detox

Χρειάζεστε αποτοξίνωση; 4 συστατικά που αναζωογονούν τον οργανισμό σας

Αυτά τα μυστικά θα σας βοηθήσουν να αναζωογονήσετε πλήρως τον οργανισμό σας.

Ενίσχυσε τη φυσική διαδικασία
Η υπερφόρτωση του οργανισμού από τοξίνες έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση διάφορων συμπτωμάτων όπως προβλήματα στην πέψη, φούσκωμα, έλλειψη ενέργειας και συγκέντρωσης, δερματικά προβλήματα, κυτταρίτιδα, ακόμα και αύξηση του σωματικού βάρους. Η εμφάνιση αυτών των συμπτωμάτων είναι ένδειξη ότι ο οργανισμός χρειάζεται επιπλέον βοήθεια. Για να τον βοηθήσετε αποτελεσματικά χρειάζεται να κάνετε κάποιες αλλαγές στη διατροφή και τον τρόπο ζωής σας. Κατά τη διάρκεια της αποτοξίνωσης:

Πρέπει να:
* Πίνετε πολύ νερό
* Τρώτε αρκετές ποσότητες φρέσκων φρούτων και λαχανικών
* Καταναλώνετε τροφές στην πιο φυσική τους μορφή
* Επιλέγετε βιολογικά τρόφιμα
* Γυμνάζεστε

Δεν πρέπει να:
* Ελέγχετε συνεχώς το βάρος σας
* Πίνετε αλκοόλ
* Καταναλώνετε τροφές που περιέχουν γλουτένη και λακτόζη
* Πίνετε καφέ και μαύρο τσάι

Τι άλλο μπορεί να σας βοηθήσει
Συμπληρώνοντας τη διατροφή σας με σημαντικές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά μπορείτε να ενισχύσεις τη φυσική διαδικασία αποτοξίνωσης του οργανισμού. Πολύ σημαντικά συστατικά είναι τα εξής:

Αγκινάρα: Περιέχει σημαντικά φλαβονοειδή τα οποία διεγείρουν την παραγωγή χολής με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η πέψη.

2 Γλουταθειόνη: Ουσία η οποία προσκολλάται στις τοξίνες και τις μετατρέπει σε μορφή που μπορούν να αποβληθούν. Μπορεί η γλουταθειόνη να παράγεται στο ανθρώπινο σώμα, όμως είναι δυνατό να τη λάβετε και μέσω της διατροφής σας. Το σπανάκι, το αβοκάντο, τα σπαράγγια και οι μπάμιες είναι μερικές από τις καλύτερες πηγές γλουταθειόνης.

3 Γκρέϊπφρουτ: Αντι – μυκητώδης παράγοντας ο οποίος εξουδετερώνει τα παράσιτα και βοηθά τον οργανισμό στην παραγωγή φιλικών βακτηρίων.

4 Κυστεΐνη: Χρησιμοποιείται για την υγεία του συκωτιού, είναι συστατικό το οποίο βοηθά στην αντιμετώπιση των φλεγμονών, τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων και ενισχύει την άμυνα του οργανισμού στις λοιμώξεις. Απαραίτητο συστατικό για τη σύνθεση της γλουταθειόνη στον οργανισμό. Καλές πηγές κυστεΐνης είναι τα πουλερικά, το γιαούρτι, ο κρόκος του αυγού, οι κόκκινες πιπεριές, το σκόρδο, το κρεμμύδι, το μπρόκολο, η βρώμη και το φύτρο του σιταριού.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ