juice

Μυστικά για να κάνετε τον φυσικό χυμό ακόμη πιο υγιεινό

Απολαυστικός, φυσικός, δροσερός, ένας φυσικός χυμός είναι ό,τι πρέπει για τον οργανισμό σας. Τι θα λέγατε να τον εμπλουτίσετε με περισσότερα θρεπτικά συστατικά και να τον κάνετε ακόμη πιο υγιεινό;

Σίγουρα η κατανάλωση των ίδιων των φρούτων θεωρείται από τους ειδικούς πιο υγιεινή, καθώς ο χυμός τους σας στερεί τις φυτικές τους ίνες και σας παρέχει περισσότερα σάκχαρα. Παρ’ όλ’ αυτά, αν τον προτιμάτε, είτε πώς να τον κάνετε ακόμα πιο απολαυστικό, γεμίζοντας τον οργανισμό σας με ενέργεια και βιταμίνες.

Χτυπήστε τα φρούτα στο μπλέντερ μαζί με παγάκια για περισσότερη δροσιά και φυτικές ίνες, αντί να τα στίψετε.

Πείτε «ναι» στους χυμούς λαχανικών και δώστε προτεραιότητα στο καρότο που είναι πλούσιο σε βιταμίνη C και Α, κάνει καλό στην καρδιά και βοηθάει στο μαύρισμα.
Δοκιμάστε να φτιάξετε χυμό ντομάτας που είναι πλούσιος στο αντιοξειδωτικό λυκοπένιο κι έχει λιγότερες θερμίδες από τους χυμούς των υπόλοιπων φρούτων.

Τον θέλετε λίγο πιο γλυκό; Προσθέστε του λίγη μπανάνα αντί για ζάχαρη.

Πειραματιστείτε και προσθέστε λίγη πρωτεΐνη στους χυμούς λαχανικών, χτυπώντας τα φρούτα σας στο μπλέντερ με λίγο φυτικό βούτυρο, όπως φιστικοβούτυρο, αμυγδαλοβούτυρο κ.ο.κ.

Τι σας προσφέρει ο φυσικός χυμός

Χυμός μήλου
Πλούσιος σε βιταμίνη Β και C, κάλιο, μαγνήσιο. Περιέχει πηκτίνη -μια φυσική, υδατοδιαλυτή ουσία που δρα ως φυτική ίνα και βοηθά στη μείωση της LDL χοληστερόλης και στον καθαρισμό του πεπτικού συστήματος.

Χυμός σταφυλιού
Πλούσιος σε βιταμίνη Β και C, κάλιο, ιώδιο, σίδηρο, χαλκό και ασβέστιο. Βοηθά στην καταπολέμηση του στρες και την αποβολή των τοξινών από το σώμα λόγω των αντιοξειδωτικών και φλαβονοειδών που περιέχει και δίνει ενέργεια. Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες και είναι ευεργετικός για τα καρδιακά νοσήματα, τις αλλεργίες και την ουρική αρθρίτιδα.

Χυμός ροδιού
Πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, έχει αποδειχθεί αποτελεσματικός κατά του καρκίνου (πιο συγκεκριμένα, του μαστού και του προστάτη) και στη μείωση της LDL χοληστερόλης. Βοηθάει στην πρόληψη της αθηροσκλήρωσης και μπορεί να εμποδίσει ή να επιβραδύνει την εξέλιξη της νόσου Αλτσχάιμερ.

Χυμός καρότου
Είναι πλούσιος σε β-καροτίνη και περιέχει βιταμίνες B, C και Κ, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, ψευδάργυρο και πολλά άλλα μέταλλα. Εξαιρετικό αντιοξειδωτικό με αντικαρκινική, αντιγηραντική και αντιφλεγμονώδη δράση. Βοηθά στη μείωση της LDL χοληστερόλης, ενισχύει τα αιμοφόρα αγγεία, ρυθμίζει το ανοσοποιητικό μας και διευκολύνει την πέψη.

Χυμός παντζαριού
Περιέχει βιταμίνες Β και C, κάλιο, μαγγάνιο και σίδηρο. Είναι ένα καλό αγχολυτικό καθώς βοηθά στην απώλεια βάρους και την αϋπνία. Ο συνδυασμός του χυμού καρότου και παντζαριού, κρατά τα εμμηνοπαυσιακά συμπτώματα σε ύφεση, στις γυναίκες.

Χυμός τομάτας
Ανοίγει την όρεξη και βοηθά στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού και τη βελτίωση της πέψης, με αποτέλεσμα να είναι πολύ ευεργετικός στην απώλεια βάρους. Είναι επίσης μια πλούσια πηγή λυκοπένιου, μιας χρωστικής ουσίας που έχει μελετηθεί εκτενώς για τις αντιοξειδωτικές του και τις αντικαρκινικές του ιδιότητες.

Χυμός cranberry
Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του ουροποιητικού λόγω μιας ουσίας που περιέχει, η οποία δημιουργεί όξινο περιβάλλον στην ουροδόχο κύστη αποτρέποντας έτσι τους μικροοργανισμούς να προσκολληθούν σε αυτήν.

Χυμοί εσπεριδοειδών
Τα εσπεριδοειδή (πορτοκάλια, λεμόνια, γκρέιπφρουτ) περιέχουν πολύ καλές ποσότητες βιταμίνης C που ενισχύει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων και αντισωμάτων. Καταπολεμά επίσης τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν πρόωρη γήρανση του δέρματος και συμβάλλει στην βελτίωση του ανοσοποιητικού συστήματος και την αποτοξίνωση του σώματος.

Χυμός τζίντζερ
Προσθέτοντας ξύσμα από τζίντζερ σε οποιονδήποτε χυμό, προσθέτουμε μια πικάντικη γευστική πινελιά με ευεργετικές ιδιότητες για το καρδιαγγειακό και νευρολογικό μας σύστημα.

Χυμός φράουλας
Πηγή βιταμίνης C και φυλλικού οξέος, περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και ιώδιο.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ