green

Αποκατάσταση: Πιείτε αυτό το πράσινο smoothie μετά τη γυμναστική

Εκτός από τη γυμναστική, η αποκατάσταση είναι εξίσου σημαντική με αυτήν για το σώμα σας.

Η αποκατάσταση σε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής είναι σημαντική επειδή είναι το σώμα προσαρμόζεται στο στρες της άσκησης και τότε φαίνεται το πραγματικό αποτέλεσμα της προπόνησης. Η άσκηση ή οποιαδήποτε άλλη σωματική δραστηριότητα προκαλεί απώλεια υγρών, καταστροφή μυϊκού ιστού και εξάντληση αποθεμάτων ενέργειας (μυϊκό γλυκογόνο). Η αποκατάσταση επιτρέπει στο σώμα να αναπληρώνει τις αποθήκες ενέργειας και να επισκευάζει τους κατεστραμμένους ιστούς. Χωρίς χρόνο για την επισκευή και την αναπλήρωση, το σώμα θα συνεχίσει να καταρρέει από την εντατική άσκηση.

Η αποκατάσταση απαιτεί καλή διατροφή, ύπνο, μασάζ, διατάσεις και δραστηριότητες χαμηλής έντασης. Πάντα μετά την προπόνηση χρειάζεστε στα πρώτα 30 έως 60 λεπτά ένα μικρογεύμα αποκατάστασης όπως είναι ένα smoothie, μία μπάρα ή ένα σοκολατούχο γάλα. Αυτό το πράσινο smoothie είναι ιδανικό για μετά τη γυμναστική γιατί περιέχει τη σωστή αναλογία υδατανθράκων και πρωτείνης καθώς και άλλων θρεπτικών συστατικών, απαραίτητων για το σώμα μετά την προπόνηση.

Θα χρειαστείτε για το πράσινο smoothie
Δόση: Για 1 ποτήρι

1 μεγάλη κατεψυγμένη μπανάνα (ξεφλουδίστε πριν καταψύξετε)
1-1,25 φλιτζάνι φυτικό γάλα (γάλα καρύδας ή αμυγδάλου)
Μία χούφτα φρέσκα φύλλα μέντας
1-2 χούφτες σπανάκι
1 /8-1/4 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα μέντας (προαιρετικό)
1 κουταλιά πρωτεΐνη ορού γάλακτος: βανίλια ή σοκολάτα

Οδηγίες
Προσθέστε όλα τα συστατικά σε ένα μπλέντερ και ανακατέψτε τα. Σερβίρετε με γαρνιτούρα ψιλοκομμένης μαύρης σοκολάτας και φύλλα μέντας.

Το πράσινο smoothie περιέχει περίπου 260 θερμίδες, 7g λίπος, 57g υδατάνθρακες, 24g πρωτεΐνη, 200mg νατρίου και σημαντικές ποσότητες Βιταμινών A και C και σιδήρου.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ