Christmas Turkey Dinner

10 διατροφικές συστάσεις για τις γιορτές για να μην πάρετε κιλά!

Χαρείτε τις γιορτές χωρίς προβλήματα υγείας με αυτές τις 10 διατροφικές συστάσεις για τα Χριστούγεννα!

1 Καταναλώνετε μικρά γεύματα κατανεμμημένα στη διαρκεια της ημέρας (5-6).

2 Συνοδεύετε τα 2 κύρια γεύματα μας με σαλάτα.

3 Προσέχετε την ποσότητα σώς που προσθέτετε τόσο στο φαγητό όσο και στη σαλάτα.

4 Αποφεύγετε λιπαρά τρόφιμα (πχ. Λουκάνικοπίτες, τηγανιτά, κρέμα γάλακτος).

5 Αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ περισσότερο από 1 ποτήρι ανά ημέρα.

6 Το κρέας όπως η παραδοσιακή γαλοπούλα είναι μια πηγή πρωτείνης και ιχνοστοιχείων όπως ψευδάργυρου και συνάμα είναι πολύ χαμηλό σε λίπος. Συγκεκριμένα τα 90 γρ έχουν 1.8 γρ λιπος και 140 θερμίδες σε σχέση με το κόκκινο κρέας που έχει 5.9 γρ και 160 θερμίδες.

7 Προκειμένου να καταναλώσετε κάποιο γλύκισμα, προσέχετε την ποσότητα και την ποιότητα (λίπους) των γευμάτων σας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

8 Ένα μελομακάρονο (45γρ) έχει τις ίδιες θερμίδες με έναν κουραμπιέ (45 γρ), όμως το μελομακάρανο έχει λιγότερο λίπος αλλά περισσότερο απλά σάκχαρα (μέλι, ζάχαρη).

9 Αν θέλετε να μη ξεφύγυτε στην ποσότητα φαγητού μπορείτε να καταναλώσετε 1 ποτήρι νερού 20 λεπτά πριν από το γεύμα (προσοχή σε όσους έχουν πρόβλημα με το  στομάχι)!

10 Τέλος, προσέχετε να μην πηγαίνετε στα χριστουγεννιάτικες συγκεντρώσεις πεινασμένοι!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ