Πέντε συνήθειες ομορφιάς που δεν κοστίζουν τίποτα

Μερικά από τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν.

Η ζωή είναι ακριβή. Όλοι θέλουμε να δούμε και να αισθανθούμε τα καλύτερα, αλλά δεν υπάρχει πάντα η οικονομική άνεση. Ευτυχώς, μπορείτε να αυξήσετε την ευεξία σας χωρίς να ξοδέψετε ούτε ένα ευρώ.

Υπάρχουν ένα εκατομμύριο προϊόντα ομορφιάς που ισχυρίζονται ότι θα βελτιώσουν τη ζωή σας. Από την παροχή περισσότερης ενέργειας έως τον καλύτερο ύπνο και το λαμπερό δέρμα, θα χρειαστεί να ξοδέψετε μια περιουσία. Γι ‘αυτό είναι ωραίο να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν δοκιμασμένες στρατηγικές που θα σας κάνουν να φαίνεστε και να αισθάνεστε καλύτερα και να μην σας κοστίσουν τίποτα.

1. Ύπνος

Δεν τον αποκαλούν ύπνο ομορφιάς χωρίς λόγο. Όταν κοιμόμαστε, κάθε κύτταρο στο σώμα μας αναζωογονείται, συμπεριλαμβανομένων των κυττάρων στο δέρμα μας. Η έλλειψη ύπνου ή ο ύπνος κακής ποιότητας σας στερεί τη λεγόμενη πηγή νεότητας, την ανθρώπινη αυξητική ορμόνη. Γι ‘αυτό η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την παραγωγή κολλαγόνου, την ενυδάτωση του δέρματος και την υφή του δέρματος. Η φλεγμονή είναι επίσης υψηλότερη όταν στερείστε τον ύπνο λόγω της αύξησης της κορτιζόλης, προκαλώντας ακμή, εκζέματα, ψωρίαση και δερματικές αλλεργίες.
Φροντίστε να κοιμάστε επτά έως οκτώ ώρες κάθε βράδυ, μην κρατάτε ηλεκτρονικές συσκευές στην κρεβατοκάμαρά σας και ανοίξτε το παράθυρό σας για λίγο καθαρό αέρα.

2. Ενυδάτωση

Το υγιές δέρμα περιέχει μεταξύ 10-20% νερό. Η αφυδάτωση του δέρματος (κάτι λιγότερο από 10%) είναι ένας από τους κύριους λόγους για την πρόωρη γήρανση του δέρματος και την ευαισθησία. Πίνετε τουλάχιστον τρία λίτρα φιλτραρισμένου νερού σε θερμοκρασία δωματίου καθημερινά και προσθέστε λίγο ροζ αλάτι σε αυτό. Λάβετε υπόψη ότι το σώμα σας μπορεί να αφομοιώσει μόνο 500 ml νερού ανά ώρα ή έως και ένα λίτρο στις πιο ακραίες συνθήκες θερμότητας και την άσκηση.
Μην περιμένετε μέχρι να διψάσετε, αυτό είναι σημάδι αφυδάτωσης. Πρέπει να πίνετε νερό όλη την ημέρα.

3. Ήλιος

Η υπερβολική ηλιοφάνεια έχει αρνητικό αντίκτυπο στο δέρμα σας. Οι υπερβολικές υπεριώδεις ακτίνες προκαλούν πολλές ελεύθερες ρίζες, οι οποίες κυριολεκτικά εκτοξεύουν τις ίνες του κολλαγόνου σας, αφήνοντας το δέρμα σας ξηρό, ρυτιδωμένο και χαλαρό. Μείνετε μακριά από τον σκληρό μεσημεριανό ήλιο και αποφύγετε το ηλιακό έγκαυμα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Ο ήλιος παράγει βιταμίνη D, η οποία απορροφάται από το δέρμα, αλλά χρειάζεστε πολύ λίγη έκθεση για να πάρετε αρκετή, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Medical Journal of Australia, η οποία αναφέρει: “14 λεπτά του ήλιου τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα στις 12:00 αρκεί για να διασφαλιστεί η συνιστώμενη παραγωγή βιταμίνης D σε άτομα με ανοιχτόχρωμο δέρμα και το 15% του σώματος εκτεθειμένο.”

4. Κρύο ντους

Ένα γρήγορο κρύο ντους κάθε πρωί και βράδυ είναι πιθανώς η καλύτερη, ευκολότερη και πιο αποτελεσματική συνήθεια υγείας και ομορφιάς. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματός σας, ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και μειώνει τη φλεγμονή και την κορτιζόλη, που επηρεάζει το κολλαγόνο.
Το πρωί σας ξυπνά και σας κάνει να νιώθετε ζωντανοί χωρίς να πιείτε καφέ και το βράδυ σας βοηθά να κοιμηθείτε καλύτερα.
Ξεκινήστε με ένα λεπτό το πρωί και ένα το βράδυ και αυξήστε το έως και τα τρία λεπτά.

young lovers kissing on the bed focused on hand

5. Σεξ

Το σεξ βελτιώνει τη ροή του αίματος στο δέρμα, οδηγεί σε αυξημένη ενυδάτωση και μειώνει την ορμόνη κορτιζόλη που δημιουργεί φλεγμονή. Έχει σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα με ένα κρύο ντους, αλλά είναι πολύ πιο ευχάριστο.
Αυξάνει επίσης τα επίπεδα των οιστρογόνων σας. Τα οιστρογόνα διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα σας, αυξάνοντας το πάχος του δέρματος.
Πόσο σεξ χρειάζεστε για την ομορφιά σας; Για πιο φωτεινό, καθαρότερο και νεανικό δέρμα, πρέπει να στοχεύετε σε μία έως τρεις σεξουαλικές επαφές κάθε εβδομάδα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ