yogurt

Γιαούρτι: 5 διαφορετικοί τρόποι να το χρησιμοποιήσετε

Πλούσιο σε πρωτεΐνη, ασβέστιο και προβιοτικά, το γιαούρτι είναι ιδανικό για κάθε ώρα της ημέρας. Μπορείτε να το συνδυάσετε με φρούτα, μέλι, ξηρούς καρπούς αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι να το απολαύσετε.

1 Σάλτσα για ζυμαρικά
Το γιαούρτι μπορεί να διατηρήσει την κρεμώδη υφή στη σάλτσα για τα ζυμαρικά. Δοκιμάστε το με βασιλικό, σκόρδο, αλάτι και πιπέρι τα οποία μπορείτε να χτυπήσετε στο μπλέντερ. Φροντίστε να προσθέσετε τη σάλτσα στα ζυμαρικά σας όταν θα έχει θερμοκρασία δωματίου για να μην αφήσει παγωμένη αίσθηση και προσθέστε έξτρα ψιλοκομμένη ντομάτα για βιταμίνη Α, C και κάλιο, αλλά και κουκουνάρι για βιταμίνες Ε, Κ και μαγνήσιο.

2 Μαρινάρα για κοτόπουλο
Ίσως δεν το γνωρίζατε, αλλά το γιαούρτι είναι μια εξαιρετική επιλογή για μαρινάδα, ειδικά για το κοτόπουλο. Προσθέστε σε 1 φλιτζάνι γιαούρτι 4 σκελίδες ψιλοκομμένο σκόρδο, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, λίγη ρίγανη, ψιλοκομμένο μαϊντανό, αλάτι, πιπέρι και ξύσμα λεμονιού. Ανακατέψτε και μαρινάρετε το κοτόπουλό σας σε αυτό το μείγμα για 30 λεπτά προτού ψήσετε το κοτόπουλο στο φούρνο και δείτε πόσο γευστικό αποτέλεσμα θα έχετε.

yogurt

3 Ντρέσινγκ για σαλάτα
Μπορείτε να προσθέσετε γιαούρτι στη σαλάτα σας, ενσωματώνοντάς το σε ένα υπέροχο, υγιεινό, δροσερό και νόστιμο ντρέσινγκ. Βάλτε στο μούλτι 1-1,5 φλιτζάνι γιαούρτι, 1 κ.σ. μουστάρδα, λίγο ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού, αλάτι, πιπέρι και λίγο άνηθο και χτυπήστε τα όλα μαζί. Δοκιμάστε για να διορθώσετε το αλάτι, το πιπέρι και την οξύτητα και περιχύστε σε πολύχρωμη σαλάτα λαχανικών.

4 Ως παγωτό
Το παγωμένο γιαούρτι κατάφερε να γίνει μια απολαυστική και δροσερή συνήθεια για όλους. Φτιάξτε σπιτικό παγωμένο γιαούρτι και απολαύστε το.

5 Για πανάρισμα στο σνίτσελ
Δοκιμάστε να πανάρετε κοτόπουλο ή σνίτσελ αντικαθιστώντας το αυγό με γιαούρτι και θα διαπιστώσετε ότι το αποτέλεσμα είναι εξίσου νόστιμο.

Το μυστικό

Αν θέλετε ένα εύκολο και γρήγορο ρόφημα, φτιάξτε δροσερό βελουτέ γιαουρτιού βάζοντας στο μπλέντερ 250 γρ. ανάμεικτα κόκκινα φρούτα (φρέσκα ή κατεψυγμένα, όπως σμέουρα, φράουλες, κεράσια, μούρα, βατόμουρα, κράνμπερις κ.ά.) και προσθέτοντας 2 κουταλιές μελάσα, 4 κουταλιές γιαούρτι και 6 παγάκια. Πολτοποιήστε καλά μέχρι να τριφτεί ο πάγος και δημιουργηθεί ένα αφράτο, βελούδινο μείγμα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ