Δύο πράγματα που δεν πρέπει να λείπουν από τη γυμναστική σας!

Η καθημερινή γυμναστική, αν και δυναμώνει το σώμα μας, πολλές φορές οδηγεί σε τραυματισμούς.

Κάνοντας προθέρμανση στην αρχή της προπόνησης ζεσταίνουμε τους μυς, κάνοντας διατάσεις στο τέλος της προπόνησης επαναφέρουμε τους μυς μας στην αρχική τους κατάσταση και έτσι προλαμβάνουμε πιθανούς τραυματισμούς.

1 Προθέρμανση

Ξεκινήστε την προθέρμανση σταδιακά και προοδευτικά ανεβάστε την ένταση. Ας πούμε, από γρήγορο περπάτημα 2 λεπτών, περάστε σε jogging για 3-4 λεπτά. Προσπαθήστε να κάνετε από 5-10 λεπτά προθέρμανση.

2 Διατάσεις

Οι διατάσεις χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, στις ενεργητικές διατάσεις που συνήθως γίνονται στην αρχή και κατά την διάρκεια ενός προγράμματος (πάντα μετά την προθέρμανση) και τις στατικές που συνήθως γίνονται μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος (συνήθως στο έδαφος σε ένα στρώμα).

Το ιδανικό χρονικό διάστημα για να κάνουμε διατάσεις είναι 10-15 λεπτά στην αρχή ενός προγράμματος, έτσι ώστε να προετοιμάσουμε το σώμα μας για την επερχόμενη άσκηση και 5-10 λεπτά στο τέλος του προγράμματος για να επαναφέρουμε τους μυς στην αρχική τους κατάσταση.

Προσπαθήστε να κάνετε διατάσεις για τον κορμό, αλλά και για τα χέρια και όχι μόνο για τα πόδια. Δοκιμάστε κατά διαστήματα καινούργιες ασκήσεις, ώστε να δίνετε περισσότερα ερεθίσματα στις μυϊκές ομάδες, αλλά και να μη βαριέστε.

Για κάθε διάταση αφιερώστε τουλάχιστον 15 δευτερόλεπτα για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι διατάσεις είναι απαραίτητες αλλά θέλουν και χρόνο οπότε προσαρμόστε το πρόγραμμά σας, ώστε να προλαβαίνετε.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ