diet

7 τρόποι να αδυνατίσετε χωρίς δίαιτα στις διακοπές

Μπορείτε να χάσετε βάρος χωρίς να μετρήσετε θερμίδες ούτε για μία ημέρα. Αυτοί οι 7 αποδεδειγμένοι θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε χωρίς δίαιτα στις διακοπές.

1. Αντικαταστήστε το ψωμί με αυγά στο πρωινό σας
Το αδυνάτισμα μπορεί να είναι τόσο εύκολο όσο μια απλή αλλαγή στο πρωινό σας. Έρευνες έχουν δείξει ότι τρώγοντας αυγά το πρωί, αντί για ψωμί, ενισχύετε το αδυνάτισμά σας. Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και έτσι σας κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Με αυτόν τον τρόπο θα γλιτώνετε θερμίδες χωρίς κόπο όχι μόνο από το πρωινό σας, αλλά και από τα σνακ που θα τρώγατε στη συνέχεια.

2. Επιλέξτε πρωτεΐνη για μειωμένη όρεξη και διατήρηση της μυϊκής σας μάζας
Η πρωτεΐνη ενισχύει τον μεταβολισμό περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μακροθρεπτικό συστατικό, επειδή ο οργανισμό ξοδεύει περισσότερες θερμίδες για να χωνέψει και να χρησιμοποιήσει την πρωτεΐνη, συγκριτικά με το λίπος και τους υδατάνθρακες. Παράλληλα, η πρωτεΐνη επιφέρει το αίσθημα κορεσμού, μειώνοντας την πείνα.

3. Χορτάστε με φυτικές ίνες
Ένας άλλος τρόπος να χορτάσετε με λιγότερες θερμίδες είναι τρώγοντας τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως λαχανικά, φρούτα και όσπρια.

4. Μειώστε την πρόσληψη υδατανθράκων
Μια πρακτική λύση για να χάνετε βάρος χωρίς να μετράτε θερμίδες είναι να μειώσετε την πρόσληψη υδατανθράκων. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε λιγότερους υδατάνθρακες, ξεκίνησαν να τρώνε γενικά λιγότερο και να χάνουν βάρος χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Αυτό έχει λογική αφού οι απλοί υδατάνθρακες, όπως το λευκό ψωμί και τα λευκά ζυμαρικά, σας κάνουν να πεινάτε μετά από λίγο. Ωστόσο, οι τροφές με σύνθετους υδατάνθρακες (μαύρο ψωμί, ζυμαρικά ολικής άλεσης), μπορεί να έχουν περίπου τις ίδιες θερμίδες, αλλά σας κρατούν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Επιλέξτε, λοιπόν, έξυπνα.

5. Κοιμηθείτε επαρκώς
Η έλλειψη ύπνου είναι ένας από τους παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο για εμφάνιση παχυσαρκίας, καθώς ο ύπνος επηρεάζει σημαντικά τις ορμόνες της πείνας. Ξαναβρείτε τον ύπνο σας και ρυθμίστε το βάρος σας.

6. Γευματίστε χωρίς αντιπερισπασμούς
Όταν τρώτε απορροφημένη από την οθόνη του υπολογιστή σας ή της τηλεόρασης, δεν έχετε τον χρόνο να συνειδητοποιήσετε ότι χορτάσατε και συνεχίζετε μηχανικά να τρώτε. Κλείστε, λοιπόν, τις οθόνες και φάτε με την ησυχία σας.

7. Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα
Είναι γνωστό ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι περίπλοκος και μυστήριος. Τρώγοντας σε μικρότερα πιάτα, θα ξεγελάσετε το μυαλό σας και θα νιώθετε χορτάτη με λιγότερες θερμίδες. Δε χάνετε τίποτα με το να δοκιμάσετε αυτό το τρικ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ