food

Hashimoto: Ποια τρόφιμα μας βλάπτουν

Hashimoto: πρόκειται για αυτοάνοσο υποθυρεοειδισμό. Ο θυρεοειδής αδένας επηρεάζει όλες τις μεταβολικές διεργασίες στο σώμα σας με τις ορμόνες που παράγει. Δείτε τι πρέπει να προσέχετε στη διατροφή σας.

Τα αυτοάνοσα νοσήματα το ανοσοποιητικό αναγνωρίζει ως ξένo τον οργανισμοό και του επιτίθεται. Στον αυτοάνοσο υποθυρεοειδισμό, τη νόσο Hashimoto, το αμυντικό σύστημα επιτίθεται στον θυρεοειδή αδένα με αποτέλεσμα να επηρεάζει την ικανότητά των θυρεοειδικών κυττάρων να παράγουν ορμόνες. Αφαιρέστε για 30 ημέρες τα παρακάτω τρόφιμα και παρατηρήστε πως θα νιώθετε:

1 Γλουτένη και τρόφιμα με κρυμμένη γλουτένη – σάλτσα μπάρμπεκιου, ζωμοί εμπορίου, μαγιά μπύρας, αλλαντικά, καρυκεύματα, χοτ ντογκ, υδρολυμένες φυτικές πρωτείνες, κέτσαπ, βύνη, αρωματικά βύνης, ξίδι βύνη, τροποποιημένο άμυλο, όξινο γλουταμινικό νάτριο, φυτική κρέμα, έτοιμες σάλτσες, μείγματα μπαχαρικών

2 Σάκχαρα – καστανή ζάχαρη, σιρόπι αγαύης, σιρόπι καραμέλα, σοκολάτα, φρουκτόζη, αμυλοσιρόπιο, μέλι, σιρόπι σφενδάμου, μελάσα, ζάχαρη καρύδας, κλπ

3 Δημητριακά: σιτάρι, φύτρο σιταριού, σίκαλη, κριθάρι, βρώμη, κουσκούς, πλιγούρι, καλαμπόκι, ρύζι, κινόα, αμάραντο, φαγόπυρο, καμούτ, κεχρί

4 Σόγια: γάλα σόγιας, πρωτεΐνη σόγιας, σάλτσα σόγιας, τόφου, edamame, miso

5 Γαλακτοκομικά και Ασπράδι αβγού

6 Κάποια λαχανικά: μελιτζάνα, πιπεριές, πατάτα, ντομάτα, μανιτάρια

7 Ξηροί καρποί και σπόροι, κακάο, στιγμιαίο καφέ

8 Αλκοόλ

Μετά τις 30 ημέρες μπορείτε να εισάγετε ένα είδος τροφής ανά 72 ώρες και να παρατηρείτε συμπτώματα. Τελευταία προσθέστε τη γλουτένη και από τα πρώτα το ασπράδι αβγού και κάποια γαλακτοκομικά.

Το μυστικό

Τα κορυφαία μικροθρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε όταν έχετε Hashimoto είναι το ιώδιο, το σελήνιο και ο ψευδάργυρος.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ