποία, αν και νόστιμα, έχουν πολλές θερμίδες. Να αποφεύγετε το ψωμί και τα chip baskets. Όχι μόνο είναι φορτωμένα με άχρηστες θερμίδες, αλλά συνήθως σερβίρονται με καρυκεύματα και λιπαρές σάλτσες που περιέχουν βούτυρο και λάδι. Θα μπορούσατε να καταναλώσετε άνετα 500 θερμίδες και 20 γραμμάρια λίπους, πριν ακόμα φάτε το κυρίως.

2 Προτιμήστε να παραγγείλετε μια πράσινα σαλάτα, καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχει θα σας χορτάσουν γρηγορότερα και βοηθούν στην απορρόφηση των σακχάρων. Όμως αποφύγετε τα κρουτόν, το τυρί και τις κρεμώδεις σάλτσες σαλάτας και παραγγείλτε πιο ελαφριές, τις οποίες τοποθετήστε ξεχωριστά στο πιάτο. Μπορείτε να βάλετε μέσα το πιρούνι σας και να πάρετε λίγη σάλτσα αντί να καλύψετε με αυτή όλη τη σαλάτα.

3 Επιλέξτε θαλασσινά, καθώς αυτά έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και είναι πολύ χορταστικά.

4 Επιλέξτε μια τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, όπως το ψητό κοτόπουλο. Οι πρωτεϊνούχες τροφές, επίσης, επιφέρουν γρηγορότερα το αίσθημα κορεσμού και θα σας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερη ώρα.
Η καλύτερη επιλογή είναι το στήθος κοτόπουλου ή το ψάρι ψημένα στο γκριλ ή στο φούρνο. Εξίσου καλή επιλογή συνιστά και η μπριζόλα φιλέτο. Το σημαντικό, όμως, είναι να ρωτήσετε αν το στήθος κοτόπουλου είναι παναρισμένο, αν το ψάρι συνοδεύεται από κάποια σάλτσα ή αν η μπριζόλα έχει ψηθεί σε βούτυρο.

5 Μην ξεχνάτε ότι οι υγρές θερμίδες είναι οι χειρότερες, επομένως αποφύγετε να καταναλώσετε αλκοόλ και πιείτε πολύ νερό. Αν πάλι δεν μπορείτε να αντισταθείτε, προτιμήστε ένα ποτήρι λευκό κρασί.

6 Σουβλάκι ή πίτσα; Μπορείτε να φάτε ένα με δύο κομμάτια πίτσα με λεπτή ζύμη και πολλά λαχανικά ή ένα με δύο σουβλάκια καλαμάκι κοτόπουλο.

Επίσης έχετε υπόψη σας τα εξής:

  • Φροντίστε 2 με 3 ημέρες να ετοιμάζετε κάποιο απλό γεύμα στο σπίτι.
  • Χρησιμοποιείστε έτοιμα υλικά όπως βάση για πίτσα και ετοιμάσετε στο σπίτι τα φαγητά του delivery.
  • Οι μερίδες των delivery είναι συνήθως πολύ μεγαλύτερες των κανονικών.
  • Σπάστε τη μερίδα στα 2 και συνοδεύστε με σαλάτα: θα έχετε φαγητό για 2 ημέρες, θα γλυτώσετε χρήματα και θερμίδες.
  • Μοιραστείτε το φαγητό με το συνάδελφό σας, τη φίλη σας, τον αγαπημένο σας.
  • Το «μικρό» γεύμα της ημέρας πρέπει να είναι απλούστερο: ομελέτα, τοστ, γιαούρτι και φρούτα κ.ά.
  • Κάψτε τις επιπλέον θερμίδες παραλαμβάνοντας ο ίδιος την παραγγελία σας.
  • Κυκλώστε στο menu του κάθε εστιατορίου ποιες είναι οι «ασφαλείς» επιλογές.
  • Μην ξεχνάτε πως τα λαχανικά είναι απαραίτητα σε ΚΑΘΕ γεύμα.
  • Εάν μετράτε τις θερμίδες, κρατήσετε το γεύμα σας στις 500- 600 θερμίδες κατά μέσο όρο.

Το μυστικό

Αν το πιάτο που παραγγείλατε ήρθε και η μερίδα είναι τεράστια, αποθηκεύστε το μισό φαγητό και φάτε το την επόμενη μέρα ή μοιραστείτε το με κάποιον. Με αυτό τον τρόπο δεν θα φάτε περισσότερο από όσο χρειάζεστε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ