Το υγιεινό smoothie bowl που θα σας κρατήσει χορτάτους όλη μέρα!

Έφτασε ο καιρός για τα αγαπημένα μας smoothie bowl! Μια δροσερή πανδαισία αντιοξειδωτικών και φυτικών ινών.

Τα smoothie bowl είναι πιο πυκνά από τα απλά smoothies και καταναλώνονται σαν κύριο γεύμα (είτε πρωινό είτε κάποιο άλλο γεύμα), καθώς εκτός από το ρευστό μέρος τους έχουν και στέρεα πρόσθετα όπως δημητριακά, ξηρούς καρπούς και ό,τι τραβάει η όρεξή σας! Με λίγη καλή και διαιτητική διάθεση, θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν και το παγωτό, εφόσον περιέχουν συχνά κατεψυγμένα φρούτα τα οποία όταν πολτοποιηθούν στο μπλέντερ, θυμίζουν γρανίτα.

Πώς φτιάχνουμε ένα smoothie bowl;

Καταρχάς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη συνταγή για το αγαπημένο σας smoothie αφαιρώντας όμως το μισό περίπου υγρό π.χ. γάλα/ χυμό/ παγάκια κ.λ.π. και στη συνέχεια να προσθέσετε τα toppings της επιλογής σας.

Αν θέλετε να δημιουργήσετε κάτι εξαρχής, χρησιμοποιήστε τον εξής συνδυασμό:

κάποια πρωτεΐνη όπως γιαούρτι ή βούτυρο από ξηρούς καρπούς + κάποιο υγρό (σε μικρή ποσότητα) όπως γάλα ή χυμό ή παγάκια + φρούτα (και κατεψυγμένα κάνουν).

Όλα αυτά τα χτυπάτε στο μπλέντερ για να αποτελέσουν τη βάση στην οποία θα προσθέσετε το στέρεο τρόφιμο, π.χ. τριμμένα μπισκότα χωρίς ζάχαρη, μούσλι, ξηρούς καρπούς κ.λ.π. Οι πιο… «προχωρημένοι» μπορούν να προσθέσουν στο αρχικό μείγμα και πράσινα λαχανικά όπως baby σπανάκι ή kale.

Τι θα χρειαστείτε για το smoothie bowl

  • 120ml γάλα καρύδας
  • 80γρ φρούτα του δάσους
  • 50γρ παγωμένη μπανάνα
  • 50γρ παγωμένο μάνγκο
  • μούσλι
  • φράουλες και μύρτιλλα

Εσείς έχετε δοκιμάσει smoothie bowl; Κι αν ναι ποιος είναι ο αγαπημένος σας συνδυασμός;

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ