weigh

5 κινήσεις για να ενισχύσετε την καύση λίπους

Τώρα υπάρχει ένας τρόπος που μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό σας. Μπορείτε να αναβαθμίσετε τον μεταβολικό σας κινητήρα, να αισθανθείτε πιο ικανοποιημένοι όταν τρώτε, να καίτε περισσότερες θερμίδες και να χάσετε περισσότερο σωματικό λίπος.

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν πώς 5 βασικές αλλαγές μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους απώλειας βάρους χωρίς να αλλάξετε το πόσο τρώτε.

Αυτοί είναι:
1.  Τι ώρες τρώτε και πόσο συχνά τρώτε. Τρώτε όλα τα γεύματα της μέρας ανά 3- 4 ώρες. Αυτό είναι πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και ένα ή δύο σνακ ενδιάμεσα των γευμάτων.

2. Τί περιλαμβάνει το κυρίως γεύμα σας: Στο κυρίως χρειάζεστε πρωτείνη και πολλά λαχανικά. Συγκεκριμένα, ο ρόλος της πρωτεΐνης στον έλεγχο των κέντρων όρεξης στον εγκέφαλό σας, αυξάνουν την καύση θερμίδων και μειώνουν το λίπος και το κοιλιακό βάρος.

3 Πόσες θερμίδες καταναλώνετε: Θα πρέπει να τρώτε λιγότερες θερμίδες από ότι το σώμα σας έχει συνηθίσει να καταναλώνει, προκειμένου να μειωθεί το σωματικό λίπος. Όταν δημιουργείται ένα έλλειμμα θερμίδων, το σώμα αντιδρά χρησιμοποιώντας τα αποθέματα σωματικού λίπους για να καλύψει τη διαφορά. Αυτός είναι ο επικεφαλής νόμος της λίστας κάθε φορά, ανεξάρτητα από τη διαιτητική προσέγγιση που επιλέγετε.

3. Πράσινο τσάι: αναζοπυρώνει τον ‘’θερμοστάτη’’ καύσης λίπους.

5. Μην πηγαίνετε στο κρεβάτι με πολύ γεμάτο στομάχι. Τελειώστε το βραδινό σας 2 έως 3 ώρες πριν το κρεβάτι.

Και τα πέντε αυτά πράγματα έχουν ένα πολύ σημαντικό νόημα μαζί: θερμογένεση στο σώμα σας. Όταν αυξάνετε τη θερμογένεση στο σώμα σας, αυξάνεται και η μεταβολική ‘’φλόγα’’ σας.
Η θερμογένεση δεν έχει καμία σχέση με την ποσότητα θερμίδων που καταναλώνετε. Ελέγχεται από πολλά διαφορετικά συστήματα ελέγχου σώματος που έχουν σχεδιαστεί για να μας κρατούν υγιή. Με τη βελτιστοποίηση αυτών των συστημάτων μπορείτε να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας χωρίς να μειώσετε τα τρόφιμα που αγαπάτε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ