after-pregnancy-workout

Πότε είναι το σώμα σας έτοιμο για άσκηση μετά την εγκυμοσύνη;

Γεννήσατε ένα υγιέστατο μωράκι! Να το χαίρεστε! Μάθετε πόσο σύντομα μετά τον τοκετό μπορείτε να ξεκινήστε να ασκείστε. Η γυμναστική είναι πολύ καλή αλλά τους πρώτους μήνες μετά τον τοκετό, μην το παρακάνετε. Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να αναρρώσει αλλά και για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του μωρού.

Αν γεννήσατε φυσιολογικά: Μία εβδομάδα μετά τον τοκετό
Αν κάνατε κάποια άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και είχατε φυσιολογικό τοκετό, μπορείτε να ασκήστε ήπια, όπως το να περπατάτε για 30 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα ή να κάνετε κάποιες διατάσεις ή yoga. Αν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν κάνατε κάποια άσκηση, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για το πότε μπορείτε να ξεκινήσετε και τι είδους γυμναστική να ακολουθήσετε.

Αν γεννήσατε με καισαρική: Μετά από 6 ή 8 εβδομάδες
Παρόλα αυτά το ελαφρύ περπάτημα προτείνεται καθώς βοηθάει στην ανάρρωση και στην αποτροπή επιπλοκών.

Αν θέλετε να αδυνατίσετε: Μετά από 8 εβδομάδες
Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης είναι να κάνετε αεροβική άσκηση, όπως τρέξιμο, περπάτημα, κολύμπι ή ποδήλατο. Ωστόσο, περιμένετε τουλάχιστον 8 εβδομάδες για να αδυνατίσετε. Αν ξεκινήσετε δίαιτα πολύ νωρίς, μπορεί να επηρεάσετε τη διάθεση και την ενέργειά σας αλλά και την ποσότητα του γάλακτος. Αν έχετε υπομονή θα δείτε ότι με φυσικό τρόπο θα χάσετε αρκετά κιλά.

Αν θηλάζετε: Ασκηθείτε ελεύθερα
Η άσκηση δεν θα επηρεάσει την ποσότητα του γάλακτος κατά τον θηλασμό. Φροντίστε να φοράτε ειδικό αθλητικό σουτιέν και να θηλάσετε το μωρό σας πριν τη γυμναστική για να νιώθετε πιο άνετα με το βάρος τους στήθους σας.

 

Το μυστικό

Αν το παρακάνετε με την γυμναστική το σώμα σας θα σας προειδοποιήσει. Για παράδειγμα τα λόχια ενδέχεται να είναι πιο ροζ ή κόκκινα ή να έχετε μεγαλύτερη ροή. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να χαλαρώσετε την άσκησή σας.

 

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

  • Μαρία

    ΕΙΜΑΙ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΩΡΑΚΙ 3 ΜΗΝΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΗΛΑΖΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ 3 ΚΙΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ(ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ)……ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ PILATES??ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΦΙΞΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ?ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ :) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      ΤΟ πιλάτες και η γιόγκα είναι τέλειες ασκήσεις για την περίοδο του θηλασμού αρκεί ο εκπαιδευτής να είναι όντως εκπαιδευτής. 3 κιλά είναι λίγα, με σωστή διατροφή + άσκηση θα τα καταφέρεις, αλλά δώσε τώρα προτεραιότητα στο παιδάκι σου. Να σου ζήσει.

  • anna

    kalispera eimai 24 xronon kai exo mia kori 6 minon to opoio thilazi apoklistika .. pira 20 kila distixos stin egkimosini kai mou exoun mini 15…ti tha mporousa na kano gia na ta xaso se 3 mines? i alithia einai oti i mikri mou einai poli zwiri kai den exo poli xrono gia mena oste na pao gimnastirio…tha ithela ti boithia sas euxaristo!!!

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Παρακαλώ μη γράφετε greeklish. Ευχαριστώ πολύ.

  • Γωγώ

    γεια σας καλη χρονια με υγεια.ειμαι 30 ετών κ εχω ένα αγορακι 6 μηνων το οποιο θηλαζει. ευτυχως εχασα αμεσα τα κιλα της εγκυμοσύνης αλλα το σωμα μου δεν εχει επανελθει πλήρως.τι θα μπορουσα ν κανω ώστε ν χασω ποντους στην περιοχη της κοιλιας κ γυρω από τη μεση?επισης τι είναι καλυτερο καποιο ειδος χορου για εκτονωση κ δυναμωση τ οργανισμου μου ή καποιο ειδος γυμναστικης?σας ευχαριστω πολύ εκ των προτερων

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Γωγώ να το χαίρεσαι. Ξεκίνα με περπάτημα ή τρέξιμο για αρχή και μετά προχωρα σταδιακά σε κοιλιακούς. Ο χορός θα σε βοηθήσει να κάψεις θερμίδες διασκεδαστικά.

  • ΑΣΠΑΣΙΑ

    ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΓΕΝΝΗΣΑ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΚΑΙΣΑΡΙΚΗ ΤΟΜΗ ΤΟ ΤΡΊΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΑΚΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΚΙΛΑ.ΘΗΛΑΖΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΟΔΉΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΈΞΙΜΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΣΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΡΑΧΙΑΙΟΥΣ ΕΣΕΊΣ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ

    • Βίκυ Χατζηβασιλείου

      Ασπασία πρώτα θα κάνεις αεροβική (ποδήλατο, διάδρομο κλπ) για να μειώσεις το λίπος. Μετά οι ραχιαιίοι και οι κοιλιακοί.