snack

Σνακ για το σχολείο: 8 ιδέες που λατρεύουν τα παιδιά

Επιλογές για τα σνακ για το σχολείο που μπορείτε να ετοιμάσετε από το σπίτι και θα λατρέψουν τα παιδιά!

Η διατροφή των μαθητών πρέπει να τους προσφέρει τις θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να αναπτύσσονται σωστά και ταυτοχρόνως να έχουν την απαιτούμενη ενέργεια για τα μαθήματα, το παιχνίδι και τα αθλήματα. Οι παρακάτω ιδέες για σνακ για το σχολείο είναι ιδανικές για τα παιδιά.

1 Τοστ με ψωμί ολικής άλεσης τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά όπως ντομάτα και μαρούλι. Αν δεν έχετε χρόνο να ετοιμάζετε καθημερινά κάτι για το σχολείο απλούστατα, ετοιμάστε μερικά σάντουιτς τα οποία θα τυλίξετε με σελοφάν κουζίνας και αφήστε τα μέσα στο ψυγείο.

2 Αραβική πίτα με τυρί και λαχανικά. Η πίτα αυτή μπορεί να είναι και ψημένη και δεν πρόκειται να μαλακώσει όπως συμβαίνει με το ψημένο τοστ. Επιπλέον, μπορείτε όπως και με τα σάντουιτς να φτιάξετε αρκετές πίτες και να τις έχετε στο ψυγείο για 2-3 μέρες.

3 Σπιτικό κέικ στο οποίο μπορείτε να προσθέσετε ότι αρέσει στο παιδί σας όπως κακάο, κομματάκια σοκολάτας, ξηρούς καρπούς, σταφίδες, κομμάτια φρούτων.

4 Σπιτική τυρόπιτα, σπανακόπιτα, κλπ την οποία θα έχετε φτιάξει με φρέσκα και υγιεινά υλικά όπως ελαιόλαδο, αλεύρι, φέτα κλπ. Η επιλογή αυτή μπορεί επίσης, να σας διευκολύνει καθώς η πίτα που θα φτιάξετε μπορεί να διατηρηθεί 2-3 μέρες στο ψυγείο οπότε κάθε μέρα θα δίνετε στο παιδί σας 1-2 κομμάτια και δεν θα χρειάζεται να ετοιμάσετε κάτι καινούριο.

6 Αν το παιδί θέλει να τρώει κάτι πιο ελαφρύ στο σχολείο μπορεί να πάρει 1-2 μπάρες δημητριακών, τα μπισκότα ολικής άλεσης ή βρόμης, κράκερς αλλά και φρυγανιές, τα οποία είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

7 Μια υγιεινή επιλογή για τσιμπολόγημα είναι οι ανάμεικτοι ξηροί καρποί με φρούτα. Το σνακ αυτό αποτελεί ένα εξαιρετικό τονωτικό για το μυαλό και βοηθάει στην μνήμη και την μάθηση.

8 Επίσης, το παιδί μπορεί να έχει στην τσάντα του κάποιο φρούτο το οποίο δεν κινδυνεύει να λιώσει. Η καλύτερη επιλογή είναι το μήλο.

2

Τι πρέπει να τρώει ένα παιδί

Καθημερινά:

  • Δημητριακά, κατά προτίμηση ολικής αλέσεως.
  • 2-4 φρέσκα φρούτα.
  • 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων (κυρίως γάλα και γιαούρτι).
  • Φρέσκιες σαλάτες και μαγειρεμένα λαχανικά. Να υπάρχει ποικιλία ειδών και χρωμάτων, και όχι περιορισμός σε όσα αρέσουν στο παιδί.
  • Ελαιόλαδο, που θα προστίθεται ωμό σε σαλάτες και στο μαγειρευτό φαγητό.

Εβδομαδιαία:

  • Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα όσπρια.
  • 2 φορές την εβδομάδα κοτόπουλο ή γαλοπούλα.
  • 1 φορά την εβδομάδα κόκκινο κρέας.
  • Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα ψάρι ψητό ή βραστό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ