Diet3

1 + 1 + 3: Ο μαθηματικός τύπος που σας βοηθά να αδυνατίσετε, χωρίς δίαιτα!

Έχετε βαρεθεί τα ίδια γεύματα όταν κάνετε δίαιτα;  Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος για φτιάξετε το δικό σας υγιεινό μενού με ποικιλία αρκεί να ακολουθήσετε τον μαθηματικό τύπο: 1 + 1 + 3.

Για να κάνετε ένα υγιές, ισορροπημένο γεύμα θα πρέπει το πιάτο σας να περιέχει μία τροφή με πρωτεΐνη, μία με υδατάνθρακες και μια επιλογή από τρία διαφορετικά χρωματιστά λαχανικά. Αυτός δηλαδή είναι και ο μαθηματικός τύπος: 1+1+3.

1 τροφή από πρωτεΐνες

Είναι αυτές που περιλαμβάνουν κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, αυγά και όσπρια. Για τα κυρίως γεύματα, όπως το δείπνο, η πρωτείνη θα πρέπει να είναι από 100 έως 200 γραμμάρια (όχι μαγειρεμένο βάρος) εάν είναι κρέας, ψάρι ή πουλερικά. Για το μεσημεριανό χρειάζεστε 100 γραμμάτια πρωτείνης ή λιγότερο ανά άτομο. Αν έχετε τα όσπρια ως τροφή για πρωτεΐνες, χρησιμοποιήστε 1 φλιτζάνι (150 γρ) μαγειρεμένα όσπρια. Επίσης επιτρέπονται δύο αυγά ανά άτομο.

1 τροφή από υδατάνθρακες

Περιλαμβάνουν πατάτες, ζυμαρικά ολικής άλεσης, καστανό ρύζι, όσπρια, φαγόπυρο, κινόα. Εάν δεν ασκείστε χρειάζεστε λιγότερο από ½ φλιτζάνι. Ωστόσο, αν είστε πολύ ενεργητικοί μπορεί να χρειααστείτε περισσότερο από 1 φλιτζάνι υδατάνθρακες. Εάν χρησιμοποιείτε τα όσπρια ως υδατάνθρακες, χρησιμοποιήστε ½ φλιτζάνι (75 γραμμάρια) μαγειρεμένα.

3 λαχανικά

Η σαλάτα μπορεί να επιλεγεί ανάλογα με το γεύμα. Μπορείτε να επιλέξετε μια μικρή χούφτα καρότου, 2-4 μανιτάρια και μια χούφτα σπανάκι ή μία ντομάτα, 1 αγγούρι και κρεμμύδι. Όσο πιο πολύχρωμη είναι η σαλάτα σας, τόσο πιο υγιεινή θα είναι.

Ιδέες για γεύματα

Χρησιμοποιώντας τον τύπο 1 + 1 + 3 για να οργανώνετε τα γεύματά σας αυτές οι προτάσεις θα σας φανούν χρήσιμες.

Σολομός φιλέτο με quinoa και μαρούλι, ντοματίνια και αγγούρι.

Στήθος κοτόπουλου ψητό + μία ψητή γλυκοπατάτα και κολοκυθάκια + παντζάρια (ωμά) τριμμένα στον τρίφτη με λεμόνι + πιπεριά κόκκινη ψιλοκκομένη.

Μοσχάρι κοκκινιστό + πουρέ κολοκύθας + πατάτας χόρτα βραστά σαλάτα με λεμόνι.

Σπαγγέτι + κιμά και καρότο + λάχανο + κόκκινη πιπεριά (πολίτικη σαλάτα).

Mανιτάρια με κινόa και χρωματιστες πιπεριές και κάσιους.

Πέννες με τόφου και κόκκινη σάλτσα με μελιτζάνα και ελιές.
Φίλια Μητρομάρα

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ