womanhome

7 πράγματα που δεν ξέρατε για τις τροφές και το αδυνάτισμα

Εάν έχετε ξεκινήσει κάποια δίαιτα με σκοπό να χάσετε κάποια κιλά μάθετε τα 7 πράγματα που δεν ξέρατε για τις τροφές και το αδυνάτισμα.

Η μπανάνα, τα κεράσια (και ο χυμό τους), οι πορτοκαλί πιπεριές, τα καρύδια, οι τομάτες και ο λιναρόσπορος περιέχουν μελατονίνη. Η μελατονίνη είναι η ορμόνη που παράγεται στον εγκέφαλο από διάφορους νευροδιαβιβαστές και μας βοηθά να κοιμηθούμε ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Καταναλώνοντας, πριν κοιμηθούμε, τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε θειαμίνη το επόμενο πρωί αισθανόμαστε γεμάτοι ενέργεια. Η θειαμίνη βρίσκεται στα δημητριακά, ζυμαρικά, ρύζι, πατάτα, φασόλια, ηλιόσπορους, πορτοκάλι, τόνο και χοιρινό κρέας.

Τα φρούτα μπορεί να μας οδηγήσουν στην αύξηση του βάρους μας αν καταναλώνουμε συνεχώς πάνω από 4 την ημέρα. Παρόλο που αποτελούν σπουδαία τροφή για τον οργανισμό, παρέχοντάς του βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες, εντούτις πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ως πος τον αριμό κατανάλωσής τους

Το ”ξαναζέσταμα” του φαγητού συντελεί στη δημιουργία πολλών χιλιάδων νέων γλυκοτοξικών.

Το βάρος μας διαφοροποιείται κατά τη διάρκεια της ημέρας από μισό έως τρία κιλά. Αν θέλουμε να το παρακολοθούμε σταθερά, το καλύτερο είναι να ζυγιζόμαστε πρωί, πριν πάρουμε το πρωινό μας, και μία φορά την ημέρα.

 

Μια διατροφή ενισχυμένη με ψάρι κατά 4-5 φορές, σε αντικατάσταση του κρέατος, μπορεί να μας χαρίσει την ποθητή απώλεια βάρους, ενώ θα θωρακίσει τον οργανισμό μας με ω-3 λιπαρά οξέα.

Ένα ρόδι μπορεί να καλύψει έως και το 40% της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχουν καθημερινά ανάγκη οι ενήλικες. Η αντιοξειδωτική του ικανότητα κρίνεται 3 φορές μεγαλύτερη από αυτή που έχει το κόκκινο κρασί.

 

Το μυστικό

Επιλέγετε τροφές με γλυκίνη. Παρόλο που η γλυκίνη συντίθεται από τον οργανισμό μας, η πρόσληψη τροφών πλούσιες σε αυτό το αμινοξύ, βελτιώνουν το αίσθημα της κόπωσης, της νύστας κατά τη διάρκεια της ημέρας, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν στο να είμαστε περισσότερο αποτελεσματικοί στη δουλειά μας. Γλυκίνη περιέχουν τα εξής: κρέας, πουλερικά, ψάρι, γαλακτοκομικά προϊόντα, φασόλια, σπανάκι, αγγούρι, κουνουπίδι, λάχανο, κολοκύθα, μπανάνα και ακτινίδιο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ