trail-mix

Μείγμα ξηρών καρπών: Αυτή είναι η νέα διατροφική τάση!

Δεν είναι μόνον τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν την πρώτη θέση στη διατροφή μας αλλά και το μείγμα ξηρών καρπών. Μάθετε γιατί πρέπει να τους εντάξετε στη διατροφή σας και γιατί είναι η νέα διατροφική τάση!

Τι περιλαμβάνει το μείγμα ξηρών καρπών
Συνήθως είναι ένας συνδυασμός από ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα.

Ποια είναι τα οφέλη τους
Τα οφέλη των ωμών ξηρών καρπών με κέλυφος και των αποξηραμένων φρούτων μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της υγείας μας και στην πρόληψη ορισμένων ασθενειών όταν συμπεριλαμβάνονται τακτικά στις διατροφικές μας συνήθειες. Για παράδειγμα λόγω του ενδιαφέροντος που έχει το θρεπτικό προφίλ των ξηρών καρπών, μερικές μελέτες έχουν αξιολογήσει την επίδρασή τους στην υγεία και έχουν παρατηρήσει μια αντίστροφη σχέση μεταξύ της συχνότητας κατανάλωσής τους και της καρδιαγγειακής νόσου, του διαβήτη τύπου 2 και του σωματικού βάρους. Επιπλέον, τα αποξηραμένα φρούτα παρέχουν επίσης απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες και κάλιο και αντιοξειδωτικά. Σχετίζονται λοιπόν με την προαγωγή της υγείας. Επίσης το μείγμα ξηρών καρπών είναι φυτική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών και σας βοηθούν να διατηρήσεις το αίσθημα του κορεσμού για περισσότερο ενώ σας δίνουν ενέργεια.

Τόσο οι ξηροί καρποί όσο και τα αποξηραμένα φρούτα μπορούν να καταναλωθούν ως σνακ, πάνω από τα δημητριακά, μέσα στο γιαούρτι, στις σαλάτες και στα ζυμαρικά και να μας δώσουν πολλά σημαντικά οφέλη για την υγεία. Συγκεκριμένα:

Συμβάλλουν στον έλεγχο του βάρους
Οι ξηροί καρποί δεν προσφέρουν μόνο διατροφικά οφέλη, αλλά μπορούν να βοηθήσουν στον έλεγχο του σωματικού βάρους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς τα ποσοστά παχυσαρκίας συνεχίζουν να αυξάνονται στις ανεπτυγμένες χώρες.

Μειώνουν τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2
Τα οφέλη από τους ξηρούς καρπούς μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση του κινδύνου για διαβήτη.

Ωφελούν τη γαστρεντερική λειτουργία
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι γνωστές πηγές φυτικών ινών, οι οποίες έχουν άμεση επίδραση στη γαστρεντερική λειτουργία. Το 2013, αναφέρθηκε ο οργανισμός υγείας της ΕΕ στα δαμάσκηνα σχετικά με τη συμβολή τους στην υγεία του πεπτικού συστήματος.

Αποτρέπουν από καρδιαγγειακή νόσο
Τα οφέλη των καρπών με κέλυφος σε σχέση με τη καρδιαγγειακή νόσο έγιναν ευρέως γνωστά μέσα από τις αλλεπάλληλες κλινικές δοκιμές. Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2009, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι η απλή αντικατάσταση ενός μη υγιεινού σνακ ανά ημέρα με φρούτα, αποξηραμένα φρούτα ή ανάλατους ξηρούς καρπούς συνδέθηκε με χαμηλότερο καρδιαγγειακό κίνδυνο, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει περίπου 6.000 περιπτώσεις καρδιαγγειακών παθήσεων ετησίως στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το μυστικό

Μπορεί η πηγή της νεότητας να μην υπάρχει, αλλά τα τρόφιμα που καταναλώνετε έχουν άμεση σχέση με αυτήν. Οι έρευνες δείχνουν ότι η διατροφή μας μπορεί να επιμηκύνει ή να συντομεύσει τη διάρκεια ζωής μας. Σε συνδυασμό με την αύξηση της φυσικής άσκησης, τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων, τη μείωση του άγχους και τη βελτίωση του ύπνου, μια υγιής και ισορροπημένη διατροφή, που περιλαμβάνει μείγμα ξηρών καρπών, θα γεμίσει τον οργανισμό σας με πλούσια θρεπτικά συστατικά και ενέργεια!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ