Έλενα Ιωαννίδου: Η δημιουργός της Nude Fashion Culture που θέλει να τονώσει την αυτοπεποίθηση των γυναικών!

Αν σας αρέσουν τα ρούχα και τα υφάσματα που αγκαλιάζουν το σώμα ενώ καλύπτουν τις ατέλειες, τα nude φορέματα που ταυτίζονται με τη φινέτσα και το εκλεπτυσμένο στυλ, και γενικά τα ρούχα που σας κάνουν να νιώθετε άνετα και όμορφες, τότε η Έλενα Ιωαννίδου είναι μια γυναίκα που πρέπει να γνωρίσετε.

Η δημοσιογράφος Φίλια Μητρομάρα συνάντησε στο Μαρούσι την ταλαντούχα δημιουργό της Nude Fashion Culture, η οποία αποκάλυψε (μεταξύ άλλων) πώς η μόδα μπορεί να μας επιτρέψει να είμαστε ο εαυτός μας και πώς να ανακαλύψουμε ποιο είναι το δικό μας, προσωπικό στυλ.

H Έλενα Ιωαννίδου μαζί με τον Άρη Καβατζίκη και τη Ζέτα Τσακούμη τις ημέρες που εργαζόταν στο χώρου του PR & Marketing.

Η Έλενα Ιωαννίδου κατάγεται από την πανέμορφη πόλη της Ξάνθης και μετακόμισε στην Αθήνα πριν 13 χρόνια. Σπούδασε Κοινωνική Ανθρωπολογία και Ιστορία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου με βασικό σκοπό να ακολουθήσει την οδό των ΜΜΕ που πρόσφερε η σχολή και που τελικά απέσυρε τη χρονιά της εισαγωγής της (!!!). Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της αποφάσισε να κάνει επάγγελμα την επικοινωνία. Έτσι το 2007 τα όνειρα και τα υπάρχοντα της μετακόμισαν στη Βαρκελώνη όπου και ολοκλήρωσε τις Μεταπτυχιακές Σπουδές της στο Τμήμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του Univarsitat De Barcelona. Γα 14 χρόνια υπήρξε επαγγελματίας στο χώρο του PR & Marketing και είχε τη δυνατότητα να εργαστεί και να συνεργαστεί με κάποια από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα παγκοσμίως (MCM, Levis, Lee, Wrangler, American Vintage, Alviero Martini 1A Classe, Fox Life, Jurlique, Women Secret κ.ά.) και να δια-χειριστεί πολύ σημαντικούς λογαριασμούς από το χώρο της Μόδας, της Ομορφιάς, της Εστίασης και του ευρύτερου Life Style. Το 2019 γέννησε τα πρώτα της δύο παιδιά: τη Βαλέρια και το fashion brand της, NUDE fashion culture!

Γνωρίζουμε πώς είσαι απόφοιτη των Ανθρωπιστικών Επιστημών ενώ για χρόνια ήσουν σε εταιρίες marketing και public relations. Πώς μεταπήδησες στο χώρο της μόδας;
Ναι, πολύ σωστά! Σπούδασα Κοινωνική Ανθρωπολογία και Ιστορία, μετέπειτα ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου πάνω στις Δημόσιες Σχέσεις, στο Universidad De Barcelona και για 14 χρόνια με συναντούσατε ως Account Manager (πια), σε γνωστές εταιρείες. Ωστόσο – Αιγόκερως βλέπετε – ήξερα πως η δουλειά αυτή για εμένα θα είχε ημερομηνία λήξης κάποια στιγμή (άμεσα), επομένως μερικά χρόνια πριν άρχισα να προετοιμάζω το έδαφος για την αλλαγή στην καριέρα μου με αφορμή την στροφή που παρατήρησα να γίνεται προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και συγκεκριμένα στα ρούχα. Η αρχική ιδέα λοιπόν ήταν περισσότερο «πρακτική» και λιγότερο ίσως «ρομαντική» αν θέλετε.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα για το NUDE fashion culture;
Έχοντας – μετάξυ πολλών άλλων – εργαστεί για μερικά από τα μεγαλύτερα fashion labels του χώρου (MCM, Levis, Lee, Wrangler, American Vintage, Alviero Martini 1A Classe κ.ά.) ένιωσα πως θέλω να δημιουργήσω μια κοινότητα με κοινό παρανομαστή το πως κάθε γυναίκα αισθάνεται, σκέφτεται, πράττει και γενικότερα εκφράζει τον εαυτό της στην πιο «bold» εκδοχή του, μέσα από τα ρούχα. Σχεδιασμένα να εφαρμόζουν σαν δεύτερο δέρμα, να ορίζουν τις καμπύλες και να αναδεικνύουν κάθε σιλουέτα, κάνουν τη γυναίκα που τα φοράει να νιώθει… NUDE, όπως ακριβώς τη στιγμή που αισθάνεται τη μεγαλύτερή αυτοπεποίθηση με το σώμα της!

Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα;
Μέχρι πρότεινος η σχέση μου με τη Μόδα ήταν αυτή του καταναλωτή και, συγκεκριμένα, του καταναλωτή που είχε μια ντουλάπα γεμάτη φορέματα και γενικά βραδινά ρούχα καθώς λόγω της δουλειάς μου έπρεπε να καλύψω αυτήν την -ας το πούμε -«ανάγκη» που προέκυπτε λόγω των συχνών εκδηλώσεων. Κάτι που φαίνεται πως έχει επηρεάσει και το δικό μου πλέον brand,καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό των ρούχων είναι φορέματα. Ωστόσο η σχέση μου με τη Μόδα έχει πλέον και άλλα πρόσωπα όπως αυτό του Δημιουργού αλλά και του Επιχειρηματία και πιστέψτε με είναι πολλά και τελείως διαφορετικά μεταξύ τους…

Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλεις να περάσεις;
Το motto του NUDE fashion culture είναι: Inspired By The Skin. Made For The Body. Δεν είναι απλώς ρούχα, είναι κάτι παραπάνω από ένδυση. Είναι ο τρόπος που εκφραζόμαστε. Ποιοι είμαστε. Ποιοι θέλουμε να γίνουμε. Είναι ο τρόπος που συμπεριφερόμαστε. Με το να είμαστε ο εαυτός μας. Με το να έχουμε αυτοπεποίθηση. Είναι το αίσθημα του να ανήκεις κάπου. Και με αυτό, καλωσορίζω κάθε γυναίκα στη «NUDE κουλτούρα!». Ξεκάθαρα βλέπουμε ότι η Κοινωνική Ανθρωπολογία μου άφησε το «στίγμα» της και κατά βάση το fashion brand μου δημιουργήθηκε για όλες τις γυναίκες που αγαπούν να αναδεικνύουν το σώμα και τις καμπύλες τους. Εμπνευσμένα από την παλέτα των χρωμάτων του δέρματος, φτιάχνονται στην Ελλάδα και εφαρμόζουν σαν γάντι, επιτρέποντάς σας να εκφράσετε τον εαυτό σας με αυτοπεποίθηση.

Έχεις αποτυπώσει την προσωπικότητα σου σε κάποιες από τις δημιουργίες σου. Ποια είναι η Έλενα;
Όλη η πρώτη μου συλλογή που είναι και “NUDE signature-d” είναι η Έλενα.

Από πού αντλείς την έμπνευσή σου για να σχεδιάζεις;
Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι εγώ η ίδια δεν είμαι σχεδιάστρια, δεν μπορώ να τραβήξω ούτε μια ευθεία γραμμή (χα χα)! Ωστόσο είχα τη χαρά, τιμή και ευλογία να συναντήσω στον δρόμο μου μια εξαιρετική επαγγελματία για το πατρόν, το σχέδιο και πολύτιμη βοηθό θα έλεγα γύρω από όλο το κομμάτι της δημιουργίας και παραγωγής, ώστε τα ρούχα που οραματίζομαι να παίρνουν «σάρκα και οστά». Δεν θα έλεγα ότι αντλώ έμπνευση από κάτι συγκεκριμένο αλλά αν έπρεπε οπωσδήποτε να απαντήσω θα έλεγα πως η αρχική μου σκέψη έχει να κάνει με τα ρούχα που φαντάζομαι ότι θα ήθελε να φοράει κάθε δυναμική γυναίκα σε διάφορες περιστάσεις της καθημερινότητάς της.

Ποιά επώνυμη θα ήθελες να φορέσει τις δημιουργίες σου;
Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ για να είμαι ειλικρινής αλλά η μεγαλύτερη ικανοποίηση και επιβεβαιώση αν θέλετε για εμένα έρχεται όταν οι γυναίκες φοράνε τα ρούχα μου και μου μεταφέρουν ότι αισθάνονται ακριβώς αυτό που αντιπροσωπεύει το brand!

Μόδα σε μεγάλα μεγέθη, ποια είναι η άποψή σου;
Και σε μεγάλα, και σε πολύ μεγάλα και σε πολύ μικρά. Μιλώντας από το πρίσμα του εμπόρου θα πω πως ναι, τα πολύ μικρά ή τα πολύ μεγάλα μεγέθη – στην Ελλάδα τουλάχιστον – είναι «αντι-εμπορικά» και μπορεί να έρχεται ως «ΣΟΚ» που το αναφέρω αλλά είναι μια πραγματικότητα καθώς – μιλώντας με στατιστικά πάντα – καταλαβαίνουμε πως ο Μ.Ο. του μεσογειακού σωματότυπου κυμαίνεται στο S – M – και λίγο λιγότερο στο L. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ αισθητή η αλλαγή και γύρω από την αισθητική και τις αναλογίες του γυναικείου σώματος αλλά και η ανάγκη να «αγκαλιαστούν» και τα μεγαλύτερα μεγέθη από τα fashion brands. Σε έναν βαθμό έχει επιτευχθεί με επιτυχια και αυτό το βλεπουμε από τις αλλαγές στα πατρόν και στα μεγεθολόγια. Ωστόσο αυτό έχει φέρει ως αποτέλεσμα – πρακτικά μιλώντας πάντα – να αντιστραφεί λίγο το «παιχνίδι» και το «πρόβλημα» ως προς το fitting τουλάχιστον, να το έχουν τώρα τα πολύ μικρά μεγέθη. Εμείς ως brand προσπαθούμε να καλύπτουμε και τα δύο «άκρα», όπου αυτό είναι εφικτό, και δεσμευόμαστε να βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο!

Πιστεύεις ότι στην Ελλάδα δίνονται ευκαιρίες στους νέους σχεδιαστές ή όλα είναι «της παρέας»;
Ερχόμενη από το χώρο των Δημοσίων Σχέσεων θα έλεγα με κλειστά τα μάτια πως όχι μόνο στη Μόδα αλλά σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, τα πάντα είναι θέμα Δημοσίων Σχέσεων – άρα και γνωριμιών. Ωστόσο επειδή όπως ανέφερα δεν είμαι σχεδιάστρια και δεν έχω «δοκιμαστεί» με αυτήν την ιδιότητα, θα πω πως στην Ελλάδα το βασικό πρόβλημα δεν είναι «οι κλίκες» αλλά φυσικά το κόστος παραγωγής, που σε συνδυασμό με την έλλειψη κάποιου «ονόματος» σε κάνουν να μοιάζεις «ακριβός χωρίς λόγο». Εκεί έρχεσαι να αντιμετωπίσεις πολλαπλάσσια τη δυσκολία του να σε εμπιστευτεί το κοινό, κάτι που συνάντησα και εγώ η ίδια από την πρώτη κιόλας στιγμή. Αυτός είναι και ο λόγος που προς το παρόν «πάγωσα» λίγο το κομμάτι της δημιουργίας και ξεκίνησα να συνεργάζομαι με εταιρείες χονδρικής ώστε να μπορώ να έχω και πιο προσιτές επιλογές για τον καταναλωτή.

Ποιες είναι οι τρεις λέξεις που σε χαρακτηρίζουν;
Μόνο τρεις; Χα χα! Στο κομμάτι της δουλειάς θα έλεγα Οργανωτική, Μεθοδική και Επίμονη!

 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

ή στα social media της εταιρείας

INSTAGRAM

FACEBOOK

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ