eggs2

Αυτό το πρωινό γεύμα χορταίνει και δεν παχαίνει!

Τρώτε βιαστικά, πίνετε έναν καφέ στο πόδι και δεν δίνετε καθόλου σημασία στο πρώτο βασικό γεύμα της ημέρας, το πρωινό! Ωστόσο κάνετε ένα ακόμη λάθος: δεν καταναλώνετε ένα πρωινό γεύμα που να σας χορταίνει, χωρίς να σας δεν παχαίνει!

Γιατί οι πρωτεΐνες στο πρωινό είναι απαραίτητες

Οι πρωτεΐνες είναι ίσως το πιο διάσημο συστατικό που εντοπίζεται στα προγράμματα απώλειας βάρους και όχι άδικα αφού περιορίζουν την πείνα, βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου σας μέσα στην ημέρα και έχουν λίγες θερμίδες. Συγκεκριμένα, 1 γραμμάριο πρωτεΐνης αποδίδει στον οργανισμό σας 4 θερμίδες, σε αντίθεση με το λίπος που αποδίδει 9.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να αφήσετε τα κέικ και τις τηγανίτες και να ξεκινήσετε την ημέρα σας με βραστά αυγά ή μια ομελέτα με μανιτάρια.

Τα αυγά περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, η οποία μάλιστα χρησιμοποιείται και ως «πρωτεΐνη αναφοράς», καθώς το προφίλ αμινοξέων που διαθέτει υπερέχει ενάντια στις άλλες πρωτεϊνες ζωικής προέλευσης.

Τα μανιτάρια είναι ίσως τα πιο διαιτητικά τρόφιμα στη φύση, αφού περιέχουν κατά σχεδόν 90% νερό και αρκετή πρωτεΐνη. Όπως καταλαβαίνετε, συνδυάζοντας τα αυγά με τα μανιτάρια έχετε ένα σούπερ θρεπτικό και χορταστικό πρωινό.

eggs

Ιδέες για πρωινό γεύμα με αυγά

Eggs Benedict με κρέμα αβοκάντο

Ομελέτα φούρνου με μανιτάρια και πιπεριές

Αυγά με χόρτα

Αυγά Καγιανά ή Στραπατσάδα

Αυγά με σπανάκι και φέτα

Ιδέες για πρωινό γεύμα με μανιτάρια

Σκραμπλ αυγά με μανιτάρια

Γεμιστά μανιτάρια με πέστο και τυρί

Ψητά μανιτάρια σε φρυγανισμένο ψωμί

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ