weight loss

3 συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε

Υπάρχουν πολλές μικρές συνήθειες στην καθημερινή ζωή που έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν το σώμα σας και τις αυξομοιώσεις του βάρους σας. Δείτε ποιες 3 συνήθειες θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε.

Καλές οι εύκολες ασκήσεις στο σπίτι, οι απαιτητικές στο γυμναστήριο, το σύντομο τρέξιμο, το γρήγορο περπάτημα, αλλά η απώλεια βάρους δεν είναι (και δεν πρέπει να είναι) μόνο ζήτημα άσκησης.

Είναι θέμα συνήθειας. Οι συνήθειες αυτές είναι ότι μπορούν να αποτελέσουν μικρούς, βραχυπρόθεσμους στόχους που μπορείς πράγματι να διαχειριστείς και να πετύχεις- σε αντίθεση με κάποια ελπιδοφόρα δίαιτα-μαμούθ που απαιτεί αφοσίωση και αποφασιστικότητα.

Ποιες είναι αυτές οι συνήθειες που θα σας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα;
1. Πίνετε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα
Θα γεμίσει το στομάχι σας και θα καταλήξετε να τρώτε μικρότερη ποσότητα από ότι συνήθως. Επιπλέον, συχνά ο οργανισμός μπερδεύει το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας, είναι πιθανό το νερό να είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόσασταν.

2. Μειώστε το διάστημα των γευμάτων σας
Θέστε ένα χρονικό όριο ανάλογα με το πρόγραμμά σας (για παράδειγμα από τις 10 το πρωί ως τις 8 το απόγευμα) και μην τρώτε πριν και μετά από αυτές τις ώρες. Έρευνες έχουν δείξει ότι θα χάσετε ευκολότερα βάρος και θα κοιμάστε καλύτερα.

3. Περπατάτε σε κοντινές αποστάσεις
Μην παίρνετε το αμάξι αν ξεχάσατε να πάρετε λεμόνια και καφέ από το σούπερ μάρκετ. Προτιμήστε να περπατήσετε από και προς το γυμναστήριο, αν μένετε κοντά. Στη δουλειά, κάντε μικρά διαλείμματα για σύντομους περιπάτους. Η καθημερινή κίνηση κρατά το μεταβολισμό σας ενεργοποίημένο.

Το μυστικό

Μη μένετε νηστική! Παραλείποντας γεύματα ο μεταβολισμός πέφτει και η ανάγκη για γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες και λιπαρά αυξάνεται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να τρώμε πολύ μεγαλύτερη ποσότητα τροφής και σε πολλές περιπτώσεις ανεξέλεγκτα. Επιπλέον μοιράζοντας τα γεύματά μας σωστά μέσα στην ημέρα καταναλώνουμε την προσλαμβανόμενη ενέργεια ισορροπημένα και μειώνουμε την πιθανότητα η περίσσεια ενέργεια ενός μεγάλου γεύματος να αποθηκευτεί σε λίπος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ