viky

Το πιο νόστιμο, εύκολο, μακροβιοτικό γλυκό σοκολάτας, με ελάχιστες θερμίδες!

Με μόνον τέσσερα και πολλά θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά αυτό το νόστιμο γλυκό σοκολάτας, έχει ελάχιστες θερμίδες, είναι εύκολο και είναι μακροβιοτικό!

Τι είναι η μακροβιοτική διατροφή

Η μακροβιοτική διατροφή βασίζεται στην αρχαία κινεζική φιλοσοφία της εξισορρόπησης μεταξύ της γιν και της γιανγκ ενέργειας – των δύο πόλων της ζωτικότητας του σύμπαντος. Πρόκειται για μια «ενεργειακή» διατροφή που πρεσβεύει ότι εξασφαλίζει την αρμονική λειτουργία του σώματος, του πνεύματος και της ψυχής. O στόχος αυτός επιτυγχάνεται με την κατανάλωση τροφίμων που συμβάλλουν στην εναρμόνιση των δυνάμεων του γιν και του γιανγκ. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιλέγουμε τροφές με έντονη ενέργεια γιν ή γιανγκ. Αντιθέτως, πρέπει να αποφεύγουμε τις τροφές των δύο άκρων –δηλαδή όσες είναι εξαιρετικά γιν ή πολύ γιανγκ– και να τρεφόμαστε με εκείνες που εξισορροπούν ενεργειακά αυτές τις δύο δυνάμεις.

Συνταγή για μακροβιοτικό γλυκό

Υλικά για 4 μπολ 

1 μεγάλη μαύρη σοκολάτα (bitter)
6 χουρμάδες, ψιλοκομμένους, χωρίς κουκούτσια
2 ποτήρια Γάλα καρύδας
1 χούφτα καρύδια

Ξύσμα πορτοκάλι προαιρετικά (ή  ξύσμα από πορτοκάλι, μανταρίνι ή βανίλια)

Οδηγίες για το μακροβιοτικό γλυκό

Ρίχνετε το γάλα καρύδας και το αφήνετε να ζεσταθεί σε μέτρια προς χαμηλή θερμοκρασία (όχι να βράσει).

Μόλις άρχισει να αχνίζει ρίχνετε τη μαύρη σοκολάτα, σε κομματάκια. Ανακατεύετε μέχρι να λιώσει.

Μόλις λιώσει η σοκολάτα ρίχνετε τους χουρμάδες, ψιλοκομμένους, και τα καρύδια, χοντροκομμένα.

Τέλος ρίχνετε το ξύσμα.

Γεμίζετε τα μπολάκια και τα βάζετε στο ψυγείο, μέχρι να πήξει το μείγμα. Καλή σας απόλαυση!

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ