diet

Το νο1 μυστικό για να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα

Καμία φορά, το να χάσετε κιλά είναι πιο απλό απ’ ότι φαντάζεστε. Είναι θέμα προσέγγισης. Οι έρευνες δείχνουν ότι είναι το ημερολόγιο διατροφής είναι το Νο 1 μυστικό για να χάσετε βάρος μια και καλή. Εμείς σας δείχνουμε πώς να το κάνετε σωστά.

“Τι ακριβώς πρέπει να σημειώσω;”
Το ιδανικό είναι να σημειώνετε τι ώρα φάγατε, τι φάγατε και τι ήπιατε, την ποσότητα, πού ήσασταν, πόσο πεινούσατε (σε κλίμακα από το 1 ως το 5) και τη συναισθηματική σας κατάσταση. Σημειώνετε αμέσως τι τρώτε. Αν βιάζεστε, προχειρογράψτε τα βασικά σε ένα κομμάτι χαρτί ή φωτογραφίστε το γεύμα σας με το κινητό σας για να το καταγράψετε αργότερα.

“Για πόσο χρειάζεται να κρατήσω ημερολόγιο διατροφής;”
Τουλάχιστον για τρεις συνεχείς μέρες, μία εκ των οποίων Σάββατο ή Κυριακή. Είναι αρκετός χρόνος για να προσδιορίσετε τις διατροφικές σας συνήθειες που σαμποτάρουν το στόχο αδυνατίσματος. Υπάρχουν πολλές γυναίκες, μάλιστα, που θεωρούν χρήσιμο να κρατούν ημερολόγιο μέχρι να φτάσουν στο στόχο τους.

“Τι πρέπει να παρατηρώ όταν ξανακοιτάω το ημερολόγιο;”
Κοιτάξτε το μετά από τις τρεις μέρες (ή στο τέλος κάθε βδομάδας) και αναζητήστε ποιες διατροφικές συνήθειες σας σαμποτάρουν. Βρείτε πότε παίρνετε το μεγαλύτερο μέρος των θερμίδων σας. Το ρίχνετε στο φαγητό όταν είστε στρεσαρισμένοι ή όταν το γιορτάζετε; Έπειτα πάρτε μια απόφαση για τη βδομάδα, είτε να βρείτε διεξόδους χαλάρωσης είτε να σταματήσετε να τσιμπολογάτε μετά τις 8 το βράδυ. Έτσι θα καταφέρετε να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα.

Το μυστικό

Αν θέλετε να καταγράφετε ηλεκτρονικά το τί τρώτε και να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα  αυτό το ημερολόγιο διατροφής θα σας βοηθήσει.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ