diet

5 πράγματα που πρέπει να κάνετε οπωσδήποτε για να πετύχει η δίαιτά σας

Όποια δίαιτα κι αν ακολουθείτε για να χάσετε κιλά αυτά τα 5 πράγματα πρέπει να τα κάνετε οπωσδήποτε για να πετύχει η δίαιτά σας!

1 Βάλτε λίπος!
Επιλέγετε καλά λιπαρά (ω-3 & μονοακόρεστα) για βέλτιστη ρύθμιση του μεταβολισμού. Δημιουργήστε γευστικά πιάτα με καρύδια, ψάρι, αβοκάντο και ελιές.

2 Δώστε σημασία στη βιταμίνη D για προστασία του ανοσοποιητικού συστήματος και του μεταβολισμού.
Απολαύστε γευστικά πιάτα με συκώτι, αυγό και ψαράκια με το κόκκαλο. Η βιταμίνη D λειτουργεί ως προστατευτική ομπρέλα του αμυντικού συστήματος του οργανισμού.

3 Πάρτε προβιοτικά
Τα προβιοτικά συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και στη μέγιστη απορρόφηση όλων των θρεπτικών συστατικών. Καταναλώστε γιαούρτι ή και κεφίρ, στα οποία μπορείτε να προσθέσετε κανέλα για να πάρετε περισσότερα αντιοξειδωτικά συστατικά.

4 Μην ξεχνάτε τις πρωτείνες
Σας χορταίνουν ενεργοποιώντας ταυτόχρονα τον μεταβολισμό. Δημιουργήστε γευστικά πιάτα με κοτόπουλο, αυγό και τυρί χαμηλών λιπαρών.

5 Αντισταθείτε στους διατροφικούς “πειρασμούς”! 
Έξυπνα τρικ για να μη στερείστε τα αγαπημένα σας γλυκά και να χάνετε ταυτόχρονα βάρος είναι να προσθέτετε κανέλα και να τρώτε μαζί ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να φάτε σοκολάτα μαζί με αμύγδαλα, μαύρο ψωμί με ταχίνι, μέλι, αμύγδαλα, κανέλα κ.λπ. Επίσης, καταναλώστε ένα πρωτεϊνικό σνακ (αυγό, κοτόσουπα κ.ά.) 15 λεπτά πριν από το δείπνο. Τέλος, μπορείτε να έχετε ένα ελεύθερο δείπνο μία φορά την εβδομάδα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ