beauty

7 μυστικά για να νιώθετε και να είστε όμορφες μετά τα 50

Μετά τα 50 επιβραδύνεται η ανανέωση των κυττάρων, η επιδερμίδα αφυδατώνετε, τα κύτταρα υπολειτουργούν, η επιδερμίδα χάνει τη λάμψη της, ο χρωματικός τόνος της αλλοιώνεται, γίνεται γκρίζα, ενώ οι τοξίνες που συσσωρεύονται, την κάνουν να ασφυκτιά. Αυτά τα 7 μυστικά θα σας βοηθήσουν να νιώθετε -και να είστε- όμορφες μετά τα 50.

Μετά τα 50 αρχίζουν οι μεγάλες ορμονικές ανακατατάξεις που ξεκινούν κατά την προεμμηνόπαυση και φτάνουν μέχρι την εμμηνόπαυση, ευθύνονται όχι μόνο για τη διακοπή της περιόδου, τις εξάψεις ή τα παραπανίσια κιλά αλλά και για μια σειρά αλλαγών στην όψη, τη σύσταση και τη συμπεριφορά της επιδερμίδας που σηματοδοτούν την έναρξη της ορμονικής γήρανσης. Οι σοβαρές αλλαγές οφείλονται κυρίως στη ραγδαία πτώση των οιστρογόνων. Τα οιστρογόνα εμπλέκονται σε μεγάλο βαθμό στους μηχανισμούς των κυττάρων της επιδερμίδας. Δείτε πώς μπορείτε να παραμείνετε όμορφες μετά τα 50.

1. Μην ξεχνάτε το αντηλιακό
Φοράτε αντηλιακό καθημερινά, στο πρόσωπο, το λαιμό και τη ράχη των χεριών, όπου κι αν βρίσκεστε, 365 μέρες το χρόνο και όχι μόνο το καλοκαίρι. Η μειωμένη παραγωγή μελανίνης λόγω της πτώσης των οιστρογόνων, στερεί από την επιδερμίδα τη φυσική ασπίδα προστασίας της.

2. Κάντε τακτικά απολέπιση
Βοηθήστε την επιδερμίδα σας να απαλλαγεί ταχύτερα από τα νεκρά κύτταρα. Μετά τα 50 ο ρυθμός της κυτταρικής ανανέωσης μειώνεται ραγδαία για να φτάσει, μέσα σε μια δεκαετία στο -70%! Επιπλέον, με την τακτική απολέπιση απαλύνονται οι δυσχρωμίες και λειαίνεται η ξηρή και τραχιά υφή της επιδερμίδας.

3. Το μασάζ βοηθάει
Την ώρα που κάνετε απολέπιση ή απλώνετε την κρέμα σας, ενισχύστε τη μικροκυκλοφορία κάνοντας ήπιες κυκλικές κινήσεις μασάζ για να ανακτήσετε τη φωτεινότητα της επιδερμίδας που χάνεται από την ελλιπή οξυγόνωση και τροφοδοσία των κυττάρων της με θρεπτικά συστατικά.

4. Αποφύγετε τα δραστικά peelings
Αποφύγετε τα δραστικά peelings με οξέα ή περιορίστε σημαντικά τη συχνότητα εφαρμογής τους. Η ξηρή, λεπτή σαν τσιγαρόχαρτο επιδερμίδα, δεν αντέχει τις υπερβολές.

5. Μη χρησιμοποιείτε σκληρά σαπούνια
Μετά τα 50 ξεχάστε τη χρήση σαπουνιών που εντείνουν την ξηρότητα της επιδερμίδας, κάνουν το pH της πιο αλκαλικό.

6. Δώστε σημασία στη διατροφή
Εντάξτε στο διαιτολόγιό σας τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα ωμέγα 3 και 6 –ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, σολομό κλπ.- που θα βοηθήσουν την επιδερμίδα να διατηρήσει καλύτερα την υγρασία και την ελαστικότητά της , όπως και τροφές με βιταμίνη C και αντιοξειδωτικά-φρούτα και λαχανικά- που θα προστατέψουν τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες και θα ενισχύσουν την παραγωγή καλύτερης ποιότητας κολλαγόνου.

7. Στοχεύστε στα σωστά καλλυντικά
Αναζητήστε πλούσιες θρεπτικές κρέμες προσώπου για μετά τα 50, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την ξηρή επιδερμίδα μετά την εμμηνόπαυση και δραστικές συνθέσεις (π.χ. ορούς) που αντιμετωπίζουν σφαιρικά τα σημάδια της ορμονικής γήρανσης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ