apple

Μήλα: πράσινα ή κόκκινα; Τι λέει ο κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου

Και τα δύο περιέχουν πολύτιμα βιοδραστικά συστατικά που καθρεπτίζει και το χρώμα τους.

Τα μήλα αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών Α, C, E καθώς και Κ. Επίσης είναι πολύ καλή πηγή πρεβιοτικών και φυτικών ινών συμβάλλοντας στον γρήγορο κορεσμό, αποτελώντας έτσι σύμμαχο μας στον έλεγχο βάρους. Όμως, τι μήλο είναι καλό να επιλέξετε: πράσινο ή κόκκινο; Τι λέει ο διατροφολόγος κλινικός διαιτολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου.

Τα πράσινα μήλα

Τα πράσινα μήλα περιέχουν χλωροφύλλη, ενώ στα κόκκινα το χρώμα τους οφείλεται στην παρουσία των ανθοκυανινών, που εμφανίζουν ισχυρή αντιοξειδωτικη δράση.

Τα πράσινα μήλα περιέχουν ελαφρώς λιγότερα σάκχαρα από τα κόκκινα, και ελαφρώς περισσότερο κάλιο και βιταμίνη Κ.

Τα κόκκινα μήλα

Τα κόκκινα μήλα υπερτερούν στο φλαβονοειδές κουερσετίνη, που εμφανίζει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση.

Τα πράσινα μήλα είναι πιο ξινά, ενώ τα κόκκινα μήλα πιο γλυκά.

Το μυστικό

Πρόκειται για ένα φρούτο που συγκεντρώνει στην εξωτερική επιφάνεια αρκετές χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στην καλλιέργεια του. Όποιο και να προτιμήσετε, μην ξεχάσετε να τα πλύνετε καλά κάτω από άφθονο τρεχούμενο, αν θέλετε να απολαύσετε με τη φλούδα του.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ