Κάψτε με το σχοινάκι έως και 400 θερμίδες!

Η γυμναστική με το σχοινάκι έχει πολλά οφέλη για την υγεία σας από ότι το τζόκινγκ ίδιας διάρκειας. Και το καλύτερο; Είναι εύκολο να γίνει οπουδήποτε!

Η αεροβική άσκηση υπερισχύει της άσκησης μυϊκής ενδυνάμωσης όσον αφορά τη μείωση του σπλαχνικού λίπους, λένε ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Duke. Το σπλαχνικό λίπος είναι το χειρότερο είδος – σε αντίθεση με το ορατό λίπος στην κοιλιά και τη μέση (που ούτε κι αυτό είναι ευχάριστο), αποθηκεύεται στα κενά ανάμεσα στα εσωτερικά όργανα και αυξάνει τον κίνδυνο ασθενειών.

«Όσον αφορά τους αυξημένους κινδύνους για την υγεία, το πού αποθηκεύεται το λίπος είναι πιο σημαντικό από το πόσο λίπος έχετε», λέει ο δρ Cris Slentz, υπεύθυνος της μελέτης. Η αεροβική κάνει καλό από μέσα, ακόμα κι αν δεν σας χαρίζει κοιλιακούς πέτρα.

Αυξήστε την αεροβική σας δραστηριότητα με σχοινάκι. Καίει σχεδόν 400 θερμίδες την ώρα, είναι εύκολο, μπορείτε να το πάρετε παντού μαζί σας, χωράει στο σακίδιο ή την τσάντα σας και μπορείτε να το μεταφέρεται σε ένα ταξίδι, στη δουλειά, στο σχολείο ή ακόμη στο σαλόνι ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση.

Για να ξεκινήσετε το σχοινάκι το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα σχοινάκι και μια επίπεδη επιφάνεια όπως το δάπεδο του σπιτιού, ή κάποιο χώρο με γρασίδι, χώμα ή τσιμέντο αν σας αρέσει να γυμνάζεστε σε εξωτερικούς χώρους. Τόσο απλό!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ