girl

3 λόγοι που η δίαιτά σας δεν “πιάνει”, όση προσπάθεια κι αν κάνετε!

Η παράλειψη των γευμάτων, η έλλειψη χρόνου και κακή ψυχική διάθεση είναι οι βασικοί λόγοι που δεν ρίχνουν τον δείκτη της ζυγαριάς.

1 Παραλείπετε το πρωινό

Αν προσπαθείτε να γλιτώσετε χρόνο παραλείποντας το πρωινό, ρισκάρετε στο να νιώθετε νωθροί το απόγευμα και να καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Γι αυτό:

> Μη βιάζεστε Αν καταβροχθίσετε το πρωινό, πιθανά να φάτε υπερβολικά αργότερα. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Ρόουν Άιλαντ διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έπιναν βιαστικά το πρωινό τους ρόφημα, κατανάλωναν 40 περισσότερες θερμίδες το μεσημέρι (αύξηση βάρους 2 κιλά το χρόνο) απ’ όσες όταν το έπιναν αργά.

> Φάτε ένα χορταστικό μείγμα πρωτεϊνών και φυτικών ινών Είναι ο πιο χορταστικός συνδυασμός. Αβγά και φρούτα ή τοστ, γιαούρτι και φράουλες, δημητριακά και ξηροί καρποί – όλα αυτά σας παρέχουν όσα χρειάζεστε και σας κρατούν χορτάτους. Αυστραλοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι το αβγό είναι μια από τις πιο χορταστικές τροφές, τέσσερις φορές περισσότερο από ένα κρουασάν.

 

 

2 Δεν τρώτε πολλές φορές την ημέρα

Στο αδυνάτισμα δεν έχει σημασία μόνο η σύνθεση των γευμάτων, αλλά και το πότε και πόσο συχνά τρώτε. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα τακτικά γεύματα συμβάλλουν στην απώλεια βάρους αφού τρώτε λιγότερο, στην καύση λίπους, στη μείωση των επιπέδων λίπους, χοληστερίνης και ινσουλίνης, στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην καύση περισσότετων θερμίδων μετά το φαγητό. Το ιδανικό είναι να καταναλώνετε τρία γεύματα και δύο ενδιάμεσα σνακ μεταξύ των γευμάτων.

 

 

3 Είστε πολυάσχολοι

Σύμφωνα με έρευνα η έλλειψη χρόνου είναι αυτή που οδηγεί κυρίως τις γυναίκες σε κακή επιλογή τροφίμων, αφού δεν έχουν χρόνο να ετοιμάσουν υγιεινά γεύματα. Οι γυναίκες αυτές, οι περισσότερες από τις οποίες είναι εργαζόμενες μητέρες με μικρά παιδιά δήλωσαν ότι συχνά αναγκάζονται να τρώνε έτοιμα, πλούσια σε λίπη και θερμίδες φαγητά διότι δεν βρίσκουν κάτι καλύτερο. Τι μπορείτε να κάνετε:

* Κάντε ένα πρόγραμμα: Σκεφτείτε τα τρόφιμα που θα καταναλώσετε σε καθημερινή βάση ώστε να τα έχετε αγοράσει, και φτιάξτε ένα εβδομαδιαίο μενού.

* Προετοιμάστε γεύματα την Κυριακή: Μπορείτε να προετοιμάσετε κάποια γεύματα για την εβδομάδα βάζοντάς τα σε μερίδες τάπερ στην κατάψυξη. Έτσι δεν θα χρειάζεται να αγχώνεστε για το τι θα μαγειρέψετε.

* Πλύνετε τα λαχανικά: Πλένετε τα λαχανικά, στραγγίξε τα και βάζετέ τα σε αεροστεγή σκεύη. Με τόνο σε νερό ή ζυμαρικά που περίσσεψαν από το χτεσινό γεύμα έχετε έτοιμο ένα γεύμα στη δουλειά.

 

4 Δεν είστε έτοιμοι ψυχολογικά

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο American Psychologist Journal έδειξε ότι ο βασικότερος λόγος που αποτυγχάνει μία δίαιτα είναι γιατί αυτός που την κάνει δεν πιστεύει ότι έχει τη δύναμη και την υπομονή να το κάνει θεωρεί τον εαυτό του αδύναμο να αντισταθεί σε ένα γλυκό στο γραφείο, σε μία πίτσα στο σπίτι των φίλων του και σε μια σοκολάτα το απόγευμα, ενώ δεν πιστεύει ότι είναι ικανός να σηκωθεί από τον καναπέ για να γυμναστεί. Τι να κάνετε:

* Τονώστε την αυτοπεποίθησή σας: Εάν δεν μπορείτε εσείς ένας ειδικός ψυχολόγος θα σας βοηθήσει να τονώσετε την αυτοεικόνα σας και θα σας επιτρέψει να ανακαλύψετε τα οφέλη της δίαιτας στην υγεία σας.

* Κάντε θετικές σκέψεις για τον εαυτό σας: Όταν κατακλυζόμαστε από αρνητικά συναισθήματα τότε αποζητούμε περισσότερο τις γλυκές τροφές για να αντισταθμίσουν την πίκρα που νιώθουμε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ